Μονή Σινά: Χτύπησε κόκκινο ο φαρισαϊσμός της άθεης Αριστεράς
Shutterstock
Shutterstock

Μονή Σινά: Χτύπησε κόκκινο ο φαρισαϊσμός της άθεης Αριστεράς

Δύο εντελώς διαφορετικά περιστατικά έρχονται για άλλη μια φορά να αναδείξουν την απίστευτη υποκρισία και τον επικίνδυνο καιροσκοπισμό των δύο άκρων: Στη μία περίπτωση, άθεοι και θρησκόληπτοι δεν είχαν κανένα πρόβλημα να συναθροίσουν τις υπογραφές τους σε κοινή πρόταση για την προκαταρκτική για την τραγωδία των Τεμπών. Με την άλλη, αυτήν της υπόθεσης της Μονής Σινά, ο καιροσκοπισμός της Αριστεράς χτύπησε κόκκινο: Κατελήφθησαν από ιερά οργή αυτοί που ανέκαθεν διακηρύσσουν την ανάγκη χωρισμού Κράτους και Εκκλησίας. Ουαί υμίν! 

Φάμελλος και Κασσελάκης τα έσπασαν μετά τις επισκέψεις τους στα Ιεροσόλυμα και στη Μονή Σινά, αντίστοιχα, επιστρέφοντας χωρίς… ίχνος χριστιανικής αγάπης. Ο Στέφανος Κασσελάκης απέσυρε τις υπογραφές των (ανεξάρτητων) βουλευτών του από την πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ για τα Τέμπη και τις πρόσφερε στην πρόταση που συνυπέγραψαν  Πλεύση, Ελληνική Λύση και Νίκη, ενισχύοντας την συνεργασία αθέων και θρησκολήπτων. 

Συμπληρώθηκε έτσι το καρέ της ανίερης συμμαχίας μεταξύ αυτών που δηλώνουν πιστοί υπηρέτες της Εκκλησίας και αυθεντικοί ερμηνευτές της Ορθοδοξίας και αυτών που επιθυμούν τον χωρισμό Κράτους και Εκκλησίας. Η επιτομή του τυχοδιωκτισμού δηλαδή.  

Ο κ. Κασσελάκης άλλωστε υπήρξε πάντοτε υπέρμαχος του χωρισμού Κράτους και Εκκλησίας, τόσο ως υποψήφιος για την προεδρία του ΣΥΡΙΖΑ, όσο και ως πρόεδρος του κόμματος και τώρα, ως πρόεδρος του Κινήματος Δημοκρατίας. 

«Ήρθε η ώρα να γίνει ο διαχωρισμός Κράτους και Εκκλησίας», είχε διακηρύξει στις 30 Αυγούστου 2023, ως υποψήφιος πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ. 

Ως πρόεδρος, μιλώντας στην Κ.Ε. του κόμματος (14 Ιανουαρίου 2024), είχε πει πως θα επανέφερε στη Βουλή το θέμα της (αποτυχημένης) «συμφωνίας» Τσίπρα τον Νοέμβριο του 2018, εξουσιοδοτώντας μάλιστα τον Σωκράτη Φάμελλο, πρόεδρο τότε της Κ.Ο του ΣΥΡΙΖΑ να κινήσει τις κοινοβουλευτικές διαδικασίες προς αυτήν την κατεύθυνση. 

Και ως πρόεδρος του Κινήματος Αλλαγής, μόλις στις 26 του περασμένου Μαΐου, σε συνέντευξή του στο Live News, δήλωσε πως το κόμμα του είναι το μόνο που τοποθετείται τόσο ξεκάθαρα υπέρ του διαχωρισμού Κράτους και Εκκλησίας. «Το άρθρο 3 πρέπει να συζητηθεί. Είμαστε υπέρ του πλήρους διαχωρισμού», είπε. 

Αυτά για να γνωρίζουν όλοι με ποιους συνυπέγραψαν οι κύριοι Βελόπουλος και Νατσιός… 

(Αλλά εδώ, θα πείτε, έριξαν κυβέρνηση συναθροίζοντας τις ψήφους τους με αυτές της Χρυσής Αυγής)! 

