Τι αλλαγές εξετάζει το υπουργείο Παιδείας για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

Τι αλλαγές εξετάζει το υπουργείο Παιδείας για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

Τρόπους για την μη επανάληψη του φετινού φαινομένου να εισάγονται υποψήφιοι φοιτητές στα πανεπιστήμια με χαμηλές βαθμολογίες, ακόμα και κάτω από τη βάση του 10, εξετάζει η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας. Στο πλαίσιο αυτό προωθείται νομοσχέδιο με παρεμβάσεις.

Όπως ανέφερε και η ίδια η αρμόδια υπουργός Νίκη Κεραμέως «βρισκόμαστε σε εκτενή διάλογο με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς. Και ανάμεσα στις διάφορες λύσεις που συζητάμε είναι να ορίζει η κάθε σχολή τη βάση εισαγωγής σε τουλάχιστον ένα μάθημα που θεωρεί εξαιρετικά βασικό: Πχ. στο Μαθηματικό, τα μαθηματικά, στις Οικονομικές σχολές, η οικονομία, στις Σχολές Πληροφορικής, η πληροφορική», υποστήριξε η υπουργός.

«Πρέπει προφανώς να μας προβληματίσει. Πρόκειται για χρόνια παθογένεια της χώρας μας που δεν βρίσκει εύκολα λύση. Χρόνια παθογένεια που επιδεινώθηκε από την προηγούμενη κυβέρνηση με τη δημιουργία νέων τμημάτων στην επικράτεια χωρίς ακαδημαϊκά κριτήρια, χωρίς μελέτη σκοπιμότητας και βιωσιμότητας. Θυμίζω ότι η κυβέρνησή μας ανέστειλε τη δημιουργία των νέων τμημάτων που δεν είχαν ιδρυθεί», επισήμανε και τόνισε ότι βρίσκεται σε διάλογο με τους φορείς για το θέμα αυτό.

«Μέρος της λύσης είναι και οι άλλες επιλογές που προσφέρονται στους νέους μας –δρόμοι επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης– και εκεί βρίσκεται προ διαβούλευσης ένα Ν/Σ που αναβαθμίζει την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση. Θέλουμε λύσεις με διεξόδους για τους νέους. Όχι να τους ανοίγουμε τον δρόμο στην ανεργία», είπε η κα. Κεραμέως.  

«Οι αλλαγές που έχουμε ξεκινήσει είναι από κάτω προς τα πάνω. Ξεκινήσαμε με τα νηπιαγωγεία και τα σχολεία. Τώρα πάμε σε επαγγελματική  και τριτοβάθμια εκπαίδευση αντιστοίχως, κατέληξε η υπουργός.