Η Amazon δοκιμάζει ηχητικές περιλήψεις προϊόντων με Τεχνητή Νοημοσύνη

Η Amazon δοκιμάζει ηχητικές περιλήψεις προϊόντων με Τεχνητή Νοημοσύνη

Η Amazon ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι δοκιμάζει σύντομες ηχητικές περιλήψεις προϊόντων με τη χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης σε επιλεγμένες σελίδες του ηλεκτρονικού της καταστήματος.

Οι περιλήψεις αυτές, τις οποίες αφηγούνται ψηφιακοί «ειδικοί αγορών» βασισμένοι σε Τεχνητή Νοημοσύνη, συνοψίζουν βασικά χαρακτηριστικά των προϊόντων, απόψεις πελατών και σχετικές πληροφορίες από τον ευρύτερο ιστό.

Η νέα λειτουργία είναι διαθέσιμη στην εφαρμογή Amazon Shopping μέσω του κουμπιού «Ακούστε τα highlights», και προς το παρόν εφαρμόζεται πιλοτικά σε προϊόντα που απαιτούν περισσότερη έρευνα πριν την αγορά. Σύμφωνα με την εταιρεία, στόχος είναι να διευκολύνει τους χρήστες, προσφέροντάς τους τις πιο σημαντικές πληροφορίες με γρήγορο και διαδραστικό τρόπο.

«Η έρευνα προϊόντων γίνεται πλέον πιο διασκεδαστική και εύχρηστη - είναι σαν να έχετε φίλους που σας βοηθούν να αποφασίσετε, ακόμα κι αν είστε εν κινήσει ή απασχολημένοι», σημειώνει η Amazon σε σχετική ανάρτηση στην ιστοσελίδα της.

Οι ηχητικές περιλήψεις βασίζονται σε μεγάλα γλωσσικά μοντέλα (LLMs), τα οποία επεξεργάζονται αξιολογήσεις πελατών και διαθέσιμες πληροφορίες για να συνθέσουν σύντομα σενάρια, τα οποία μετατρέπονται στη συνέχεια σε ηχητικά αποσπάσματα.

Η λειτουργία αυτή εντάσσεται στη συνολική στρατηγική της Amazon για την ενίσχυση των αγορών μέσω Τεχνητής Νοημοσύνης. Περιλαμβάνει ήδη εργαλεία όπως ο Rufus, ο εικονικός βοηθός αγορών, και το Interests, που προτείνει προϊόντα βάσει των ενδιαφερόντων κάθε χρήστη.

Η Amazon δεν είναι η μόνη που επενδύει στη συνδυαστική χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης και ήχου. Η Google, για παράδειγμα, έχει ήδη παρουσιάσει το Audio Overviews μέσω του εργαλείου NotebookLM, το οποίο επιτρέπει τη δημιουργία podcast με εικονικούς οικοδεσπότες AI, βασισμένων σε έγγραφα που ανεβάζει ο χρήστης, όπως πανεπιστημιακές σημειώσεις ή νομικές περιλήψεις.

Προς το παρόν, η ηχητική λειτουργία της Amazon είναι διαθέσιμη σε περιορισμένο αριθμό προϊόντων για επιλεγμένους χρήστες στις ΗΠΑ, με σχέδια σταδιακής επέκτασης το επόμενο διάστημα.