Οι digi business, η Τεχνητή Νοημοσύνη και η προσέλκυση της νέας γενιάς
Τράπεζα Πειραιώς

Οι digi business, η Τεχνητή Νοημοσύνη και η προσέλκυση της νέας γενιάς

Με στόχο την προσέλκυση της νέας γενιάς που λειτουργεί με ψηφιακό και άμεσο τρόπο, καθώς επίσης και τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών η Τράπεζα Πειραιώς επενδύει σταθερά στην Τεχνητή Νοημοσύνη και την ψηφιοποίηση.

Ειδικότερα, η Πειραιώς επενδύει 150 εκατ. ευρώ στην ψηφιοποίηση, τόσο στο front end, στην επαφή με τον πελάτη, όσο και στο back office, την παραγωγή κώδικα και τη βελτίωση του ψηφιακού περιβάλλοντος.

Άλλωστε η τράπεζα, αναμένεται το προσεχές διάστημα να ξεκινήσει επίσημα τη λειτουργία της neobank Snappi, η οποία στοχεύει σε καταθέσεις 2,5 δισ. ευρώ, δάνεια 600 εκατ. ευρώ και 1,9 εκατ. πελάτες έως το 2028.

Η ψηφιακή τράπεζα στοχεύει στην προσέλκυση νέων πελατών και της νέας γενιάς που έχουν μάθει να συναλλάσσονται μέσω της ψηφιακής τραπεζικής και αποφεύγουν το παραδοσιακό τραπεζικό σύστημα. Ο πρώτος στόχος είναι περίπου 100 χιλιάδες πελάτες και έως το 2026 στόχος είναι να φτάσουν τους 600 χιλιάδες, και έως το 2028 τους 1,9 εκατ. πελάτες με επέκταση στο εξωτερικό. Υπενθυμίζεται, άλλωστε, πως η ψηφιακή τράπεζα έχει αδειοδοτηθεί από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, προκειμένου σταδιακά να επεκταθεί στο εξωτερικό.

Θα προσφέρει μια αμιγώς ψηφιακή εμπειρία φιλική προς το χρήση και ένα πλήρες φάσμα τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών, όπως τραπεζικούς λογαριασμούς, ψηφιακές και φυσικές χρεωστικές κάρτες και την υπηρεσία «Buy Now Pay Later».

Στόχος της είναι να κάνει το banking απλό, ασφαλές και προσιτό για όλους με τον κάθε πελάτη στο επίκεντρο, κάνοντας τη διαχείριση των καθημερινών οικονομικών αναγκών πιο εύκολη και ευχάριστη.

Ήδη δίνεται η δυνατότητα στους πελάτες στην Ελλάδα να εγγραφούν στη λίστα αναμονής (waitlist) και να εξασφαλίσουν πρόσβαση στην εφαρμογή της πριν το επίσημο λανσάρισμα (early access).

Όμως η Πειραιώς, εκτός από τις παραπάνω κινήσεις, με φόντο την προσέλκυση της νέας γενιάς προχωρά και σε συνεργασίες με πλατφόρμες, εμπλουτίζοντας τα καινοτόμα ψηφιακά προϊόντα της και τις υπηρεσίες. Η συνεργασία που ανακοίνωσε πρόσφατα η τράπεζα με την Skroutz είναι χαρακτηριστική της τάσης για άμεση και καλύτερη εξυπηρέτηση, προσφέροντας χρηματοδότηση για online αγορές έως 7 χιλιάδες ευρώ και αποπληρωμή σε 84 δόσεις.

Η βεντάλια των ψηφιακών λύσεων της τράπεζας περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την προέγκριση για στεγαστικό δάνειο μέσω e- banking (home e -loan), εφαρμογές κινητού τηλεφώνου για πόντους επιβράβευσης (yellow app) καθώς επίσης και το Check in Class app, που απευθύνεται σε φοιτητές.