Τι ακολουθεί μετά το deal εξαγοράς της Chipita
Mondelez στο Liberal

Τι ακολουθεί μετά το deal εξαγοράς της Chipita

Ολοκληρώθηκε τυπικά χθες η συμφωνία ύψους 2 δισ. δολαρίων για την εξαγορά της Chipita από τη Mondelez. Όπως αναφέρουν πηγές της εταιρείας στο Liberal Markets  «στην παρούσα φάση στόχος μας είναι να γίνει βήμα-βήμα η ενοποίηση των δύο εταιρειών. Αυτή η διαδικασία θα πάρει αρκετούς μήνες μέχρι να σχηματοποιηθεί», ενώ σημειώνουν πως «η ολοκλήρωση της συμφωνίας δίνει σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης, αξιοποιώντας το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο της Chipita».

Οι ίδιες πηγές συμπληρώνουν πως «σε πρώτη φάση στόχος της Mondelez είναι να ενισχύσει την παρουσία της στην Ευρώπη και στη Μέση Ανατολή, όπου η ελληνική εξαγορασθείσα εταιρεία έχει δυνατή παρουσία», ενώ ακολουθεί «η προϊόντική συγχώνευση των δύο εταιρειών που καλύπτουν πλέον μεγαλύτερες καταναλωτικές ανάγκες».

Η συμφωνία εξαγοράς έγινε γνωστή αρχικά τον Μάιο του 2021 και αναμένεται να συνδυάσει εμβληματικά brands όπως η Cadbury και η Milka, με τα κρουασάν της Chipita, όπως τα 7Days.

Η Chipita αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους παραγωγούς αρτοσκευασμάτων στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη με έσοδα που έφτασαν το 2020 τα 580 εκατ. δολάρια. Περίπου 2 δισεκατομμύρια καταναλωτές σε 56 χώρες σε όλον τον κόσμο απολαμβάνουν πλέον τα συσκευασμένα σνακ της Chipita, ενισχύοντας σημαντικά την πελατειακή βάση της Mondelez.

Η Mondelēz International θα χρησιμοποιήσει το δίκτυο διανομής της Chipita στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη για να ενισχύσει τη δική της διανομή και να συνεχίσει να φέρνει τις μάρκες της στην περιοχή και πέραν αυτής

Με την πάροδο του χρόνου, η Mondelēz International αναμένει να επιτύχει εκτενείς συνέργειες και μια σειρά από οφέλη στην Chipita, συμπεριλαμβανομένης της ευρείας τεχνογνωσίας στον τομέα των προμηθειών και της παραγωγής, αξιοποιώντας τις υπάρχουσες διαφοροποιημένες δυνατότητες της Chipita.

Τα προϊόντα της Chipita παράγονται σε 13 εργοστάσια και πωλούνται σε περισσότερες από 50 χώρες.  Η εξαγορά δίνει τη δυνατότητα στη Mondelēz International να προσφέρει στους καταναλωτές ένα πλήρες χαρτοφυλάκιο προϊόντων αρτοποιίας, όπως μπισκότα, κέικ και, τώρα για πρώτη φορά, προϊόντα ζύμης και να καλύψει την αυξανόμενη καταναλωτική ζήτηση για αυτό το κομμάτι της αγοράς.