Χατζηδάκης: Σε τρεις μήνες θα έχει αλλάξει η εικόνα του ΕΦΚΑ

Χατζηδάκης: Σε τρεις μήνες θα έχει αλλάξει η εικόνα του ΕΦΚΑ

«Υπηρεσία e-ΕΦΚΑ με βιντεοκλήσεις, εξυπηρέτηση μέσω ΚΕΠ, ψηφιακές συναλλαγές, ηλεκτρονικά ραντεβού και το τηλεφωνικό κέντρο του ΕΦΚΑ που ξεκινά μέσα στο καλοκαίρι με 24ωρη λειτουργία». Αυτά είναι τα πέντε «μέτωπα» που μέχρι τον Οκτώβρη, θα αλλάξουν την εικόνα του Οργανισμού, δήλωσε ο Κωστής Χατζηδάκης.

Μιλώντας στην ΕΡΤ ο υπουργός Εργασίας τόνισε ότι «μπορεί να μην είναι παράδεισος η εξυπηρέτηση αλλά δεν θα είναι και “κόλαση”» και σημείωσε πως μέχρι στιγμής ο ΕΦΚΑ δεν είναι το καλύτερο παράδειγμα στη δημόσια διοίκηση. «Έχουμε δύο βασικά θέματα, τη γρήγορη απονομή συντάξεων και την εξυπηρέτηση» πρόσθεσε και συμπλήρωσε ότι «είναι ντροπή να έχουμε 130.000 συμπολίτες μας που περιμένουν να βγουν οι συντάξεις».

«Ορισμένοι συνδικαλιστές επιτίθενται κατά καιρούς σε μένα και κατά τις χθεσινές εξαγγελίες εκείνη την ώρα λέγανε ότι “ο Χατζηδάκης είναι ανεπιθύμητος”. Δεν είμαστε εξουσιαστές ούτε έχουμε παρκάρει σε μία καρέκλα, είμαστε δημόσιοι λειτουργοί και είμαστε εδώ για να υπηρετούμε τον πολίτη», ανέφερε ο κ. Χατζηδάκης, σχολιάζοντας τη διαμαρτυρία υπαλλήλων του πρώην ΟΓΑ που είχαν συγκεντρωθεί στην είσοδο του κτιρίου του e-ΕΦΚΑ στην Ακαδημίας, όπου πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση για την παρουσίαση της νέας ψηφιακής υπηρεσίας myEFKAlive.

Για την υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού ο Κωστής Χατζηδάκης τόνισε «θα δούμε πως θα προχωρήσει αυτή η διάταξη και αν χρειαστεί θα επανατοποθετηθούμε. Είναι ένα βήμα. Είμαστε σε αχαρτογράφητα νερά».

Όπως σημείωσε, «αν πρέπει υποχρεωτικά να εμβολιαστείς και δεν το κάνεις τίθεσαι σε αναστολή στους συγκεκριμένους τομείς . Η διάταξη αυτή στέλνει πρωτίστως ένα μήνυμα». «Και το μήνυμα είναι ότι πρέπει να πάρουμε πιο σοβαρά την υπόθεση της δημόσιας υγείας και να προχωρήσουν οι εμβολιασμοί σε κλάδους ευαίσθητους», κατέληξε.