Όσον αφορά στην υπόθεση της Μονής της Αγίας Αικατερίνης του Σινά, δεν θα μπω στην ουσία της υπόθεσης, καθώς δεν αμφισβητείται ο ιστορικός και λατρευτικός χαρακτήρας της (που επιβεβαιώνεται με την δικαστική απόφαση), αλλά το πρόβλημα αφορά στο περιουσιακό με μια υπερδεκαετή δικαστική διαμάχη για ένα θέμα που δεν έχει λυθεί εδώ και 15 αιώνες. 

Το πρόβλημα είναι πως την μεγαλύτερη φασαρία για το περιουσιακό την κάνουν αυτοί ακριβώς που από την αρχή τάσσονταν υπέρ του χωρισμού Κράτους και Εκκλησίας και τουλάχιστον από το 2008 αυτό επιδιώκουν στις συνταγματικές αναθεωρήσεις. Ο κ. Φάμελλος μάλιστα δεν σταματά να αναφέρεται στο περιουσιακό και να εκδηλώνει την ανησυχία του με δηλώσεις και ανακοινώσεις. 

Προσέξτε τώρα:  

Στο Σύνταγμα, οι σχέσεις Κράτους – Εκκλησίας ρυθμίζονται με τα άρθρα 3, 13, 33 και 59 που κατοχυρώνουν το απαραβίαστο της θρησκευτικής συνείδησης, αναγνωρίζουν τις γνωστές θρησκείες, θέτουν υπό την εποπτεία της Πολιτείας τόσο την επικρατούσα θρησκεία όσο και τις άλλες γνωστές, ορίζουν τα σχετιζόμενα με τον όρκο και καθορίζουν τον τύπο του όρκου που δίνουν ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας και οι Βουλευτές. 

Στην συζήτηση επί της συνταγματικής αναθεώρησης, τον Δεκέμβριο του 2006, στο πλαίσιο της Επιτροπής Συνταγματικής Αναθεώρησης, το ΠΑΣΟΚ, μείζων αντιπολίτευση τότε, είχε εμφανιστεί με μια δυσνόητη πρόταση περί «διακριτών ρόλων», ενώ Συνασπισμός και ΚΚΕ είχαν ξεκάθαρα ταχθεί υπέρ του χωρισμού Κράτους και Εκκλησίας. 

Πώς συνδέονται όλα αυτά με την Μονή Σινά και την υποκρισία του ΣΥΡΙΖΑ που ξαφνικά έχει ξιφουλκήσει; 

Πώς συνδέονται όλα αυτά με την άποψη περί «διακριτών ρόλων» του ΠΑΣΟΚ, το οποίο επίσης έχει βγει δια των στελεχών του στη ρούγα καταγγέλλοντας… «εθνικές ήττες»; 

Αν τα είχαν καταφέρει το Κράτος δεν θα είχε λόγο για την Μονή Σινά 

Είναι απλό: Με τον χωρισμό Κράτους και Εκκλησίας, θα καταργούνταν τα θρησκευτικά στα σχολεία, οι ιερείς σε νοσοκομεία και φυλακές, στις Ένοπλες Δυνάμεις και στα Σώματα Ασφαλείας, ο θρησκευτικός όρκος στα δικαστήρια και τις δημόσιες υπηρεσίες, οι μισθοί των ιερέων, οι επίσημες αργίες Χριστουγέννων, Πάσχα, Θεοφανίων κλπ., οι σταυροί και οι εικόνες στους δημόσιους χώρους, ο σταυρός από το κοντάρι της σημαίας, οι θρησκευτικές τελετές σε εθνικές επετείους, η θρησκευτική ορκωμοσία της πολιτειακής και πολιτικής ηγεσίας, οι νόμοι για προσηλυτισμό και για τη συνεργασία Πολιτείας – Εκκλησίας για τους νέους ευκτήριους οίκους, κυρίως σεκτών, οι θρησκευτικές εορτές στις Ένοπλες Δυνάμεις, θα καθίστατο υποχρεωτικός ο πολιτικός γάμος και προαιρετικός ο θρησκευτικός. 

