Πύρα εναντίον του Αντώνη Σαμαρά εκτόξευσε η Ντόρα Μπακογιάννη με αφορμή τη στάση της Νέας Δημοκρατίας στο δημοψήφισμα του 2015. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, το κόμμα έκανε «ιστορικό λάθος» συμμετέχοντας στη διαδικασία και νομιμοποιώντας, όπως είπε, ένα δημοψήφισμα που η ίδια χαρακτήρισε «παρωδία».
«Κατά τη γνώμη μου, ήταν ιστορικό δικό μας λάθος ότι στην προσπάθεια μας να μείνει η Ελλάδα στην Ευρώπη, το νομιμοποιήσαμε με τη συμμετοχή μας», είπε χαρακτηριστικά, κάνοντας πάντως λόγο για δημοψήφισμα - παρωδία.
