Ferryhopper: Αναβαθμίζει την τουριστική εμπειρία των ταξιδιωτών

Ferryhopper: Αναβαθμίζει την τουριστική εμπειρία των ταξιδιωτών

Ο τουρισμός είναι ο πιο νευραλγικός κλάδος της ελληνικής οικονομίας και εκείνος που διαχρονικά συνεισφέρει τα μέγιστα στα έσοδα του κράτους. Αν και αμιγώς τουριστική χώρα, η Ελλάδα αντιμετωπίζει σημαντικά προβλήματα διασύνδεσης και υποδομών, που της κοστίζουν σε ανταγωνιστικότητα, ενώ τώρα ανακαλύπτει τα οφέλη από την έξυπνη αξιοποίηση των νέων τεχνολογικών εργαλείων.

Η ελληνική startup Ferryhopper έρχεται μέσα από την καινοτόμο πλατφόρμα της να καλύψει τα κενά που υπήρχαν στην αγορά αναζήτησης και κράτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων και, από ό,τι φαίνεται, το έχει καταφέρει με μεγάλη επιτυχία.

Ολα ξεκίνησαν όταν τρεις φίλοι, ο Χρήστος Σπαθαράκης, ο Βασίλης Λαχανάς και ο Παναγιώτης Σαράφης, κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών διακοπών τους, αναζητούσαν τον γρηγορότερο και πιο οικονομικό τρόπο για να μεταβούν από το ένα νησί στο άλλο. Αυτά που διαπίστωσαν στην πράξη ήταν η ελλιπής πληροφόρηση για τις διασυνδέσεις μεταξύ των νησιών, καθώς και για τα υφιστάμενα δρομολόγια και έτσι αποφάσισαν να αναλάβουν δράση.

«Η Ferryhopper προέκυψε μέσα από συζητήσεις με φίλους και γνωστούς, αλλά και από προσωπικές εμπειρίες σχετικά με τη δυσκολία που αντιμετωπίζει το τουριστικό κοινό να ταξιδέψει εύκολα από νησί σε νησί. Ταυτόχρονα, αναρωτιόμασταν γιατί είναι πιο εύκολο να κλείσει κανείς online αεροπορικά εισιτήρια και όχι ακτοπλοϊκά» αναφέρει ο Χρήστος Σπαθαράκης, εκ των συνιδρυτών της Ferryhopper.

Η Ferryhopper, η οποία χάρη στην πρωτότυπη ιδέα της απέσπασε την 3η θέση στον 9ο Διαγωνισμό Καινοτομίας & Τεχνολογίας της Εθνικής Τράπεζας, ουσιαστικά απευθύνεται σε όλους τους Έλληνες και ξένους ταξιδιώτες. Η πλατφόρμα παρουσιάζει όλα τα διαθέσιμα ακτοπλοϊκά δρομολόγια για τους ελληνικούς προορισμούς, αλλά και όλους τους δυνατούς συνδυασμούς δρομολογίων, επιτρέποντας έτσι στους ταξιδιώτες να κλείσουν εισιτήρια ακόμα και για νησιά που δεν συνδέονται απευθείας μεταξύ τους. Επιπλέον, η Ferryhopper δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να κάνουν κράτηση για πολλαπλούς προορισμούς και να οργανώσουν εύκολα και οικονομικά μια εμπειρία island-hopping στα ελληνικά νησιά. Συγκρίνοντας μεταξύ όλων των διαθέσιμων αποτελεσμάτων, οι χρήστες μπορούν να οργανώσουν το ταξίδι τους όπως το επιθυμούν, να επιλέξουν το δρομολόγιο που τους ταιριάζει και να κλείσουν εισιτήρια στις καλύτερες τιμές.

Η μέχρι στιγμής πορεία της Ferryhopper δείχνει να είναι πολλά υποσχόμενη, καθώς γνωστοί επενδυτές, μεταξύ των οποίων και ο σερ Στέλιος Χατζηιωάννου, έχουν εκδηλώσει έντονο ενδιαφέρον να τοποθετηθούν επιχειρηματικά στο project. Πρόσφατα η νεοφυής τουριστική επιχείρηση έλαβε έναν Seed γύρο χρηματοδότησης, ύψους 600.000 ευρώ, με επενδυτές τη VC Metavallon και την εταιρεία easyGroup. Με αυτά τα κεφάλαια έχουν ήδη ενισχύσει σημαντικά την ομάδα σε όλους τους τομείς όπου καταγραφόταν ανάγκη και παράλληλα υποστηρίζουν, μαζί με τα έσοδα που έχουν από τις πωλήσεις, τα λειτουργικά έξοδα της εταιρείας που μεγαλώνει.

Αναφερόμενος στην εμπειρία συμμετοχής της Ferryhopper στο πρόγραμμα NBG Business Seeds της Εθνικής Τράπεζας και τα οφέλη που αποκόμισε σε συμβουλευτικό και υλικό επίπεδο, ο Χρήστος απαντά ότι η ίδια η διαδικασία προετοιμασίας τους βοήθησε πολύ να σκεφτούν πιο συγκροτημένα γύρω από τη δουλειά της εταιρείας.

«Χάρη στον Διαγωνισμό έχουμε συμμετάσχει σε workshops που αφορούν την επιχειρηματική ανάπτυξη και χρηματοδότηση, τα οποία ήταν πολύ βοηθητικά και χρήσιμα. Ταυτόχρονα, η προβολή της Ferryhopper στον τραπεζικό και επιχειρηματικό κλάδο, αλλά και σε μια βάση πελατών όπως αυτή της Εθνικής Τράπεζας, είναι από τα σημαντικότερα οφέλη της συμμετοχής μας στο πρόγραμμα» αναφέρει χαρακτηριστικά.

Αποδίδει τη διάκριση της εταιρείας και την επιλογή της για την τελική δεκάδα, στην καινοτόμα φύση της ιδέας, αλλά και στο ότι τα μέλη της έχουν καταφέρει να αποδείξουν ότι το προϊόν τους, που βρίσκεται ήδη στην αγορά, είναι πολύ χρήσιμο και έχει προσελκύσει μεγάλο αριθμό πελατών, διαθέτοντας ισχυρές βάσεις για επέκταση και ανάπτυξη. «Οι πρωτοβουλίες αυτές είναι σίγουρα σημαντικές, τόσο σε επίπεδο προβολής και δικτύωσης της επιχείρησης όσο και για την ανάπτυξη νέων δυνατοτήτων και υποδομών» καταλήγει.
Προτεραιότητα είναι η επέκταση στις αγορές του εξωτερικού, με τη διοίκηση της Ferryhopper να βρίσκεται σε συνεχείς εργασίες ανάπτυξης και προσθήκης νέων λειτουργιών στην πλατφόρμα, ώστε η διαδικασία online κράτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων να είναι εύκολη και προσβάσιμη σε όλους.