Επίσης, θα μετατρέπονταν σε Νομικά Πρόσωπα Ιδιωτικού Δικαίου το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο και οι μουφτείες της Θράκης. Η Εκκλησία θα μετατρεπόταν σε ΝΠΙΔ και θα εντασσόταν σε σύνολο θρησκευτικών ομάδων.  

Όχι μόνο (αν μπορούμε να χρησιμοποιούμε την λέξη «μόνο» για όλα αυτά), θα καταργούνταν και τα προνόμια των Πατριαρχείων, της Μονής Σινά και του Αγίου Όρους.  

Αυτοί δηλαδή που σήμερα υπερασπίζονται αυτά τα «προνόμια» (με έμφαση στο περιουσιακό) και τρέχουν στα μοναστήρια, ζητούν συγχρόνως (διότι δεν έχει αλλάξει η θέση του ΣΥΡΙΖΑ, παραμένει ως πάγια θέση του σε όλα τα Προγράμματά του) και τον χωρισμό Κράτους και Εκκλησίας. 

Με την διαφορά πως αν είχαν επιτύχει στην επιδίωξή του και Κράτος και Εκκλησία είχαν χωρίσει τα τσανάκια τους, το Κράτος δεν θα είχε καμιά αρμοδιότητα να ανακατεύεται. Ούτε ο Γεραπετρίτης θα έτρεχε στην Αίγυπτο. 

Θα ίσχυε αυτό που μας επαναλαμβάνουν με κάθε ευκαιρία: «Τα του Καίσαρος τω Καίσαρι και τα του Θεού τω Θεώ»! 

Η Εκκλησία θα ήταν αυτή που θα έπρεπε να τρέχει στην Αίγυπτο, η Εκκλησία θα έπρεπε να αναλάβει όλες τις συζητήσεις και τις διαπραγματεύσεις και όχι το Κράτος – στην προκειμένη περίπτωση το υπουργείο των Εξωτερικών. 

Βέβαια, ο κ. Φάμελλος πάλι θα φώναζε, διότι το θέμα του σε κάθε περίπτωση δεν είναι η προστασία, αλλά η εργαλειοποίηση με μοναδικό σκοπό να πλήξει την κυβέρνηση. 

Τα πειστήρια της υποκρισίας 

-Στις 21/9/2005, με αφορμή την ανωτατοποίηση των εκκλησιαστικών σχολών και με την ιδιότητα του μέλους της Πολιτικής Γραμματείας του Συνασπισμού ο Αλέξης Τσίπρας εξέδωσε λάβρα ανακοίνωση, αναφερόμενος σε… «Ταλιμπάν» της Θεολογίας:  

«Σε μια περίοδο όπου τα πανεπιστήμια δεν μπορούν να καλύψουν στοιχειώδεις ανάγκες, η κα Υπουργός, ετοιμάζεται να χαρίσει ένα υπέρογκο μέρος των εκπαιδευτικών δαπανών στην «Δεξιά του Υψίστου», προκειμένου να παράγει το νέο αίμα των πραιτοριανών του αρχιεπισκοπικού θρόνου, τους νέους ορθόδοξους «Ταλιμπάν» της θεολογίας. 

Καλούμε τους πνευματικούς ανθρώπους, τους κοινωνικούς φορείς, όλη την ελληνική κοινωνία σε εγρήγορση, ώστε να εμποδιστεί με κάθε τρόπο αυτός ο επικίνδυνος κατήφορος. Απαιτούμε να αποσυρθεί αμέσως αυτό το νομοσχέδιο και να προωθηθεί ο χωρισμός της Εκκλησίας από το κράτος». 

