Όμιλος Fourlis: Ενισχύει σταθερά τη θέση του με στοχευμένες επενδύσεις και επέκταση σε νέες αγορές

Όμιλος Fourlis: Ενισχύει σταθερά τη θέση του με στοχευμένες επενδύσεις και επέκταση σε νέες αγορές

Με πολυδιάστατη επιχειρηματική δραστηριότητα ο όμιλος Fourlis προχωρά με στοχευμένα βήματα διεύρυνσης του χαρτοφυλακίου του, επενδύοντας σε τομείς με ισχυρή αναπτυξιακή δυναμική. Η στρατηγική αυτή συνοδεύεται από βελτιωμένες οικονομικές επιδόσεις και αύξηση της κερδοφορίας.

Ακολουθώντας ένα μακροπρόθεσμο στρατηγικό πλάνο, ο όμιλος Fourlis επεκτείνει σταθερά το αποτύπωμά του στις αγορές της Ελλάδας και της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.

Επενδύοντας στην καινοτομία, την τεχνολογία, την κατανόηση του κοινού και την κατανόηση των καταναλωτικών αναγκών, ο όμιλος Fourlis διαθέτει ένα διαφοροποιημένο χαρτοφυλάκιο διεθνών brands, όπως ΙΚΕΑ, INTERSPORT, Foot Locker και Holland & Barrett και διαμορφώνει ένα ανταγωνιστικό επιχειρηματικό οικοσύστημα με ξεκάθαρο όραμα και προσανατολισμό στην ανάπτυξη.

Με σταθερά βήματα, ο όμιλος Fourlis ενισχύει την παρουσία του, δημιουργώντας προστιθέμενη αξία για την αγορά, τους εργαζομένους και τους καταναλωτές.

Ενδεικτικό της αποτελεσματικότητας της στρατηγικής που εφαρμόζει ο όμιλος είναι η αύξηση των καθαρών κερδών κατά 195,5% το 2024, φτάνοντας τα 6,3 εκατ. ευρώ, ενώ το προτεινόμενο μέρισμα αυξήθηκε κατά 25%, στα 0,12 ευρώ ανά μετοχή. Τα ενοποιημένα οικονομικά αποτελέσματα του 2024 αποτυπώνουν την επιτυχία των βασικών στρατηγικών επιλογών και τη βελτίωση της λειτουργικής απόδοσης στον τομέα της λιανικής.

Ο όμιλος Fourlis, με ιστορία 75 ετών στον τομέα του λιανεμπορίου στην Ελλάδα και την Νοτιοανατολική Ευρώπη, διατηρεί έντονη παρουσία σε τέσσερις χώρες (Ελλάδα, Ρουμανία, Βουλγαρία και Κύπρο), ενώ σταδιακά θα αναπτύξει το δίκτυό του και σε Σλοβενία, Κροατία, Βοσνία & Ερζεγοβίνη και Μαυροβούνιο, με το σύνολο των χωρών να φτάνει τις οκτώ.

Η στρατηγική επένδυση της Inter IKEA στην Ελλάδα σε συνεργασία με τον όμιλο Fourlis

Toν Iανουάριο του 2024, ο όμιλος Inter IKEA ανακοίνωσε επένδυση στην Ελλάδα, σε συνεργασία με τον όμιλο Fourlis, για τη δημιουργία ενός υπερσύγχρονου διεθνούς κέντρου διανομής προϊόντων, εμβαδού 50.000 τετραγωνικών μέτρων. Η νέα μονάδα κατασκευάζεται στον Ασπρόπυργο και αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία στα μέσα του 2025.

Νέα καταστήματα ΙΚΕΑ

Τον Οκτώβριο του 2024 εγκαινιάστηκε το νέο κατάστημα IKEA στην Πάτρα, ενώ ολοκληρώθηκε η αναδιαμόρφωση του καταστήματος IKEA στο Εμπορικό Πάρκο Αεροδρομίου (AIA), με την ενσωμάτωση συμπληρωματικών εμπορικών σημάτων, όπως INTERSPORT, Holland & Barrett και Plaisio.

Επιπλέον, τον Μάρτιο του 2025 εγκαινιάστηκε νέο Κέντρο Σχεδιασμού & Παραγγελιών στο Pernik της Βουλγαρίας, ενώ άνοιξε νέο κατάστημα στο Ηράκλειο Κρήτης στα τέλη Απριλίου 2025.

Ταυτόχρονα, έχει τεθεί σε τροχιά υλοποίησης η δημιουργία ενός ακόμη καταστήματος ΙΚΕΑ στο υπό ανάπτυξη retail park του Ελληνικού, με προγραμματισμένη λειτουργία το 2028 και συνολική επιφάνεια 12.500 τ.μ. Παράλληλα, ο όμιλος Fourlis προγραμματίζει την περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας του brand μέσω της σταδιακής ανάπτυξης καταστημάτων ΙΚΕΑ «νέας γενιάς» σε επιλεγμένες αστικές τοποθεσίες.

