Μπούλινγκ ΣΥΡΙΖΑ στους δημοσκόπους

Η εκλογική πανωλεθρία Τσίπρα διέρρηξε ένα (ακόμη) απόστημα! Αποκάλυψε τον προληπτικό εκφοβισμό ΣΥΡΙΖΑ στους δημοσκόπους. Εξομολογήθηκαν οι ίδιοι, δημοσίως, τη λογοκριτική βία του συστήματος Κουμουνδούρου. Μαθαίνουμε πια το μυστικό εκείνων που ερευνούν επιστημονικά τις διαθέσεις της κοινής γνώμης.

Η αριστερή επικυριαρχία με κατηγορίες συκοφαντικές και αναπόδεικτες επιχειρούσε να προστατεύσει την «εικόνα» του ΣΥΡΙΖΑ και του αρχηγού. Δεν αλλοίωνε μόνο τις εντυπώσεις της κοινής γνώμης για την Αξιωματική Αντιπολίτευση, παρέσυρε και το κόμμα να νομίζει κάτι που δεν υπήρχε. Στην παράλληλη πραγματικότητα είναι μαθημένοι να ζουν έτσι κι αλλιώς, την οποία επιδιώκουν να επιβάλλουν σαν κανονική.

Αποκαλυπτική η απάντηση του Δημήτρη Μαύρου, Δ. Συμβούλου της εταιρείας MRB, στην εκπομπή «Ώρα Ελλάδος» στο OPEN:

«Η αλήθεια είναι ότι όταν υφίστασαι μια πίεση από το 2015 μέχρι σήμερα, σε ηθικό, μεθοδολογικό, επιστημονικό, επικοινωνιακό επίπεδο, από συγκεκριμένο χώρο, για υποεκτίμηση των στοιχείων και πράγματι υπάρχει υποεκτίμηση, το αποτέλεσμα είναι οι δημοσκόποι να απομακρυνόμαστε από τα στοιχεία, γιατί είχαμε υποστεί μετατραυματικό σοκ»!

Το ερώτημα αφορούσε εάν οι δημοσκόποι είχαν προβλέψει τη μεγάλη διαφορά στο αποτέλεσμα των εκλογών ή είχαν αποτύχει (ακόμη μια φορά) όπως τους κατηγορεί συστηματικά ο ΣΥΡΙΖΑ. Θυμόμαστε ότι στο πρώτο κύμα του exit poll στις 7 το βράδυ της Κυριακής 21 Μαΐου, όταν έκλεισαν οι κάλπες, οι δημοσκοπικές εταιρείες έδωσαν στη ΝΔ και στον ΣΥΡΙΖΑ διαφορά 11 μονάδων. Το τελικό αποτέλεσμα που ήρθε μια ώρα αργότερα διόρθωσε τη διαφορά στο εκλογικό αποτέλεσμα στις 20 μονάδες. Τεράστιο το μέγεθος της απόστασης.

Αυτό που συνέβη περιγράφει ο Δ. Μαύρος, της MRB:

«Γνωρίζαμε ότι η διαφορά ήταν 20 μονάδες, δεν το λέγαμε γιατί μας λοιδορούσαν στον ΣΥΡΙΖΑ. Η τελευταία μέτρηση έδινε στη ΝΔ 42% κεντρική τιμή και στον ΣΥΡΙΖΑ 19%. Οι απλές σταθμίσεις των στοιχείων έδιναν το αποτέλεσμα .Τα στοιχεία που έρχονταν από τις δημοσκοπήσεις των τελευταίων ημερών, με στάθμιση σε φύλο, ηλικία, περιοχές και προηγούμενη ψήφο, έδειχναν ξεκάθαρα ότι θα υπήρχε διαφορά 20 μονάδων».

Τότε γιατί δεν παρουσίασαν τα στοιχεία στη δημοσιότητα; Εξηγεί:
«Αν βγαίναμε έτσι; Θα μας έλεγαν αυτά τα δείγματα είναι για πέταμα, πετάξτε τα»

Αρκεί η υπενθύμιση πως στην «καρδιά» της προεκλογικής περιόδου η εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ επιτέθηκε ένα πρωινό στις εταιρείες κατηγορώντας ότι δεν δίνουν στη δημοσιότητα τα αστάθμιστα στοιχεία. Υπονοούσε πως εκεί κρύβεται η πρωτιά του ΣΥΡΙΖΑ την οποία στη συνέχεια οι δημοσκόποι «σταθμίζουν» και παρουσιάζουν σαν ήττα.

Ανοησίες προφανώς, ενταγμένες ωστόσο στον πόλεμο της προπαγάνδας. Η αλήθεια βέβαια, διαμετρικά αντίθετη, πιθανώς να κρύβεται ακριβώς σε αυτή την λεπτομέρεια. Δεν αποκλείεται λοιπόν οι εταιρείες δημοσκοπήσεων, χρόνια τώρα, να μας παρουσιάζουν μια εικόνα του ΣΥΡΙΖΑ που δεν ανταποκρίνεται στην (πραγματική) πραγματικότητα των μετρήσεων για να μην προκαλέσουν κυνηγητό εναντίον τους.