-Τον Ιούνιο του 2009, σε δύο επιστολές του προς τους Απόφοιτους - Μεταπτυχιακούς και Τελειόφοιτους Θεολογικής Σχολής ΑΠΘ, ο Αλέξης Τσίπρας ήταν ξεκάθαρος: «Διεκδικούμε την εξίσωση όλων των θρησκευτικών δογμάτων/Απαράδεκτα τα υποχρεωτικά Θρησκευτικά, να καταργηθούν και να αντικατασταθούν από τη θρησκειολογία/Ανεπίτρεπτος ο εκκλησιασμός, η υποχρεωτική πρωινή προσευχή στα σχολεία, και η ανάρτηση χριστιανικών εικόνων και συμβόλων στις τάξεις μαθημάτων». 

-Τον Δεκέμβριο του 2012, στη Διακήρυξη υπό τον τίτλο «Τι είναι και τι θέλει ο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ», υπήρχε σαφής αναφορά στον χωρισμό Κράτους και Εκκλησίας. 

-Το 2013, το κόμμα του κ. Τσίπρα είχε αρνηθεί να υπερψηφίσει το νόμο 4182 (άρθρο 83) της κυβέρνησης Σαμαρά για την σύσταση εταιρείας αξιοποίησης της εκκλησιαστικής περιουσίας με ισότιμη συμμετοχή Κράτους και Εκκλησίας. Μάλιστα όλοι οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, με προεξάρχοντα τον μετέπειτα πρόεδρο της Βουλής κ. Νίκο Βούτση, είχαν εκφράσει, τότε, δημόσια τη διαφωνία τους με τη ρύθμιση της Νέας Δημοκρατίας, επαναλαμβάνοντας την πάγια θέση τους ότι η μισθοδοσία των κληρικών πρέπει να φύγει από το κράτος και να την αναλάβει η εκκλησία μέσω της περιουσίας της. 

Σήμερα, βέβαια, ενδιαφέρονται για το περιουσιακό, που τότε πίστευαν ότι έπρεπε να το φροντίζει η ίδια η Εκκλησία… 

Ήθελαν ειδικό «χριστιανικό» φόρο! 

-Τον Ιανουάριο του 2013, σε συνέδριο που πραγματοποιήθηκε στην Θεσσαλονίκη με θέμα «Εκκλησία και Αριστερά», είχαμε ακούσει ότι μια από τις προτάσεις του ΣΥΡΙΖΑ (υπήρχε και στο πρόγραμμά του) ήταν να… φορολογούνται όσοι δηλώνουν Χριστιανοί Ορθόδοξοι:  

«Προτείνουμε να καταργηθεί η μισθοδοσία των ιερέων από το κράτος. Είναι προφανές ότι, όταν ζητούμε τον διαχωρισμό κράτους-εκκλησίας, δεν νοείται μισθοδοσία ιερέων οποιασδήποτε θρησκείας ή δόγματος από την Πολιτεία. Θα μπορούσαμε να συζητήσουμε μια εναλλακτική πρόταση. Η εναλλακτική πρόταση είναι να επιβληθεί ειδικός φόρος σε όσους πολίτες δηλώνουν κατά την υποβολή της φορολογικής τους δήλωσης ότι είναι χριστιανοί ορθόδοξοι και ο οποίος θα αποδίδεται στην εκκλησία. Σε αυτή την περίπτωση οι πολίτες θα πρέπει να είναι απολύτως ενημερωμένοι ότι η δήλωσή τους ότι είναι Χριστιανοί Ορθόδοξοι συνεπάγεται την επιβολή αυτού του φόρου»! 

Με αφορμή την πρόταση για εκκλησιαστικό φόρο, η Ένωση Αθέων είχε πανηγυρίσει, με μια ανακοίνωση όπου αναφερόταν η «ολοκληρωμένη» πρότασή τους:  

«Παύση κάθε κρατικής οικονομικής ενίσχυσης σε θρησκευτικούς οργανισμούς ή κοινωφελείς οργανισμούς που σχετίζονται με θρησκευτικά ιδρύματα (Μισθοδοσία κληρικών, επισκόπων και μουφτήδων, επιχορηγήσεις πατριαρχείων). Κατάργηση χρηματοδότησης θρησκευτικών τελετών και δραστηριοτήτων (μεταφορά «αγίου» φωτός, εορτή «αγιασμού» των υδάτων κ.τ.ό.). Κάθε θρησκευτικός οργανισμός χρηματοδοτείται αποκλειστικά από δικούς του πόρους (π.χ. εκμετάλλευση ακινήτων, εισφορές ιδιωτών)». 

