Amazon: Η επισκεψιμότητα από το Gen AI θα αυξηθεί 3.200% για το Prime Day
shutterstock
shutterstock
Τεχνητή Νοημοσύνη

Amazon: Η επισκεψιμότητα από το Gen AI θα αυξηθεί 3.200% για το Prime Day

Τον ρόλο και τις δυνατότητες που έχει η Τεχνητή Νοημοσύνη στον κλάδο του online εμπορίου έρχονται να υπογραμμίζουν εκτιμήσεις της Adobe Analytics για την εκπτωτική δράση Prime Day της Amazon, που δημοσιεύτηκαν τη Δευτέρα.

Το ετήσιο event της Amazon -που φέτος θα «τρέξει» από τις 8 έως τις 11 Ιουλίου- παρακολουθείται στενά από τους αναλυτές τόσο για την «υγεία» του μεγαλύτερου online retailer στον κόσμο όσο για τη διάθεση δαπανών μεταξύ των καταναλωτών στις ΗΠΑ, που συνεισφέρουν τα 2/3 στη μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου.

Σύμφωνα με την έκθεση, αναμένεται αύξηση της επισκεψιμότητας από πηγές Gen AI κατά 3.200% σε ετήσια βάση.

Συνολικά, η Adobe αναμένει πως οι πωλήσεις θα αυξηθούν κατά 28,4% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, φτάνοντας τα 23,8 δισ. δολάρια.

«Αυτό ισοδυναμεί με δύο Black Fridays», σημείωσε η Adobe, προσθέτοντας ότι οι καταναλωτές που προσέχουν τον προϋπολογισμό τους προσαρμόζουν τις αγοραστικές τους συνήθειες χρησιμοποιώντας gen Τεχνητή Νοημοσύνη για να βρουν προσφορές και να ξεκινήσουν νωρίς τις αγορές για την επιστροφή στα σχολεία.

Σύμφωνα με το Reuters, οι αβεβαιότητες στο παγκόσμιο εμπόριο, που τροφοδοτούνται από την απρόβλεπτη επιβολή δασμών από τον πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ, έχουν κλονίσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών και έχουν θέσει τις επιχειρήσεις σε εγρήγορση ενόψει της προθεσμίας της 9ης Ιουλίου για τη διαπραγμάτευση εμπορικών συμφωνιών με τις ΗΠΑ.

Οι αγοραστές αναμένεται να εκμεταλλευτούν τις μεγάλες εκπτώσεις για να «αναβαθμίσουν» τις αγορές τους σε προϊόντα υψηλότερης αξίας, όπως ηλεκτρονικά είδη, αθλητικά είδη και συσκευές, ενώ θα επιλέξουν πιο προσιτές εναλλακτικές λύσεις σε κατηγορίες όπως είδη σπιτιού και κήπου ή είδη παντοπωλείου.

Σύμφωνα με την Adobe Analytics, τα ρούχα αναμένεται να σημειώσουν τις μεγαλύτερες εκπτώσεις, 24% από 20% πέρυσι, ενώ οι εκπτώσεις στα ηλεκτρονικά είδη αναμένεται να μειωθούν ελαφρώς στο 22%.

Οι πωλήσεις σακιδίων, κασετών φαγητού και βασικών ειδών για το πανεπιστήμιο, συμπεριλαμβανομένων ακουστικών και υπολογιστών, αναμένεται επίσης να αυξηθούν.

Η εταιρεία δεδομένων αναμένει ότι η χρήση της υπηρεσίας «Αγορά τώρα, πληρώσε αργότερα» (BNPL) θα αυξηθεί ελαφρώς κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης Prime Day, αντιπροσωπεύοντας το 8% των συνολικών online δαπανών σε σύγκριση με το 7,6% του περασμένου έτους.

Η πρόβλεψη της Adobe βασίζεται σε ανάλυση 1 τρισεκατομμυρίου επισκέψεων σε ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου λιανικής στις ΗΠΑ, που καλύπτουν 100 εκατομμύρια SKU και 18 κατηγορίες προϊόντων.