Με στόχο τη στήριξη νέων επιχειρήσεων η Eurobank με το «egg-enter grow go» από τον Μάιο του 2013 έχει συμβάλλει στην ανάπτυξη 1600 επιχειρηματιών και 230 startups. Στην ουσία η Eurobank ήταν από τους πρώτους που είδε τις ευκαιρίες στον τομέα της καινοτομίας και των startups σε μία περίοδο κρίσης για την ελληνική οικονομία.
Μέσω του προγράμματος εκτός από mentoring παρέχεται η δυνατότητα πρόσβασης σε κεφάλαια. Περίπου 50 επιχειρήσεις έχουν λάβει χρηματοδότηση με ευνοϊκούς όρους από την τράπεζα, ενώ 76 εταιρείες άντλησαν equity funding πάνω από 55,7 εκατ. ευρώ. Μάλιστα 61 εταιρείες έχουν καταθέσει πατέντες ευρεσιτεχνίας, ενώ έχουν δημιουργηθεί πάνω από 130 συνέργειες.
Σε αυτό το πλαίσιο η τράπεζα συνεργάζεται με το Corallia, που είναι φορέας για την οργανωμένη και συστηματική ανάπτυξη συνεργατικών σχηματισμών (clusters). Το egg προσφέρει ευκαιρίες σε startups και νέες επιχειρήσεις για χρηματοδότηση, mentoring και εξωστρέφεια μέσα από δύο πλατφόρμες του egg- enter grow go. Ειδικότερα:
- Start Up: Απευθύνεται σε νέες επιχειρήσεις με στόχο να τις υποστηρίξει στα πρώτα τους βήματα. Τις βοηθά να αναπτυχθούν και να διαθέσουν ταχύτερα το προϊόν ή την υπηρεσία τους στην αγορά (incubation).
- Scale Up: Απευθύνεται σε πιο ώριμες startup επιχειρήσεις, που, μέσω επιτάχυνσης της προϊοντικής ανάπτυξής τους, αναζητούν αύξηση πωλήσεων και στον επόμενο γύρο χρηματοδότησης. Η πλατφόρμα Scale Up είναι ο εξελιγμένος επιχειρηματικός επιταχυντής του egg – enter grow go (acceleration).
Οι επιλεγμένες startup:
- Εξελίσσουν το επιχειρηματικό τους σχέδιο (incubation).
- Επιταχύνουν την ανάπτυξή τους (acceleration).
- Βρίσκουν στρατηγικούς συνεργάτες στο έργο τους (co-working).
- Προσελκύουν χρηματοδότηση για την περαιτέρω επιχειρηματική εξέλιξή τους.
Σε αυτό το φόντο η τράπεζα προσφέρει δύο μεγάλες κατηγορίες δανείων, δάνεια κεφαλαίου κίνησης και μακροπρόθεσμα δάνεια για επαγγελματικό εξοπλισμό και ανάπτυξη. Παράλληλα μέσω του προγράμματος παρέχονται ευκαιρίες δικτύωσης B2B και B2C για να ενισχύσουν την οικονομική βιωσιμότητα της επιχείρησής τους. Οι startup έρχονται σε επαφή με επιχειρηματίες, νέους ή καταξιωμένους στον ελληνικό επιχειρηματικό κόσμο και το εξωτερικό, αλλά και πιθανούς πελάτες ή στρατηγικούς συνεργάτες (B2B match-making).