Όταν ξέσπασε σάλος, ο ΣΥΡΙΖΑ μίλησε για προσωπικές απόψεις (κι’ ας είχαν εκφραστεί από τον τότε τομεάρχη Παιδείας). 

-Στις 19 Ιανουαρίου 2014, λίγο πριν από τις εκλογές που μας έφεραν την «πρώτη φορά Αριστερά» και άλλα δεινά, ενημερωθήκαμε επισήμως ότι ο κ. Τσίπρας είναι άθεος! 

Αυτό, βέβαια, δεν τον εμπόδισε να προσεύχεται στο Άγιο Όρος και να συναντάται με ανώτατους εκκλησιαστικούς ταγούς, μεταξύ των οποίων (29/3/2014) και με τον Πατριάρχη Αλεξανδρείας, στη διάρκεια της συνάντησης, όπως ανακοινώθηκε, «υπογραμμίστηκε η αναγνώριση της ιδιαίτερης θρησκευτικής, ιστορικής και πολιτισμικής σημασίας του Πατριαρχείου και της συμβολής του στην ειρηνική συμβίωση ανθρώπων διαφορετικών φυλών - πολιτισμών - θρησκευτικών αντιλήψεων αλλά και της ανθρωπιστικής βοήθειας στους υποσαχάριους πληθυσμούς». Υπήρχε και τότε το θέμα της Μονής Σινά… 

Ορκωμοσία πρώτης φοράς αριστεράς και πανηγυρισμοί αθέων 

-Στις 26 Ιανουαρίου 2015, η κυβέρνηση Τσίπρα (πλην δύο για τους οποίους είχε πει «έβαλα και θρησκευόμενους στο κυβερνητικό σχήμα», ορκιζόταν με πολιτικό όρκο. Οπότε, η Ένωση Αθέων πανηγύρισε: «Η Ένωση Αθέων χαιρετίζει με ιδιαίτερη χαρά την πρώτη πολιτική ορκωμοσία πρωθυπουργού της Ελληνικής Δημοκρατίας, και εύχεται σύντομα να ακολουθήσουν αυτό το βήμα και άλλα, ουσιαστικά βήματα, προς την εκκοσμίκευση της πολιτείας». 

-Τον Σεπτέμβριο του 2016, κατά την προ ημερησίας διατάξεως στη Βουλή συζήτηση για την Παιδεία, όταν είχε ξεσπάσει το θέμα για το μάθημα των θρησκευτικών ο συνεταίρος του κ. Τσίπρα, ο κ. Καμμένος έφθασε ασθμαίνων στο βήμα, προερχόμενος από (πυροσβεστική) συνάντηση με τον Αρχιεπίσκοπο κ. Ιερώνυμο. 

Είπε στο ξεκίνημα της ομιλίας του ο κ. Καμμένος: «Θα ήθελα να ανακοινώσω στο Σώμα ότι πριν από λίγο συναντήθηκα με τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κκ Ιερώνυμο, ο οποίος με ιδιαίτερη χαρά εδέχθη την πρόταση του πρωθυπουργού από το βήμα της Βουλής για να γίνει διάλογος με την Εκκλησία από την αρχή, προκειμένου από κοινού να αποφασιστούν η συγγραφή των νέων βιβλίων και πιθανές αλλαγές στα θρησκευτικά». 

Αλλά στην δική του ομιλία, ο κ. Τσίπρας είπε ότι το μάθημα των θρησκευτικών οφείλει να κάνει τους μαθητές να κατανοήσουν τη θρησκευτικότητα ως «πτυχή της κοινωνικής πραγματικότητας». Και ότι ο διάλογος θα συνεχιστεί, πλην όμως «φέτος στα σχολεία μας θα ξεκινήσουν δοκιμαστικά τα νέα αναλυτικά προγράμματα». 

