Επώνυμη vs Ιδιωτική Ετικέτα: Οι νέες ισορροπίες στα ελληνικά σούπερ μάρκετ - Από τη σύγκρουση στην παράλληλη πορεία

Επώνυμη vs Ιδιωτική Ετικέτα: Οι νέες ισορροπίες στα ελληνικά σούπερ μάρκετ - Από τη σύγκρουση στην παράλληλη πορεία

Στην ελληνική αγορά σούπερ μάρκετ, όπου η πίεση στην αγοραστική δύναμη συνυπάρχει με μια σχετική οικονομική σταθερότητα, η σύγκρουση μεταξύ επώνυμων (branded) προϊόντων και προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας (private label - PL) διαμορφώνει νέες ισορροπίες.

Διαβάστε περισσότερα στο mkdn.gr