Απάντηση στον εκπρόσωπο Τύπου του ΠΑΣΟΚ, Κώστα Τσουκαλά, έδωσε η εκπρόσωπος Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, Αλεξάνδρα Σδούκου, με αφορμή την αντιπαράθεση για το σύστημα εκλογής δημάρχων.
«Το γαρ πολύ της δημοσκοπικής θλίψεως γεννά παραφροσύνη», σημείωσε χαρακτηριστικά η κ. Σδούκου σε ανακοίνωσή της, κατηγορώντας τον κ. Τσουκαλά ότι «κάνει πως δεν άκουσε ότι αναφέρθηκα σε σύστημα συμπληρωματικής ψηφοφορίας».
Όπως τόνισε, πρόκειται για ένα σύστημα που διασφαλίζει ότι η τελική απόφαση για το ποιος ή ποια θα εκλεγεί δήμαρχος λαμβάνεται με τη μέγιστη δυνατή συμμετοχή των πολιτών.
Η εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ κατηγόρησε το ΠΑΣΟΚ ότι δεν ενδιαφέρεται για την ενίσχυση της συμμετοχής των πολιτών στις εκλογικές διαδικασίες, αλλά για πολιτικούς υπολογισμούς.
«Ο κ. Τσουκαλάς και το ΠΑΣΟΚ δεν νοιάζονται για τη συμμετοχή των πολιτών, μόνο για το ποια παζάρια μπορεί να τους εξασφαλίσουν κάποιο δήμαρχο παραπάνω», σημείωσε.
Αναφερόμενη δε στο ζήτημα της ταλαιπωρίας των ψηφοφόρων, η κ. Σδούκου υποστήριξε ότι η συζήτηση δεν πρέπει να περιορίζεται μόνο στους κατοίκους των μεγάλων πόλεων, αλλά να λαμβάνει υπόψη και τους πολίτες της περιφέρειας που επιθυμούν να ψηφίσουν στον τόπο καταγωγής τους.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της κ. Σδούκου:
«Το γαρ πολύ της δημοσκοπικής θλίψεως γεννά παραφροσύνη. Ο κ. Τσουκαλάς κάνει πως δεν άκουσε ότι αναφέρθηκα σε σύστημα συμπληρωματικής ψηφοφορίας. Ένα σύστημα που εξασφαλίζει ότι η τελική απόφαση για το ποιος ή ποια θα είναι δήμαρχος γίνεται με την μέγιστη δυνατή συμμετοχή των πολιτών.
Ο κ. Τσουκαλάς και το ΠΑΣΟΚ δεν νοιάζονται για τη συμμετοχή των πολιτών, μόνο για το ποια παζάρια μπορεί να τους εξασφαλίσουν κάποιο δήμαρχο παραπάνω. Σε ό,τι αφορά την ταλαιπωρία, ας μην ρωτά μόνο τους κατοίκους των μεγάλων πόλεων, αλλά και τους ανθρώπους της περιφέρειας που θέλουν να ψηφίσουν στον τόπο καταγωγής τους».
