Η Airbnb ξεκίνησε να λανσάρει ένα bot εξυπηρέτησης πελατών με Τεχνητή Νοημοσύνη στις Ηνωμένες Πολιτείες τον περασμένο μήνα, δήλωσε ο CEO της εταιρείας, Brian Chesky, κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης για τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου, την Πέμπτη σύμφωνα με το TechCrunch.
Ο Chesky ανέφερε ότι το 50% των χρηστών της Airbnb στις ΗΠΑ χρησιμοποιούν ήδη τον bot για εξυπηρέτηση πελατών και πρόσθεσε ότι η εταιρεία σκοπεύει να επεκτείνει αυτή τη δυνατότητα σε όλους τους χρήστες της χώρας αυτόν τον μήνα. «Ένα πράγμα που θα πω για την Τεχνητή Νοημοσύνη [είναι ότι] σίγουρα διευκολύνει την εμπειρία του πελάτη […] Έχει ήδη οδηγήσει σε μείωση κατά 15% των περιπτώσεων όπου οι χρήστες χρειάζονται να επικοινωνήσουν με κανονικούς πράκτορες», σημείωσε κατά την τηλεδιάσκεψη.
Πέρυσι, η εταιρεία είχε δηλώσει στο TechCrunch ότι δοκίμαζε την τεχνολογία, αλλά με περιορισμένο τρόπο και μόνο για συγκεκριμένες ερωτήσεις. «Πιστεύουμε ότι υπάρχει μεγάλη δυνατότητα για την εφαρμογή της Τεχνητής Νοημοσύνης στην επιχείρηση. Σκεφτόμαστε πολύ για το πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη θα αλλάξει την εμπειρία στο επίπεδο του καταναλωτή με την πάροδο του χρόνου», είχε δηλώσει τότε ο συνιδρυτής της Airbnb, Nathan Blecharczyk.
Σε αντίθεση με εταιρείες όπως η OpenAI, η Google, η Perplexity και μια σειρά από startups που κατασκευάζουν agents Τεχνητής Νοημοσύνης (εργαλεία AI που μπορούν να εκτελούν ενέργειες για λογαριασμό του χρήστη), η Airbnb φαίνεται να ακολουθεί μια πιο προσεκτική προσέγγιση στην Τεχνητή Νοημοσύνη. Ο Chesky είχε πει τον Φεβρουάριο ότι η εταιρεία θα χρησιμοποιήσει την Τεχνητή Νοημοσύνη για την εξυπηρέτηση πελατών πριν την εφαρμόσει για άλλες χρήσεις, όπως ο προγραμματισμός ταξιδιών ή η αγορά εισιτηρίων, καθώς θεωρεί ότι η τεχνολογία βρίσκεται ακόμη στην αρχή της.
Εν τω μεταξύ, οι ανταγωνιστές της Airbnb, Expedia και Booking.com, επενδύουν σημαντικά στην τεχνολογία, λανσάροντας χαρακτηριστικά Τεχνητής Νοημοσύνης όπως η δημιουργία δρομολογίων, ο προγραμματισμός ταξιδιών και οι ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο για τα ταξίδια.
Η Airbnb ανέφερε έσοδα ύψους 2,00 δισ. ευρώ για το πρώτο τρίμηνο, καταγράφοντας αύξηση 6% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Ωστόσο, η εταιρεία προέβλεψε ότι τα έσοδα για το τρέχον τρίμηνο θα είναι ελαφρώς κάτω από τις προσδοκίες των αναλυτών και ανέφερε ότι αναμένει να επιβραδυνθεί η ζήτηση για ταξίδια καθώς ο παγκόσμιος εμπορικός πόλεμος πλήττει την εμπιστοσύνη και αποτρέπει τις επιλογές διάθεσης χρημάτων.

Shutterstock
Shutterstock
TechCrunch
Airbnb: Αναπτύσσει ένα νέο chat bot εξυπηρέτησης πελατών στις ΗΠΑ
Διαβάστε Περισσότερα
Το «όλον» της ΝΔ Θεσσαλονίκης συνεχίζει δυναμικά με ορίζοντα τη ΔΕΘ
Το «όλον» της ΝΔ Θεσσαλονίκης συνεχίζει δυναμικά με ορίζοντα τη ΔΕΘ
02/05/2025 • 09:40
• ΠΟΛΙΤΙΚΗ