Ο Στ. Κοντονής επιμένει για τις μεταγωγές Κουφοντίνα, Ξηρού: Είμαστε κράτος δικαίου

Ο Στ. Κοντονής επιμένει για τις μεταγωγές Κουφοντίνα, Ξηρού: Είμαστε κράτος δικαίου

Των αποφάσεων μεταγωγής του Δημήτρη Κουφοντίνα και του Χριστόδουλου Ξηρού από τη φυλακή Κορυδαλλού στην αγροτική φυλακή Βόλου και στη φυλακή Χαλκίδας αντίστοιχα υπεραμύνεται ακόμη μια φορά ο υπουργός Δικαιοσύνης.

Μετά το σάλο που ξέσπασε από τις αποφάσεις αυτές και την έντονη κριτική, ο κ. Κοντονής επαναλαμβάνει τη νομιμότητα της διαδικασίας καθώς και ότι οι μεταγωγές αυτές εντάσσονται στο σχέδιο μετατροπής της φυλακής του Κορυδαλλού σε φυλακή όπου θα κρατούνται μόνον υπόδικοι, δηλαδή κρατούμενοι που ακόμα δεν έχουν δικαστεί.

Παράλληλα, σε δήλωσή του στην εφημερίδα «Αυγή», ο υπουργός Δικαιοσύνης καταλογίζει στη Νέα Δημοκρατία «ακραία ψευδολογία» και επισημαίνει πως «καλό θα είναι να συνειδητοποιήσουν οι πάντες, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό, ότι η Ελλάδα είναι κράτος δικαίου και ως εκ τούτου τηρείται απαρεγκλίτως η νομιμότητα έναντι όλων χωρίς διακρίσεις και εξαιρέσεις».

Αναλυτικά, στη δήλωσή του στην «Αυγή» ο κ. Κοντονής αναφέρει:

«Εάν δεν βρισκόμαστε μπροστά στο γνωστό φαινόμενο της ακραίας ψευδολογίας, την οποία μετέρχεται επί μονίμου βάσεως η Δεξιά του κ. Μητσοτάκη, θα νόμιζε οποιοσδήποτε συνετός άνθρωπος, ότι ο παραλογισμός είναι πλέον το ανώτατο στάδιο του ακροδεξιού λόγου. Φυσικά δεν πρόκειται περί αυτού, αφού οι πάντες γνωρίζουν ότι στην Ελλάδα δεν υπάρχουν φυλακές πολυτελείας, ούτε φυσικά κολαστήρια Γ'' τύπου, όπως επίσης ότι οι μεταγωγές πραγματοποιούνται προς υλοποίηση του σχεδίου του Υπουργείου, να μετατραπεί το κατάστημα κράτησης του Κορυδαλλού σε κατάστημα κράτησης υποδίκων, για την αποφυγή άσκοπων μεταγωγών, από τις επαρχιακές φυλακές στο Κέντρο.

Πολύ περισσότερο που οι τελευταίες μεταγωγές ουδεμία σχέση έχουν με την έκτιση των ποινών που έχουν επιβληθεί. Καλό θα είναι να συνειδητοποιήσουν οι πάντες τόσο στο εσωτερικό, όσο και στο εξωτερικό ότι η Ελλάδα είναι κράτος δικαίου και ως εκ τούτου τηρείται απαρεγκλίτως η νομιμότητα έναντι όλων χωρίς διακρίσεις και εξαιρέσεις».