Το Τwitter θέλει να διπλασιάσει το όριο των χαρακτήρων

Το Τwitter θέλει να διπλασιάσει το όριο των χαρακτήρων

Ο περιορισμός των 140 χαρακτήρων που έχει επιβάλει το Twitter στους χρήστες μάλλον οδεύει προς το τέλος του. Σε αυτό το συμπέρασμα φαίνεται να οδηγεί η χθεσινή ανακοίνωση του κοινωνικού δικτύου Twitter, στη οποία δηλώνεται η πρόθεσή του να διεξάγει ένα πείραμα σε περιορισμένο αριθμό χρηστών, στους οποίους θα δώσει τη δυνατότητα να κάνουν αναρτήσεις με διπλάσιο όριο χαρακτήρων, δηλαδή με 280. Η δοκιμή θα γίνει σε όλες τις γλώσσες, εκτός από την κινεζική, ιαπωνική και κορεατική γλώσσα.

Σύμφωνα με την εταιρεία, που εδρεύει στο Σαν Φρανσίσκο, το τελευταίο διάστημα εκφράζονταν αμφιβολίες για το κατά πόσο οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να εκφράζονται ικανοποιητικά μέσα σε τόσο στενά λεκτικά πλαίσια. Από την άλλη πλευρά, η εταιρεία αναγνωρίζει ότι κάποιοι χρήστες μπορεί να έχουν και «συναισθηματικό δέσιμο» με το συγκεκριμένο όριο.

Αυτή η «διαμάχη» φαίνεται να απασχολεί την εταιρεία εδώ και μεγάλο χρονικό διάστημα. Ήδη από τον Ιανουάριο του 2016 είχε κυκλοφορήσει η είδηση πως το twitter διεξάγει εσωτερικά τεστ για μεγαλύτερα tweets κι εξετάζει το ενδεχόμενο να αυξήσει το όριο των χαρακτήρων σε 10.000.

Η εταιρεία υποστηρίζει πως η σκέψη για αύξηση των χαρακτήρων προήλθε κυρίως μετά από ενδελεχή έρευνα που έγινε σχετικά με το πώς εκφράζονται οι χρήστες του Twitter όταν γράφουν στην κινεζική, ιαπωνική και κορεατική γλώσσα. Το συμπέρασμα που προέκυψε ήταν ότι όσοι έγραφαν σε αυτές τις γλώσσες μπορούσαν να εκφραστούν καλύτερα σε σχέση με τις υπόλοιπες γλώσσες. Είχαν στην ουσία υψηλότερο όριο, γι'' αυτό και χρησιμοποιούν περισσότερο το twitter.

Κρίνοντας από την απήχηση του twitter παγκοσμίως, η εταιρεία θεωρεί ότι στις αγορές που οι χρήστες έχουν περισσότερο χώρο για να εκφραστούν, η απήχηση του twitter είναι μεγαλύτερη. Και «ποντάρει» σε αυτό το πείραμα για να αποδειχθεί εάν έχει δίκιο ή όχι. 

Προς το παρόν, πάντως, η εταιρεία δεν έχει δώσει άλλες λεπτομέρειες, ούτε για τον χρόνο που θα αρχίσει το πείραμα ούτε για τον αριθμό των χρηστών που θα συμμετάσχουν.