ΓΔ: 922,10 -5,19 (-0,56 %)

Τζίρος: 21,14 εκατ. €   RT

7ος χρόνος, ημέρα 2053η
Τρίτη, 15 Ιουνίου 2021

ΓΔ: 922,10 -5,19 (-0,56 %)

Τζίρος: 21,14 εκατ. €   RT

AT&T: Ανακοινώθηκε συγχώνευση αξίας 43 δισ. δολαρίων της Discovery με την WarnerMedia

AT&T: Ανακοινώθηκε συγχώνευση αξίας 43 δισ. δολαρίων της Discovery με την WarnerMedia
Shutterstock

Η AT&T, η ιδιοκτήτρια εταιρεία των HBO και Warner Bros στούντιο και η εταιρεία streaming δικτύων Discovery Inc συγχωνεύουν τα assets τους δημιουργώντας έναν γίγαντα στον κόσμο της ψυχαγωγίας και ενημέρωσης.

Η WarnerMedia της AT&T ελέγχει σειρά από κανάλια καλωδιακής τηλεόρασης όπως τα HBO, CNN, TNT και TBS. Επίσης, ελέγχει τα τεράστια κινηματογραφικά στούντιο της Warner Bros. Από την πλευρά της, η Discovery ελέγχει το ομώνυμο τηλεοπτικό δίκτυο και το HGTV. Πρόκειται για πολύ σημαντική αλλαγή πολιτικής ειδικά από την AT&T, η οποία το 2018 είχε ποντάρει πολλά στην εξαγορά της Time Warner καταβάλλοντας περίπου 80 δισ. δολ.

«Αυτή η συμφωνία ενώνει δύο ηγέτες ψυχαγωγίας με συμπληρωματικά πλεονεκτήματα περιεχομένου και τοποθετεί τη νέα εταιρεία ως μία από τις κορυφαίες παγκόσμιες πλατφόρμες άμεσης ροής προς καταναλωτές», δήλωσε ο Τζον Στάνκι Διευθύνων Σύμβουλος της AT&T.

Η συμφωνία θα δημιουργήσει μια νέα επιχείρηση, ξεχωριστή από την AT&T, η αποτίμηση της οποίας εκτιμάται σε 150 δισεκατομμύρια δολάρια, συμπεριλαμβανομένου του χρέους, σύμφωνα με τους Financial Times. Όπως μεταδίδει το Reuters, στο πλαίσιο της συμφωνίας, η AT&T θα λάβει 43 δισ. δολάρια σε μετρητά, χρεόγραφα ενώ θα αναλάβει μέρος του χρέους της WarnerMedia. Οι μέτοχοι της AT&T θα λάβουν μετοχές που αντιπροσωπεύουν το 72% της νέας εταιρείας, ενώ οι μέτοχοι της Discovery θα κατέχουν το 29% της νέας εταιρείας.

Η αγοραία αξία της AT&T ανέρχεται σε 230 δισ. δολάρια και της Discovery στα 24 δισ. δολάρια.

Το HBO και το HBO Max που ανήκουν στην WarnerMedia έχουν σήμερα περίπου 64 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως, ενώ η Discovery ανακοίνωσε τον περασμένο μήνα ότι είχε φτάσει τα 15 εκατομμύρια συνδρομητές.

Σημειώνεται ότι έπειτα από χρόνια που παρακολούθησαν το Netflix να κυριαρχεί στο streaming, οι μεγαλύτερες εταιρείες ΜΜΕ και διασκέδασης στον κόσμο τώρα παρουσιάζουν τις δικές τους αντίστοιχες υπηρεσίες. Τον τελευταίο ενάμιση χρόνο, που συμπίπτει με την εμφάνιση της πανδημίας, οι Disney, Apple, WarnerMedia, Comcast και Discovery ξεκίνησαν να προσφέρουν κι αυτές υπηρεσίες streaming για να μην χάσουν «το τρένο» ειδικά στο κομμάτι της ψυχαγωγίας.