Η Nokia αντικαθιστά το εμβληματικό της λογότυπο σηματοδοτώντας αλλαγή στρατηγικής
Nokia | Via Reuters
Nokia | Via Reuters

Η Nokia αντικαθιστά το εμβληματικό της λογότυπο σηματοδοτώντας αλλαγή στρατηγικής

Το εμβληματικό της λογότυπο αντικαθιστά η Nokia σηματοδοτώντας αλλαγή στρατηγικής, όπως ανακοίνωσε την Κυριακή. Ο κατασκευαστής τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού αποκαλύπτει τα σχέδια του καθώς εστιάζει σε «επιθετική» ανάπτυξη.

Το νέο λογότυπο αποτελείται από πέντε διαφορετικά σχήματα που σχηματίζουν τη λέξη NOKIA. Το εμβληματικό μπλε χρώμα του παλιού λογότυπου έχει εγκαταλειφθεί για μια σειρά χρωμάτων ανάλογα με τη χρήση, σύμφωνα με το CNBC.

«Υπήρχε ο συσχετισμός με τα κινητά τηλέφωνα και σήμερα είμαστε μια εταιρεία επιχειρηματικής τεχνολογίας», δήλωσε ο  Λούντμαρκ, διευθύνων σύμβουλος της Nokia, σε συνέντευξή του στο Reuters.

Αφού ανέλαβε την κορυφαία θέση στην φινλανδική εταιρεία το 2020, ο Λούντμαρκ χάραξε μια στρατηγική με τρία στάδια: επαναφορά, επιτάχυνση και κλιμάκωση. Με το στάδιο της επανεκκίνησης να έχει ολοκληρωθεί, ο Λούντμαρκ δήλωσε ότι το δεύτερο στάδιο αρχίζει.

Ενώ η Nokia εξακολουθεί να στοχεύει στην ανάπτυξη της επιχείρησης παροχής υπηρεσιών, όπου πουλάει εξοπλισμό σε εταιρείες τηλεπικοινωνιών, τώρα εστιάζει κυρίως στο να πουλάει εξοπλισμό σε άλλες επιχειρήσεις.

«Είχαμε ανάπτυξη 21% πέρυσι στον τομέα των επιχειρήσεων, ο οποίος σήμερα αποτελεί περίπου το 8% των πωλήσεών μας, (ή) 2 δισεκατομμύρια ευρώ (2,11 δισεκατομμύρια δολάρια) περίπου», δήλωσε ο Λούντμαρκ. «Θέλουμε να το πάμε σε διψήφιο ποσοστό το συντομότερο δυνατό».

Οι μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας συνεργάζονται με κατασκευαστές τηλεπικοινωνιακών εργαλείων, όπως η Nokia, για την πώληση ιδιωτικών δικτύων 5G και εργαλείων για αυτοματοποιημένα εργοστάσια σε πελάτες, κυρίως στον τομέα της μεταποίησης.

Η κίνηση της Nokia προς την κατεύθυνση της αυτοματοποίησης εργοστασίων και των κέντρων δεδομένων θα τη δει επίσης να συγκρούεται με μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας, όπως η Microsoft και την Amazon

«Θα υπάρξουν πολλαπλοί διαφορετικοί τύποι περιπτώσεων, μερικές φορές θα είναι συνεργάτες μας ... μερικές φορές μπορεί να είναι πελάτες μας ... και είμαι σίγουρος ότι θα υπάρξουν επίσης περιπτώσεις όπου θα είναι ανταγωνιστές».

Η αγορά πώλησης τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού βρίσκεται υπό πίεση με το μακροοικονομικό περιβάλλον να πλήττει τη ζήτηση από αγορές υψηλού περιθωρίου κέρδους, όπως η Βόρεια Αμερική, που αντικαθίσταται από την ανάπτυξη στην Ινδία με χαμηλό περιθώριο κέρδους, ωθώντας την ανταγωνίστρια Ericsson να απολύσει 8.500 υπαλλήλους.

«Η Ινδία είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά μας που έχει χαμηλότερα περιθώρια κέρδους - πρόκειται για μια διαρθρωτική αλλαγή», δήλωσε ο Λούντμαρκ, προσθέτοντας ότι η Nokia αναμένει ότι η Βόρεια Αμερική θα είναι ισχυρότερη το δεύτερο εξάμηνο του έτους.