Η νέα ταυτότητα εκφράζει τη σχέση εμπιστοσύνης, τη ροή της εξέλιξης και τη δυναμική της κοινής προόδου με βασικό πρόσημο ότι στον πυρήνα της CrediaBank, βρίσκεται ένας αέναος κύκλος συνεργασίας, εμπιστοσύνης και δέσμευσης στον άνθρωπο.
Πρόκειται για μια σημαντική αλλαγή, όχι μόνο στην εικόνα αλλά και στην ιστορία της Τράπεζας, καθώς είναι μια νέα υπόσταση, που συνδυάζει τα καλύτερα στοιχεία των δύο τραπεζών.
Η ιστορία πίσω από το νέο όνομα
Εδώ και οχτώ μήνες είχε επιλεγεί το όνομα, το οποίο γνώριζαν ελάχιστοι άνθρωποι, που δρούσαν με πλήρη εμπιστευτικότητα για να μην διαρρεύσει.
«Ήταν μια πρόταση από τις εταιρείες που δουλεύουμε στο κομμάτι της επικοινωνίας, το συζητήσαμε μεταξύ των μετόχων και καταλήξαμε ότι αυτό αποτυπώνει την ιδέα που θέλουμε να δώσουμε από την μία στιβαρότητα, αξιοπιστία με μία φρεσκάδα και μια καινούρια νότα. Τώρα που το ανακοινώσαμε το δώσαμε και σε όλους τους προμηθευτές μας προκειμένου να γίνει σταδιακά μέχρι το τέλος της χρονιάς το full rebranding», δήλωσε η κ. Βρεττού.
Οι μεγάλες αλλαγές
Μέχρι στιγμής για τον πελάτη δεν αλλάζει τίποτα. Με την ενοποίηση των πληροφοριακών συστημάτων των δύο τραπεζών θα γίνει σταδιακά και η υιοθέτηση του νέου brand και logo σε όλα τα καταστήματα. Συνεπώς τον Οκτώβριο θα δούμε στα 65 καταστήματα, τις νέες ταμπέλες και τα νέα ATM με το καινούριο λογότυπο. Σταδιακά θα φτιάχνεται και το εσωτερικό των καταστημάτων. Επιπρόσθετα, θα αντικατασταθούν όλες οι πιστωτικές κάρτες περίπου σε εκείνο το χρονικό σημείο.
«Ξεκινάμε την ανακαίνιση των καταστημάτων με ένα νέο concept που θα το ανακοινώσουμε εκείνη την περίοδο. Το πρώτο κατάστημα που θα ανακαινιστεί θα είναι αυτό στην Σκουφά, που είναι κλειστό αυτή την στιγμή. Στο πλάνο είναι μετά το κατάστημα στην Πανεπιστημίου, κάποια σε κεντρικά σημεία της Κρήτης και της Θεσσαλονίκης και σταδιακά μέσα στο 2026 θέλουμε να έχουμε ανακαινίσει όσο το δυνατόν περισσότερα καταστήματα από το σύνολο», μας είπε η κ. Βρεττού.
Να σημειώσουμε, ότι για την εύρεση του ονόματος είχε γίνει μια μεγάλη ποσοτική και ποιοτική έρευνα, όπου τέσταραν τις επιλογές και επιλέχτηκε το όνομα CrediaBank, που είχε τα περισσότερα θετικά στοιχεία.
Τα χρώματα επιλέχτηκαν ως εξής: το μπλε είναι η συνέχεια των δύο τραπεζών γιατί και οι δύο είχαν το μπλε και το πράσινο επιλέχτηκε επειδή δεν υπήρχε σε καμία άλλη τράπεζα στην Ελλάδα και θυμίζει το sustainability.
Ο κύκλος είναι η ένωση των δύο γραμμάτων C και Β πιο διασταλτικά, όπου ενώνονται σε έναν κύκλο, ο οποίος όμως δεν κλείνει, αλλά είναι συνεχής και δείχνει την σχέση της αλληλεπίδρασης και της συνεχούς συνεργασίας μεταξύ των ανθρώπων.
Τέλος, να αναφέρουμε ότι δεν αποκλείεται να ανοίξουν και καινούρια καταστήματα, αλλά η Διοίκηση έχει αποφασίσει μάξιμουμ επιπλέον πέντε σε πολύ στοχευμένες περιοχές. «Θεωρούμε ότι το αποτύπωμα που έχουμε τώρα γεωγραφικά καλύπτει όλη την Ελλάδα και όλες τις στρατηγικές περιοχές. Επιπλέον, με την ενίσχυση που θα κάνουμε στο ψηφιακό μας κανάλι, έχουμε πολύ καλή κάλυψη της προσβασιμότητας», υπογράμμισε η κ. Βρεττού.
