Αντί να κραυγάζουμε, να βρίσκουμε λύσεις
Πρώτο θέμα στην φαρέτρα των σκληρών επικριτών της κυβέρνησης Μητσοτάκη, αποτέλεσε τις τελευταίες ημέρες η απόφαση του Υπουργού Υγείας σχετικά με την διαγραφή των απαιτήσεων των νοσοκομείων του Εθνικού Συστήματος Υγείας (ΕΣΥ), έναντι του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (ΕΟΠΥΥ), που δημοσιεύτηκε την παραμονή των Χριστουγέννων στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.