Γερμανός: Τεχνολογία και εξυπηρέτηση στο επίκεντρο στον απολογισμό για το 2017

Γερμανός: Τεχνολογία και εξυπηρέτηση στο επίκεντρο στον απολογισμό για το 2017

Επιτυχημένο ήταν το 2017 για τα καταστήματα Γερμανός, σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν στο ετήσιο συνέδριο συνεργατών του δικτύου.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, για το 2018, η αλυσίδα έθεσε ως στόχο την ανάπτυξη, ενισχύοντας περαιτέρω την ψηφιακή εμπειρία του πελάτη, καθώς και την γκάμα των προϊόντων και των εξελιγμένων λύσεων τεχνολογίας που προσφέρει.

Σημειώνεται ότι το 2017, τα καταστήματα Γερμανός πραγματοποίησαν περίπου 20 εκατομμύρια συναλλαγές. Πάνω από 9,2 εκατομμύρια ήταν οι επισκέψεις στο ανανεωμένο germanos.gr για έρευνα και online αγορές. Όπως σημειώθηκε στο Συνέδριο, η Γερμανός, παρέμεινε Νο1 αλυσίδα στην συνείδηση των καταναλωτών, με εξειδικευμένη γνώση σε θέματα ψηφιακής τεχνολογίας.

Οι Tech Experts, οι εξειδικευμένοι σύμβουλοι σε θέματα τεχνολογίας, αποδείχτηκαν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της αλυσίδας το 2017. Παράλληλα, ένας στους δύο, που πήγε το κινητό του για επισκευή, επέλεξε τα καταστήματα Γερμανός και την υπηρεσία G-Service.

«Το 2017, μια ακόμα δύσκολη χρονιά για τη λιανική, η αλυσίδα Γερμανός, σε πείσμα των καιρών, απέδειξε την ανθεκτικότητά της. Προσέφερε ολοκληρωμένες λύσεις επικοινωνίας και ψυχαγωγίας, καλύπτοντας τις ανάγκες των πελατών της σε θέματα τηλεπικοινωνιών και τεχνολογίας, διεύρυνε τη γκάμα των προϊόντων της και συνέχισε την ανακαίνιση των καταστημάτων της, συμβάλλοντας στις επιδόσεις του Ομίλου ΟΤΕ σε κινητή, σταθερή τηλεφωνία, internet και τηλεόραση», ανέφερε ο διευθυντής δικτύου καταστημάτων του Ομίλου ΟΤΕ, Πέτρος Παπαγγέλης.

Όπως ειπώθηκε στο συνέδριο, το 2018, στόχος θα είναι η ανάπτυξη, μέσω της συνεχούς βελτίωσης της εμπειρίας του πελάτη και της αποτελεσματικής και εξατομικευμένης εξυπηρέτησής του. Με συνεχή προσπάθεια και εξέλιξη και διαθέτοντας καινοτόμα προϊόντα, υπηρεσίες και προτάσεις, ο Γερμανός στοχεύει να παραμείνει η πρώτη επιλογή των καταναλωτών.

Επιπλέον για ακόμη καλύτερη εμπειρία του πελάτη, σε όλα τα καταστήματα της αλυσίδας, θα προβάλλονται σε display μόνο live κινητά, ενώ παράλληλα θα ολοκληρωθεί η ανανέωση των καταστημάτων, με μοντέρνα αισθητική, διακριτές προϊοντικές ζώνες και διαδραστικές οθόνες.

«Πρώτη μας προτεραιότητά είναι οι πελάτες μας να βιώνουν μια ξεχωριστή εμπειρία εξυπηρέτησης στα καταστήματα Γερμανός. Να τους παρέχουμε προηγμένες λύσεις τεχνολογίας, προσαρμοσμένες στις ανάγκες τους. Με όπλο τη γνώση και τις δεξιότητες των ανθρώπων μας, την τεχνολογική μας εξειδίκευση και εμπειρία, θέλουμε να προσφέρουμε εξυπηρέτηση αντάξια της ψηφιακής εποχής», τόνισε ο διευθυντής BU Retail σταθερής και κινητής, Κωσταντίνος Βούζας.