Κ. Καραμανλής: Ναι στα αρχαία, ναι στο μετρό, όχι στους μύθους

Κ. Καραμανλής: Ναι στα αρχαία, ναι στο μετρό, όχι στους μύθους

Για σπέκουλα που γίνεται από τον ΣΥΡΙΖΑ και από ορισμένους αρχαιολόγους σχετικά με το μετρό της Θεσσαλονίκης, έκανε λόγο ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Αχ. Καραμανλής

«Αυτή η σπέκουλα που γίνεται από την πλευρά της αντιπολίτευσης και από διάφορους αρχαιολόγους στη Θεσσαλονίκη, δεν βοηθούν το έργο. Εμείς λέμε κάτι απλό: ναι στα αρχαία, ναι στο μετρό και όχι στους μύθους και την εικονική πραγματικότητα και τα εγκαίνια των μουσαμάδων», τόνισε ο κ. Καραμανλής σε συνέντευξη που παραχώρησε στον Real FM.

Ο υπουργός πρόσθεσε ότι πρέπει επιτέλους οι πολιτικοί να αποδραματοποιήσουν το κλίμα και να πάνε ένα βήμα παρακάτω, ακούγοντας τους ειδικούς.

Έτοιμο το μετρό, ενιαίο μέχρι το 2023

Ο κ. Καραμανλής τόνισε ότι με ευθύνη της προηγούμενης κυβέρνησης, αυτή τη στιγμή, κυριαρχεί ένας μύθος, ότι δήθεν το μετρό της Θεσσαλονίκης θα ήταν έτοιμο, το 2020 ή το 2021.

«Αυτό δεν ισχύει, γιατί ο ίδιος ο διευθύνοντας σύμβουλος της “Αττικό Μετρό” επί ΣΥΡΙΖΑ έχει δηλώσει ότι με τη λύση του ΣΥΡΙΖΑ, το Μετρό δεν θα ήταν έτοιμο ούτε το 2024», ανέφερε.

«Εμείς πρέπει να σκεφθούμε με πρακτικούς τρόπους τι να κάνουμε. Θέλουμε και τα αρχαία να αναδείξουμε και να έχουμε ένα Μετρό λειτουργικό. Ένα έργο το οποίο θα είναι ενιαίο και θα λειτουργήσει στις αρχές του 2023», είπε και εξήγησε ότι προκρίνεται η λύση του 2014, δηλαδή να αποσπαστούν τα αρχαία και να επανατοποθετηθούν στον σταθμό Βενιζέλου, όπως έγινε στην Αθήνα, αλλά και σε άλλες πόλεις της Ευρώπης.

«Με αυτόν τον τρόπο το κόστος μειώνεται αισθητά, αφού με τη λύση που είχε επιλέξει ο ΣΥΡΙΖΑ, θα εκτοξευόταν. Με μια μετριοπαθή εκτίμηση, το έργο θα στοίχιζε τουλάχιστον 25-30 εκατομμύρια παραπάνω», κατέληξε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

Καθυστερήσεις στο μετρό της Αθήνας

Ερωτηθείς για τις καθυστερήσεις στο Μετρό της Αθήνας, ο κ. Καραμανλής είπε ότι οφείλονται σε μία προβληματική κατάσταση που παρέλαβε το καλοκαίρι η κυβέρνηση. «Τότε, είχαμε χρονοαπόσταση μεταξύ των συρμών περίπου 8-10 λεπτά». Σύμφωνα με τον υπουργό, αυτή την στιγμή στη γραμμή 2 ο χρόνος έχει μειωθεί στα 3 λεπτά, ενώ, όπως ανέφερε, ο μέσος όρος έχει πέσει κάτω από τα 5'' λεπτά, μεταξύ 4''15'''' με 4''30''''.

«Σίγουρα ακόμα και μ' αυτό δεν είμαστε ικανοποιημένοι. Πρέπει να μειωθεί κι άλλο ο χρόνος μεταξύ των συρμών. Η κυβέρνησή μας δίνει έμφαση στα προβλήματα της καθημερινότητας και πρέπει να σκύψουμε στο ζήτημα των μετακινήσεων των πολιτών», κατέληξε.