Sato: Αύξηση πωλήσεων, επέκταση στο παιδικό έπιπλο

Sato: Αύξηση πωλήσεων, επέκταση στο παιδικό έπιπλο

Αύξηση πωλήσεων κατά 12,2% σημείωσε στο εννεάμηνο η Sato, η οποία επιχειρεί διείσδυση στην αγορά του παιδικού επίπλου, με το Entos να γράφει άνοδο πωλήσεων κατά 20,6% και  το brand Sato 12,8% σε πωλήσεις εταιρικών πελατών στο ίδιο διάστημα.

Στο εξεταζόμενο διάστημα τα έξοδα διοικητικής λειτουργίας και διάθεσης μειώθηκαν περεταίρω κατά 989 χιλ ευρώ. ή κατά 20,1% και ανήλθαν σε 3, 936 εκατ. Ευρώ . έναντι 4,925 εκατ. Ευρώ  το εννεάμηνο 2014.

Η Sato σημείωσε ζημίες μετά φόρων -3,423 εκατ. Ευρώ,  έναντι ζημιών -1,742 εκατ.  το αντίστοιχο περσινό διάστημα 2014. Η μεταβολή αυτή οφείλεται κατά κύριο λόγο στο γεγονός ότι το Α΄εξάμηνο 2015 η εταιρεία προέβει στην αποεπένδυση  καταστήματος στην Θεσσαλονίκη σημειώνοντας επιπλέον ζημία 1,489  εκατ.ευρώ .

Ο δείκτης EBITDA για τη περίοδο εννεαμήνου 2015 ανήλθε σε -1, 649 εκατ.  έναντι αρνητικό -915  χιλ. ευρώ  της αντίστοιχης περιόδου 2014.

Η Εταιρεία με σαφή προσανατολισμό συνεχίζει να υλοποιεί το πρόγραμμα εξυγίανσης όπως αυτό επικυρώθηκε από το Π.Π.Α. και την απόφαση 650/2013.

Ειδικότερα, η Sato ενίσχυσε τα καταστήματά της με επαρκή και νέο εμπόρευμα προς πώληση, συνεχίζει την  δυναμική διείσδυση στην κατηγορία του παιδικού επίπλου αποσπώντας σημαντικό μερίδιο αγοράς. Επίσης συνεχίζεται δυναμικά και το 2015 η ενίσχυση  των πωλήσεων με την υλοποίηση του σχεδίου ανάπτυξης καταστημάτων αντιπροσώπων πανελλαδικά  και ήδη το 1ο 9μήνο 2015 άνοιξαν τρία  νέα καταστήματα Εntos ενώ αναμένεται να ανοίξουν επιπλέον πέντε μέχρι τέλος του έτους. Τέλος , αναπτύσσει καινοτόμα προϊόντα τα οποία παράγονται στις ιδιόκτητες εγκαταστάσεις στην Θεσσαλονίκη με απώτερο στόχο την ανάπτυξη των πωλήσεων στην Β2Β αγορά σε Ελλάδα & Εξωτερικό.

Παράλληλα η εταιρεία προωθεί ενέργειες για άρση από την επιτήρησης των μετοχών της όπου υπάχθηκαν στις 8/4/2011.

Όπως επισημαίνει η εταιρεία εξετάζει την περαιτέρω ανάπτυξη της δραστηριότητάς της στην εγχώρια αγορά αλλά και στο εξωτερικό, επενδύοντας και σε νέες κατηγορίες προϊόντων, όπως το παιδικό έπιπλο, ενώ συνεχίζει να εφαρμόζει συγκεκριμένο πρόγραμμα αναδιάρθρωσης.

Το πρόγραμμα προσβλέπει στον εξορθολογισμό του κόστους λειτουργίας της μέσω της περαιτέρω μείωσης των λειτουργικών της δαπανών με μείωση των εξόδων ενοικίων, αναδιάρθρωση των ανθρώπινων πόρων της, επαναδιαπραγμάτευση βασικών συμβολαίων προμηθευτών και γενικότερα περαιτέρω περικοπή ελαστικών δαπανών. Η εταιρεία διέκοψε την λειτουργία καταστημάτων της, τα οποία δεν απέδιδαν τα αναμενόμενα και η συνεισφορά τους την ζημίωνε συνολικά.