«Απέσυρε τώρα...», το... αίτημα των εκπαιδευτικών

«Απέσυρε τώρα...», το... αίτημα των εκπαιδευτικών

Ένα πανό με γραμματικά λάθη που οι εκπαιδευτικοί είχαν στη σημερινή πορεία «αποκαθήλωσε» τα αιτήματά τους, τόσο αυτά που αφορούν στην αξιολόγηση, όσο και εκεινα για απόσυρση του νομοσχεδίου για την εκπαίδευση και την μετάδοση των μαθημάτων σε περιόδους κρίσης όπως της πανδημίας με ηλεκτρονικά μέσα στους μαθητές που αδυνατούν να μεταβούν στις τάξεις.

«Απέσυρε τώρα» έγραφε το πανό των εκπαιδευτικών προκαλώντας πλήθος αντιδράσεων για το γραμματικό λάθος που όχι μόνο έγινε αλλά δεν διόρθωσε κανείς ούτε από τους υπόλοιπους συμμετέχοντες στο συλλαλητήριο διαμαρτυρίας, το οποίο συνοδεύθηκε και από επεισόδια όταν κάποιοι επιχείρησαν να ανέβουν τα σκαλιά για να μπούν στη Βουλή.

Οι εκπαιδευτικοί αντιδρούν στην μετάδοση των μαθημάτων εκτός τάξης. Προηγήθηκαν οι αντιδράσεις τους στο άνοιγμα των σχολείων. Όπως και αυτές για την εξ αποστάσεως διδασκαλία την περίοδο που τα σχολεία παραμένουν κλειστά εξ αιτίας της πανδημίας του κορονοιού και των κινδύνων για τη δημόσια υγεία.

Οι συνδικαλιστικοί τους εκπρόσωποι προχωρούν σε κινητοποίησεις, έχοντας τη στήριξη του ΣΥΡΙΖΑ, τον πρόεδρο του οποίου συνάντησαν χθες. Μάλιστα ο Αλέξης Τσίπρας εκτός της συμπαράστασης εξέφρασε και τον προβληματισμό του σχετικά με το ενδεχόμενο να εφαρμοστεί σε μόνιμη βάση η εξ αποστάσεως διδασκαλία και παρακολούθηση μαθημάτων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι παρά τις διαβεβαιώσεις του εκτάκτου της απόφασης για εξ μετάδοση του μαθήματος εκτός τάξης αλλά και για τη λήψη μέτρων ώστε να μην είναι εφικτή η παρέμβαση τρίτων και η παρακολούθηση της διαδικασίας που ακολουθείται στις τάξεις, οι εκπαιδευτικοί εμμένουν στην αντίθεσή του.

Κάνουν μάλιστα λόγο για μετατροπή των τάξεων σε τηλεοπτικά στούντιο και επικαλούνται επιπτώσεις που δύναται να υπάρξουν στους μαθητές, χωρίς όμως να στηρίζουν τις θέσεις τους σε συγκεκριμένα στοιχεία.

Το πανό πάντως που χρησιμοποιήθηκε στην πορεία πέραν των ειρωνικών σχολίων δημιουργεί ερωτήματα που σχετίζονται αν μη τι άλλο με το γνωστικό επίπεδο, άμεσα συνδεδεμένο με την αξιολόγηση, η οποία καθίσταται απαραίτητη σε τόσο βασικούς τομείς του δημοσίου. Και όχι μόνο.