7ος χρόνος, ημέρα 2102η
Τρίτη, 3 Αυγούστου 2021

MY AMI CARGO: Ο «χαριτωμένος» και αποτελεσματικός επαγγελματίας μηδενικών ρύπων

MY AMI CARGO: Ο «χαριτωμένος» και αποτελεσματικός επαγγελματίας μηδενικών ρύπων

To Citroën My Ami Cargo φιλοδοξεί να αποτελέσει μια χρηστική και μοντέρνα απάντηση στις νέες ανησυχίες κινητικότητας των εταιρειών που προσφέρουν διάφορες υπηρεσίες, των εταιριών courier, αλλά και των εμπόρων, των τεχνιτών, των αυτοαπασχολούμενων επαγγελματιών, των τοπικών αρχών κλπ.

Το μικρό του μέγεθος (Μήκος 2,41 μ. / Πλάτος, 1,39 μ. / Ύψος 1,52 μ.) μαζί με την εκπληκτικά μικρή διάμετρο στροφής (7,20 μ.) προσφέρει εντυπωσιακά αναβαθμισμένη ευελιξία διευκολύνοντας και τους ελιγμούς, και τη στάθμευση.

Το My Ami Cargo συνδυάζει το χώρο φόρτωσης, τη λειτουργικότητα του «φορητού» γραφείου και τα πλεονεκτήματα της ηλεκτρικής κινητικότητας - με τις μηδενικές εκπομπές CO2 να προσφέρουν δωρεάν πρόσβαση σε ελεγχόμενες περιοχές κυκλοφορίας, ενώ προσφέρει επίσης εύκολη φόρτιση, σε μόλις 3 ώρες σε μια απλή οικιακή πρίζα, την ηρεμία που προσφέρει η οδήγηση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου και ελεγχόμενο κόστος χρήσης.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου 5,5 kWH προσφέρει αυτονομία έως και 75 χλμ. η οποία καλύπτει τις ανάγκες μετακινήσεων σε ένα αστικό κέντρο ή γύρω από αυτό, ενώ ο κινητήρας των 6 kW επιτρέπει μέγιστη ταχύτητα 45 km/h.

Η γαλλική εταιρία μας πληροφορεί ότι με 400 ευρώ επιπλέον σε σχέση με την έκδοση “Ami Ami”, προσφέρει όχι μόνο μεγαλύτερη προστασία από συγκρούσεις και δυσμενείς καιρικές συνθήκες, αλλά και μεγαλύτερο χώρο φόρτωσης σε σύγκριση με ένα όχημα με 2 ή 3 τροχούς.

Ενώ αποδεικνύεται επίσης πιο ευέλικτο από τα μεγαλύτερα σε διαστάσεις επαγγελματικά οχήματα, χάρη στο εξαιρετικά “compact” σχήμα του και την ευκολία οδήγησης που προσφέρει στον χρήστη του.

Σημειώστε ότι η επιβατική έκδοση του Ami εκπλήσσει -ούτως ή άλλως- ευχάριστα με τον προσφερόμενο εσωτερικό χώρο της. Και το My Ami Cargo διατηρεί τα βασικά στοιχεία της εμφάνισης του Ami, όντας έξυπνα «μικρό στο εξωτερικό και μεγάλο στο εσωτερικό».

Όμως στην περίπτωση του μικρού ηλεκτρικού επαγγελματικού οχήματος, έχουμε μια διαφορετική διαμόρφωση του εσωτερικού χώρου, με τη μετατροπή της θέσης του συνοδηγού σε αποθηκευτικό χώρο 260 λίτρων που μπορεί να φιλοξενήσει ωφέλιμο φορτίο 140 κιλών, χάρη στην αντικατάσταση του καθίσματος του συνοδηγού με ένα αρθρωτό προστατευτικό κουτί αποτελούμενο από 7 διαχωριστικά πολυπροπυλενίου.

Το κατακόρυφο διαχωριστικό χωρίζει την περιοχή του οδηγού από τον χώρο φόρτωσης. Είναι μάλιστα τοποθετημένο έτσι ώστε να παρέχει επαρκή χώρο και να διασφαλίζει ότι ο χρήστης προστατεύεται από το φορτίο. Ενώ μία ειδικά διαμορφωμένη κοιλότητα επάνω σε αυτό το χαρακτηριστικό προσφέρει στον οδηγό αρκετό χώρο για να μπορεί να χειρίζεται το χειρόφρενο με άνεση.

Το ειδικό ράφι - που χρησιμεύει και ως κάλυμμα – αντέχει βάρος 40 κιλών και προσαρμόζεται στην επάνω πλευρά αποκτώντας τη δυνατότητα να σχηματίσει ένα φορητό γραφείο. Ενώ το επίπεδο δάπεδο μπορεί να ρυθμιστεί σε 2 θέσεις: είτε να ανυψωθεί και να στερεωθεί χωρίς να παρεμποδίζει τη φόρτωση, είτε να κατέβει και να έρθει στην ευθεία με το πίσω δάπεδο του οχήματος. Αυτή η τελευταία θέση επιτρέπει στο χρήστη να μεταφέρει μεγαλύτερα αντικείμενα, με μήκος έως 1,20 m.

Το My Ami Cargo θα είναι διαθέσιμο για παραγγελία (στη Γαλλία) στα τέλη Μαΐου στο ηλεκτρονικό κατάστημα store.citroen.fr/ami. Οι a la carte προσφορές επιτρέπουν σε κάθε επαγγελματία να έχει πρόσβαση στην κινητικότητα σύμφωνα με τις ανάγκες και τον προϋπολογισμό του, ξεκινώντας από την αγορά του οχήματος (ο τιμοκατάλογος ξεκινά από τα 6.490 € συμπεριλαμβανομένων των φόρων, και συνεχίζοντας με την ενοικίαση με τον μήνα ως μέρος μιας μακροχρόνιας μίσθωσης (ξεκινώντας από 24,18 € το μήνα, με προκαταβολή 2508,43 € και μπόνους 900 € - για μια μακροχρόνια συμφωνία μίσθωσης 48 μηνών στη Γαλλία.

Αυτή η μίσθωση περιλαμβάνει την μπαταρία και δίνει το όφελος του χαμηλού κόστους λειτουργίας. Στον ιστότοπο store.citroen.fr/ami, μπορεί κανείς να προσαρμόσει τη μηνιαία δόση του διαμορφώνοντας κατάλληλα την περίοδο μίσθωσης (από 24 σε 48 μήνες) ή το ποσό της πρώτης πληρωμής. Το πότε και υπό πιο καθεστώς θα διατεθεί το μικρό επαγγελματικό Citroen στη χώρα μας δεν έχει ανακοινωθεί.