Πιο προωθημένος ο Στράτος Φαναράς, της εταιρείας Metron Analysis σε συνέντευξη του στο Mega, αναφέρθηκε στο «κλίμα τρομοκρατίας» κατά των εταιρειών δημοσκόπησης. Πρόσθεσε πως δεν είναι σε θέση να κάνουν τη δουλειά τους, αφού βρίσκονται διαρκώς υπό την απειλή του ΣΥΡΙΖΑ.

Ο Ζαχαρίας Ζούπης, της εταιρείας Opinion Poll έγραψε σε άρθρο του στο iefimerida ότι απαιτεί «συγγνώμη» από τον ΣΥΡΙΖΑ:

«Οι δημοσκοπικές εταιρείες μέσα σε συνθήκες πλήρους κατάρρευσης του ΣΥΡΙΖΑ, με σταθερές την αυξανόμενη συσπείρωση της ΝΔ και τη γρήγορη άνοδο των δυνάμεων της, ειδικά μετά το Πάσχα, και με νέα δεδομένα τις μικρές ή μεγάλες εισπράξεις σχεδόν όλων των άλλων κοινοβουλευτικών και βασικών εξωκοινοβουλευτικών κομμάτων, διέψευσαν όσους τους επιτίθεντο διαρκώς με μοναδική εχθροπάθεια»

Επεσήμανε ακόμη, ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν άφησε στιγμή και ευκαιρία να μην επιτίθεται στις δημοσκοπικές εταιρείες, να μην τις παρουσιάζει ως πουλημένες, να επικαλείται ανοησίες περί χρησιμοποίησης ακόμα και predator. Έτσι προέκυψε το επιχείρημα ότι οι ψηφοφόροι «φοβούνται» να εκδηλώσουν την προτίμηση τους και κατέληξε πως «συχνά κάποιες από τις δημοσκοπικές εταιρείες προπηλακίστηκαν σε πρωτοσέλιδα φιλικών εντύπων του ΣΥΡΙΖΑ.

Ο εκφοβισμός του ΣΥΡΙΖΑ, όπως πια καταδεικνύεται αρχίζει από το 2015. Είναι μια από τις εφαρμογές της αριστερής επιβολής με εργαλεία την εχθροπάθεια, τη συκοφαντία, τη στοχοποίηση, την «κατασκευή» εχθρού προκειμένου να δικαιολογηθεί η υπαρξιακή ανάγκη. Ταυτόχρονα, ο μηχανισμός προπαγάνδας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καλλιεργούσε την εντύπωση ότι οι δημοσκοπήσεις είναι ψεύτικες. Πιθανότατα πιστεύουν κι οι ίδιοι την ψευτιά τους.

Θυμάστε, συνέβη στις ευρωεκλογές του 2019. Ο Τσίπρας είχε την εντύπωση ότι η διαφορά με τη ΝΔ είναι ελάχιστη και διαχειρίσιμη. Τον ενημέρωνε ο Βερναρδάκης. Δεν αποκλείεται την ίδια αίσθηση να είχε και προχθές.

Μην ξεχνάμε το «δημιούργημα» της τελευταίας τετραετίας, στο οποίο βασίστηκε η επιθετική πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ με σκοπό να ακυρώνει εκ προοιμίου την κριτική εναντίον του. Πρόθεση τους, να δημιουργούν να εντύπωση ότι οι ίδιοι αγγίζουν την τελειότητα, όμως το «σύστημα» δεν τους αφήνει να «αγιάσουν»!

Στο τέλος του 2019, η κυβερνητική οικονομική ενίσχυση των ΜΜΕ, έδωσε την ευκαιρία στην Κουμουνδούρου να «κτίσει» την κατηγορία «πετσωμένοι»που εκτοξεύεται σταθερά εναντίον εταιρειών δημοσκόπησης και Μέσων Ενημέρωσης κάθε φορά που ασκείται ακόμη και η παραμικρή παρατήρηση εναντίον του Τσίπρα και του κόμματος του.

Τακτική δοκιμασμένη, απολύτως σταλινικής έμπνευσης. Και επιτυχής τουλάχιστον αν κρίνουμε από τις περιπτώσεις που προκάλεσε αμήχανες απαντήσεις στην κυβερνητική πλευρά. Η αποκάλυψη των δημοσκόπων πολύ σημαντική. Συμπεριλαμβάνεται στα θετικά που φέρνει η αλλαγή σελίδας με το συντριπτικό πλήγμα που επέφερε εναντίον του Τσίπρα ο Μητσοτάκης. Ίσως να τελειώσουμε μια κι έξω με το σύστημα προστασίας του αριστερού ριζοσπαστισμού, με δόλωμα την ιδεολογία και εργαλείο την επιβολή…