Ο δε κ. Φίλης (υπουργός Παιδείας τότε που σήμερα ανήκει στη Νέα Αριστερά η οποία προσφάτως διοργάνωσε συνέδριο για τον χωρισμό Κράτους και Εκκλησίας), στην ίδια συνεδρίαση, ξεκαθάρισε πως «τα νέα προγράμματα Θρησκευτικών έχουν εκπονηθεί από ειδική Επιτροπή του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, στην οποία συμμετείχαν και θεολόγοι». 

-Τον Νοέμβριο του 2018 κατά την συζήτηση στην Επιτροπή για την Συνταγματική Αναθεώρηση, τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ μας έλεγαν πως το κράτος πρέπει να είναι «ουδετερόθρησκο», διότι αυτό «ήλθαμε να κάνουμε». Τα ίδια και έναν χρόνο αργότερα, στη συζήτηση για την Συνταγματική Αναθεώρηση… 

Θα απέλυαν 10.000 ιερείς! 

-Μ’ αυτά και μ’ αυτά φθάσαμε, τον ίδιο μήνα, και στην περίφημη «συμφωνία» με την Εκκλησία, που καταργήθηκε πριν καν υπογραφεί. Οπότε ενημερωθήκαμε (δια στόματος του τότε κυβερνητικού εκπροσώπου Δ. Τζανακόπουλου (20/11/2018), ότι με την απόλυση 10.000 ιερέων θα γίνονταν 10.000 νέες προσλήψεις! Διότι, όπως ενημερωθήκαμε, «εφόσον οι 10.000 κληρικοί δεν θα περιλαμβάνονται σε αυτό το οποίο θα ονομάζαμε στενό δημοσιοϋπαλληλικό τομέα, ο κανόνας ένα προς ένα μπορεί να εφαρμοστεί, για να μπορέσουμε να ενισχύσουμε ακριβώς αυτές τις κοινωνικές δομές του ελληνικού κράτους»… 

Μιλούσε για την έξοδο των ιερέων από την Ενιαία Αρχή Πληρωμής, όπου είχαν ενταχθεί με τον νόμο 4111/2013. 

-Την 1η Δεκεμβρίου του 2018 ωστόσο, ο κ. Τσίπρας, από το βήμα της Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ επανήλθε: «Θέλω όμως σήμερα εδώ να δώσω ένα μήνυμα. Δεν θα κάνουμε πίσω. Θα προχωρήσουμε σ’ αυτό το ιστορικό βήμα. Το έχει ανάγκη ο τόπος, το έχει ανάγκη το κράτος, το έχει ανάγκη η εκκλησία». (Σαν το σχίσιμο των μνημονίων ένα πράμα)! 

Δαπανηρή και οπισθοδρομική η υποδοχή Αγίου Φωτός 

-Το 2019 τα έβαλαν με το… Άγιο Φως.  Για να αποφύγουν την υποδοχή του παρουσία κόσμου και για να διατηρήσουν τον «τίτλο» του άθεου άλλαξαν την τελευταία στιγμή τον τόπο υποδοχής του Φωτός που μεταφέρεται από τα Ιεροσόλυμα, μεταφέροντάς τον από το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος στο μικρό στρατιωτικό αεροδρόμιο της Ελευσίνας.  

Παλαιότερα, ειρωνεύονταν το γεγονός ότι το Άγιο Φως έρχεται με τιμές αρχηγού κράτους. Τώρα, ο κ. Φάμελλος τρέχει στο Πατριαρχείο των Ιεροσολύμων… 

Άλλωστε, ήδη από το 2015, βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ είχαν καταθέσει ερώτηση στη Βουλή μιλώντας για «οπισθοδρομικά, δαπανηρά έθιμα που πρέπει να καταργηθούν»! 

Τώρα έχουν ανέβει στα κάγκελα! 

Ουαί υμίν Γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριτές! 

 

*Βουλευτής Β3 Νοτίου Τομέα Αθηνών, δημοσιογράφος