Entersoft: Νέες εξαγορές και προϊόντα προ των πυλών 

Entersoft: Νέες εξαγορές και προϊόντα προ των πυλών 

Επενδύσεις σε νέα προϊόντα, οργανική ανάπτυξη, εξαγορές και επέκταση στο εξωτερικό περιλαμβάνει ο στρατηγικός σχεδιασμός της Entersoft όπως παρουσιάστηκε κατά την διάρκεια της τηλεδιάσκεψης για την ενημέρωση των αναλυτών με αφορμή τη δημοσίευση των αποτελεσμάτων χρήσης 2021.

Η εταιρεία,  η οποία νωρίτερα ανακοίνωσε σημαντικά βελτιωμένα αποτελέσματα με τα έσοδα της να αυξάνονται κατά 45%, και το Περιθώριο Κερδοφορίας (EBITDA margin) να διαμορφώνεται στο 37%,  επιβεβαίωσε το ενδιαφέρον της για την αγορά της Ρουμανίας, αλλά και την πρόθεση της να επιδιώξει μεγαλύτερη ανάπτυξη μέσω εξαγορών. Όσον αφορά δε την αγορά της Ρουμανίας, η οποία θεωρείται κατακερματισμένη, η Entersoft  εξετάζει περισσότερες από μια εξαγορές καθώς σκοπεύει να γίνει ένας σημαντικός παίκτης στην συγκεκριμένη αγορά, ενώ χρονικά νέα από αυτό το πεδίο αναμένονται εντός του ά εξαμήνου

Παράλληλα σε δεύτερο χρόνο η εταιρεία «βλέπει » και την αγορά της Βουλγαρίας, όπου επίσης θέλει να ενισχύσει την παρουσία της,  ενώ στοχεύει να μειώσει την παρουσία της στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η ρευστότητα της εταιρείας ξεπερνά τα 10 εκατ. Ευρώ και με δεδομένο ότι δεν έχει δανεισμό η συνολική μόχλευση κεφαλαίων ξεπερνά τα 20 εκατ. Ευρώ , κεφάλαια που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για το επεκτατικό πλάνο της μέσω εξαγορών σε Ελλάδα και Βαλκάνια.

Η αύξηση των εσόδων της όπως αναφέρθηκε προήλθε κατά το ήμισυ από οργανική ανάπτυξη και κατά το ήμισυ από τις εξαγορές των εταιρειών Optimum και Wedia, ενώ η αύξηση του Περιθωρίου Κερδοφορίας (EBITDA margin) από 35% σε 37%, επιβεβαίωσε την απόδοση των επενδύσεων των προηγούμενων ετών τόσο σε νέα προϊόντα και υπηρεσίες όσο στην τεχνολογική εξέλιξη των υπαρχόντων προϊόντων μας.  

Πιο συγκεκριμένα και όσον αφορά την εικόνα των μεγεθών του 2021, τα επαναλαμβανόμενα έσοδα ανήλθαν σε €14 εκατ. ή 58% των συνολικών εσόδων, αυξημένα κατά 24% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, και σε συνδυασμό με τα νέα έργα και τους νέους πελάτες, αποτελούν τη βάση για την επίτευξη εφάμιλλου με το παρελθόν ρυθμού οργανικής ανάπτυξης στην τρέχουσα χρήση 2022.
Τα συνολικά έσοδα έφθασαν τα 24,0 εκατ., καταγράφοντας αύξηση 45% σε σχέση με την οικονομική χρήση 2020 που ήταν 16,6 εκατ. ευρώ, τα EBITDA ανήλθαν σε 8,9 εκατ., αυξημένα κατά 53% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή
περίοδο από 5,8 εκατ. και τα Κέρδη προ φόρων έφθασαν τα 6,5 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 51% σε σχέση με την οικονομική χρήση 2020. 

Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία πρόσφατα προχώρησε στην ίδρυση κέντρου υλοποίησης λογισμικού στην Πάτρα, καθώς και στην εξαγορά της εταιρείας LogOn, η οποία τις δίνει πρόσβαση σε μεγάλη βάση μικρών και μεσαίων πελατών στην περιοχή της κεντρικής και βορειοδυτικής Ελλάδας, καθώς και δυνατότητα περαιτέρω διείσδυσης στην συγκεκριμένη αγορά.

Πέραν των ενδεχόμενων νέων εξαγορών, η εταιρεία συνεχίζει τις επενδύσεις σε νέα προϊόντα για Business to Business eCommerce αλλά και για απαιτητικά Business to Consumer (B2C eShops) σε συνδυασμό με τα υπάρχοντα Backoffice CRM και Analytics προϊόντα της.

Ταυτόχρονα η Entersoft επενδύει σε νέο προϊόν για τη Διαχείριση Προσωπικού, Ωρομέτρησης και Μισθοδοσίας και ετοιμάζει την είσοδό της στην ανερχόμενη αυτή αγορά. Έσοδα από τα νέα αυτά προϊόντα, αναμένεται να πραγματοποιηθούν περί το τέλος της τρέχουσας χρήσης 2022.