Φωτογραφία αρχείου
Το κεντρικό πρόσωπο της προεκλογικής καμπάνιας και η «μάχη» της Κρήτης
Eurokinissi
Eurokinissi
Φωτογραφία αρχείου
Κυριάκος Μητσοτάκης

Το κεντρικό πρόσωπο της προεκλογικής καμπάνιας και η «μάχη» της Κρήτης

Την επίσημη έναρξη της τακτικής που βασίζεται  στο δίλημμα «Μητσοτάκης ή Τσίπρας» θα δούμε το μεσημέρι της Δευτέρας από το Μέγαρο Μαξίμου. 

Η συνέντευξη Τύπου που θα παραχωρήσει ο πρωθυπουργός με αποκλειστικό θέμα την οικονομία θα είναι η πρώτη μιας σειράς αντίστοιχων που θα «μοιραστούν» χρονικά μέχρι και την προκήρυξη των εκλογών. Με άλλα λόγια μέσα στις επόμενες περίπου 45 μέρες (η βουλή αναμένεται να διαλυθεί το πρώτο δεκαήμερο του Μαρτίου) η κυβέρνηση θα διοργανώσει άλλες τουλάχιστον δύο παρόμοιες συνεντεύξεις. Η πρώτη από αυτές θα έχει θέμα την εξωτερική πολιτική και την άμυνα. 

Στο πρωθυπουργικό γραφείο εκτιμούν ότι ο κ. Μητσοτάκης αποτελεί το δυνατό χαρτί της ΝΔ στον προεκλογικό αγώνα γι' αυτό και θα επιδιώξουν να το εκμεταλλευθούν στο έπακρο.

Πάνω στον πρωθυπουργό θα στηθεί ολόκληρη η προεκλογική καμπάνια της ΝΔ και πιο συγκεκριμένα στην αποτελεσματικότητα και συνέπεια του κ. Μητσοτάκη τα τέσσερα χρόνια που βρέθηκε στην πρωθυπουργία. 

Η συνέντευξη Τύπου της Δευτέρας θα είναι το πρώτο μισό της έντονης δραστηριότητας της εβδομάδας που πλέον κινείται σε προεκλογικούς ρυθμούς. 

Το διήμερο 25-26 Ιανουαρίου ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα επισκεφτεί το Ηράκλειο της Κρήτης, σε μία προσπάθεια να ανεβάσει τα «γαλάζια» ποσοστά στο νησί. Τις εκλογές του 2019 και οι τέσσερις νομοί της Κρήτης είχαν περάσει στα χέρια του ΣΥΡΙΖΑ παρά τα αυξημένα ποσοστά της ΝΔ. Ειδικά στον νομό Ηρακλείου ο ΣΥΡΙΖΑ είχε φτάσει στο 43% και η ΝΔ στο 30%.

Στην Κρήτη, εξαιτίας και της καταγωγής του κ. Μητσοτάκη, το κυβερνών κόμμα επιδιώκει να δώσει σκληρή μάχη προκειμένου να αλλάξει ο εκλογικός χάρτης. Το 2019 μαζί με την Ξάνθη, την Άρτα, την Αχαΐα και το Βόρειο τομέα της Αττικής, η Κρήτη ήταν οι μοναδικές περιοχές στον εκλογικό χάρτη της χώρας που ο ΣΥΡΙΖΑ κατάφερε να τις «βάψει» με τα χρώματά του.