AS Company: Οι προσδοκίες από τα Χριστούγεννα και την Black Friday

AS Company: Οι προσδοκίες από τα Χριστούγεννα και την Black Friday

 Η εορταστική περίοδος ξεκινά και η Black Friday οδηγούν σε αύξηση των πωλήσεων της AS Company.Το μεγαλύτερο μέρος του κύκλου εργασιών της πραγματοποιείται αυτή την περίοδο, ενώ όπως αναφέρουν πηγές της εταιρείας στο Liberal Markets ήδη παρατηρείται την τρέχουσα περίοδο αύξηση των πωλήσεων. Παράλληλα, η εταιρεία αναμένεται να ενισχύσει το 2022 τόσο το ψηφιακό της κατάστημα, όσο και να αναλάβει πρωτοβουλίες προς την κατεύθυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού της. Στόχος της εισηγμένης είναι να διαμορφώσει ένα omnichannel μοντέλο λειτουργίας, με την έμφαση να «πέφτει» στα φυσικά καταστήματα, καθώς όπως εκτιμά η διοίκηση της εταιρείας δεν αναμένεται να υπάρξουν νέα  περιοριστικά μέτρα κατά της πανδημίας.

Σε ό,τι αφορά στις επιπτώσεις της αύξησης του κόστους των τιμών ενέργειας και πρώτων υλών, η εισηγμένη τις κρίνει διαχειρίσιμες. Παρά τις καθυστερήσεις στις παραδόσεις ορισμένων προϊόντων και στις ελλείψεις που παρατηρούνται σε ορισμένους κωδικούς, η κατάσταση είναι ομαλή. Κάτι που οφείλεται στην οργάνωση της εφοδιαστικής αλυσίδας που διατηρεί η εταιρεία.  Σε κάθε περίπτωση, εφόσον η ενεργειακή κρίση και η πανδημία δεν επιδεινωθούν, τότε η εταιρεία αναμένεται να κλείσει σε θετικό έδαφος το έτος.

Άλλωστε στο εννεάμηνο η AS Company παρουσίασε αύξηση του κύκλου εργασιών της στα 12,9 εκατ. ευρώ, έναντι 12,3 εκατ. ευρώ το 2020, σημειώνοντας αύξηση 4,6%. Μάλιστα οι πωλήσεις το γ’ τρίμηνο του έτους σημείωσαν αύξηση 25,6% και το EBITDA 65,2%, απόρροια της σταδιακής επανόδου της αγοράς στην κανονικότητα.

Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 2,671 εκατ. ευρώ έναντι 1,298 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου, δηλαδή κατέγραψαν αύξηση 105,7%, με τα χρηματοοικονομικά έσοδα να έχουν σημαντική συνεισφορά στη βελτίωση της συνολικής κερδοφορίας ( +0,584 εκατ. ευρώ).

Μάλιστα, παρά την αύξηση του κόστους μεταφορικών που έχει αυξήσει το κόστος αγοράς των εμπορευμάτων το μικτό κέρδος των ενοποιημένων πωλήσεων διαμορφώθηκε στα ίδια επίπεδα με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα. Η αύξηση του κόστους των εμπορευμάτων αντισταθμίστηκε από τη θετική επίδραση της συναλλαγματικής ισοτιμίας ευρώ/δολαρίου, καθώς  η εταιρεία πραγματοποιεί σημαντικό μέρος των εισαγωγών της με προέλευση τη Κίνα.