Έρχονται νέα προϊόντα
Η Διευθύνων Σύμβουλος αποκάλυψε ότι έχει γίνει πάρα πολύ μεγάλη προετοιμασία για τα καινούρια προϊόντα και ότι θα παρουσιαστούν τον Οκτώβριο, καθώς επιθυμεί η Διοίκηση να έχει τελειώσει πρώτα η ενοποίηση των πληροφοριακών συστημάτων.
«Υπάρχουν προϊόντα εντελώς διαφορετικά στη φιλοσοφία από αυτά που υπάρχουν αυτή την στιγμή στην αγορά. Σίγουρα με το καινούριο brand θα βγάλουμε και νέα προϊόντα και λύσεις που θα στοχεύουν στο κοινό που έχουμε εστιάσει εμείς, δηλαδή τις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις. Εκεί θα δούμε μια παλέτα προϊόντων και προφανώς και προϊόντα που αφορούν τον ιδιώτη πελάτη είτε σε στεγαστικό, είτε σε καταθετικό, είτε και σε επενδυτικά προϊόντα. Δεν εννοώ απλά κάποια αμοιβαία κεφάλαια, αλλά και λύσεις πώς μπορούν να κάνουν βέλτιστη διαχείριση χαρτοφυλακίων και της ρευστότητας τους.
Μία τελευταία προϊοντική παλέτα την οποία επίσης δουλεύουμε πάρα πολύ είναι τα ασφαλιστικά. Θέλουμε να έρχονται σε εμάς οι πελάτες γιατί βρίσκουν κάτι άλλο. Επίσης θέλουμε μέσα σε αυτά τα προϊόντα να μην είναι υπέρογκες οι προμήθειες. Έχουμε κάνει πολύ δουλειά για να τα δώσουμε αυτά στο κοινό με ανταγωνιστικό τιμολογιακό καθεστώς», επισήμανε η κ. Βρεττού.
Στεγαστικά δάνεια
«Δυστυχώς το πρόβλημα που υπάρχει στο ΣΠΙΤΙ ΙΙ είναι ότι οι εκταμιεύσεις μας δεν είναι πάρα πολλές γιατί υπάρχει μια καθυστέρηση στο να βρουν οι πελάτες σπίτι. Αυτό το θέμα είχε τεθεί από την αρχή. Το πρόβλημα δεν ήταν η πρόσβαση στις τράπεζες ή στον δανεισμό, αλλά στην εύρεση της κατάλληλης στέγης. Στο κομμάτι του στεγαστικού, πέρα από το ΣΠΙΤΙ ΙΙ βλέπουμε ένα μεγαλύτερο pipeline προς την τράπεζα. Δηλαδή ο στόχος που είχαμε πει τα 300 εκατ. ευρώ στο τέλος του 2024 να διπλασιαστούν στο 2027 είναι απόλυτα εφικτός», είπε η κ. Βρεττού, ενώ για το ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο τόνισε ότι συστήθηκε πριν από 18 μήνες και αυτή την στιγμή έχει περίπου 280 εκατ. δολάρια. «Εξαιρετικά καλό χαρτοφυλάκιο, με καλά ονόματα της αγοράς. Η ομάδα μας είναι πολύ έμπειρη και προφανώς από τις σχέσεις που είχαμε διαχρονικά με τον κόσμο της ναυτιλίας. Η HSBC, η οποία είναι πλέον ενσωματωμένη σε αυτό το σχήμα είχε παραδοσιακά πολύ καλές σχέσεις με τον εφοπλιστικό κόσμο στην χώρα μας. Πιστεύω ότι είναι απόλυτα εφικτό να διπλασιαστεί και αυτό το χαρτοφυλάκιο μέχρι το 2027», κατέληξε η κ. Βρεττού.
Οι στόχοι για το 2027
Με βάση τα σημερινά στοιχεία και την συνεχή κερδοφορία που παρουσιάζει το χρηματοπιστωτικό ίδρυμα οι στόχοι για το 2027 δε θα μπορούσαν να μην είναι υψηλοί. Η κ. Βρεττού ανακοίνωσε χθες ότι με βάση τον στρατηγικό σχεδιασμό της τράπεζας οι στόχοι για το 2027 είναι:
· Απόδοση κεφαλαίων μεγαλύτερη από 20%
· Διαμόρφωση του δείκτη κόστους/εσόδων κάτω από 40%
· Κέρδη προ προβλέψεων να ξεπερνούν τα 280 εκατ.
· Δείκτης μη εξυπηρετούμενων δανείων κάτω από 3%