Όμιλος Fourlis: Παίζει... μπάλα στο retail με το πρώτο κατάστημα INTERSPORT Football Club και ενισχύει την παρουσία της Foot Locker

Με στόχο τη στενότερη συναναστροφή ανάμεσα τον κόσμο του λιανικού εμπορίου και τους ανθρώπους του ποδοσφαίρου, η INTERSPORT προχώρησε στο άνοιγμα του πρώτου εξειδικευμένου ποδοσφαιρικού καταστήματος στον κόσμο. Πρόκειται για το κατάστημα INTERSPORT Football Club, συνολικής έκτασης 1.200 τμ, το οποίο βρίσκεται στο Star Center στον Άγιο Ιωάννη Ρέντη, επί των οδών Θηβών και Παρνασσού. Εντός του 2025 έχουν ανοίξει συνολικά 5 νέα καταστήματα INTERSPORT, ενώ το περασμένο έτος άνοιξαν ένα νέο κατάστημα στα Ιωάννινα και δύο νέα καταστήματα στη Ρουμανία, ένα στο Moldova Mall στο Iasi και ένα στο Balotesti στο Value Center.

Την ίδια ώρα ο όμιλος Fourlis προχώρησε σε μια σημαντική στρατηγική κίνηση για την ενίσχυση της παρουσίας της Foot Locker στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.

Στις 15 Απριλίου 2025, ο όμιλος Fourlis ανακοίνωσε την ολοκλήρωση της εξαγοράς των δραστηριοτήτων της Foot Locker σε Ελλάδα και Ρουμανία. Η εξαγορά περιλαμβάνει τη μεταβίβαση έξι υφιστάμενων καταστημάτων της Foot Locker – τριών στην Ελλάδα και τριών στη Ρουμανία - και το ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ελλάδα, τα οποία πλέον λειτουργούν υπό τη διαχείριση του ομίλου. Η συμφωνία αυτή αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής συνεργασίας μεταξύ των δύο εταιρειών, που προβλέπει την ανάπτυξη περισσότερων από 100 νέων καταστημάτων Foot Locker σε οκτώ συνολικά χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης (Ελλάδα, Ρουμανία, Βουλγαρία, Κύπρο, Σλοβενία, Κροατία, Βοσνία & Ερζεγοβίνη και Μαυροβούνιο).

Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής, ο όμιλος Fourlis εγκαινίασε τον Δεκέμβριο του 2024 τα πρώτα τρία καταστήματα Foot Locker στη Βουλγαρία, σηματοδοτώντας την είσοδο της μάρκας στην τοπική αγορά. Τα καταστήματα βρίσκονται σε καίριες εμπορικές τοποθεσίες: The Mall Sofia, Grand Mall Varna και Galleria Burgas και προσφέρουν στους Βούλγαρους καταναλωτές πρόσβαση σε μια διευρυμένη γκάμα προϊόντων αθλητικού lifestyle και sneakers της Foot Locker, με αναβαθμισμένη εμπειρία αγορών και πολυκαναλική προσέγγιση στην εξυπηρέτηση των πελατών.

Σταθερή η ανάπτυξη της Holland & Barrett – Νέο κατάστημα στη Θεσσαλονίκη

Κατά τη διάρκεια του 2024, ο όμιλος Fourlis προχώρησε σε περαιτέρω διεύρυνση του δικτύου της Holland & Barrett, με την προσθήκη τεσσάρων νέων σημείων πώλησης. Πιο πρόσφατα, τον Μάιο του 2025, λειτούργησε νέο κατάστημα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, ενισχύοντας σημαντικά το αποτύπωμα της αλυσίδας στη συγκεκριμένη αγορά. Η επέκταση του φυσικού δικτύου αποτελεί κεντρικό στοιχείο της στρατηγικής ανάπτυξης της Holland & Barrett. Παράλληλα, ιδιαίτερης σημασίας είναι η συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος, μέσω του μοντέλου Shop-in–Shop, με σημεία λειτουργίας ήδη εντός καταστημάτων της ΑΒ στη Νέα Ερυθραία, το Ελληνικό και την Πυλαία Θεσσαλονίκης.

Σταθερός προσανατολισμός σε ποιότητα και εμπειρία

Μέσα από τις στρατηγικές επενδύσεις και την οργανική του ανάπτυξη, ο όμιλος Fourlis επιδεικνύει ευελιξία και ετοιμότητα προσαρμογής στις εξελίξεις της αγοράς, με σαφή προτεραιότητα την ποιότητα, την καινοτομία και τη βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας. Με σταθερό προσανατολισμό στη βιώσιμη ανάπτυξη ανάπτυξη και τη διαρκή αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών, ο όμιλος χτίζει σταδιακά μια σύγχρονη και ανταγωνιστική επιχειρηματική ταυτότητα και παραμένει εστιασμένος στις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή, επενδύοντας στην τεχνολογία και τους ανθρώπους του.