Ολυμπιακή Ζυθοποιία: Γιατί περιμένει θετικό 2025 - Πού εστιάζει

Ολυμπιακή Ζυθοποιία: Γιατί περιμένει θετικό 2025 - Πού εστιάζει

Με γνώμονα την καταναλωτική τάση στις μπύρες χωρίς αλκοόλ, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία κάνει focus σε αυτή την κατηγορία εμπλουτίζοντας αρκετά το χαρτοφυλάκιο της. 

Το 2024 ήταν γεμάτο προκλήσεις, αλλά η γνωστή Ζυθοποιία κατάφερε να έχει θετικό αποτέλεσμα στα οικονομικά της αποτελέσματα. Με σταθερό βηματισμό, εξωστρέφεια, καινοτομία και τις στρατηγικές επενδύσεις, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία αναπτύσσεται σταθερά. 

Όπως δήλωσαν στελέχη της εταιρείας στο Liberal: «Το 2024 ήταν μια απαιτητική χρονιά, όμως με θετική χροιά για την Ολυμπιακή Ζυθοποιία, με το ποσοστό ανάπτυξής μας να ξεπερνά αυτό της εγχώριας αγοράς μπύρας. Καθοριστική ήταν η συμβολή της αυξημένης τουριστικής κίνησης, ειδικά στο κανάλι HO.RE.CA και στα τοπικά μας προϊόντα. Το πρώτο τρίμηνο του 2025, η δυναμική της HO.RE.CA. επηρεάστηκε κυρίως από τον καιρό, όμως αναμένουμε σύντομα ανάπτυξη. Οι στρατηγικές μας επενδύσεις και η συνεπής ενίσχυση του χαρτοφυλακίου μας μάς επιτρέπουν να προσβλέπουμε σε μια θετική πορεία και για το 2025».

Τα σχέδια για το 2025 

«Συνεχίζουμε να εστιάζουμε στρατηγικά στις κατηγορίες των premium και των προϊόντων με μηδενική ή χαμηλή περιεκτικότητα σε αλκοόλ. Τα πρόσφατα λανσαρίσματα, όπως η ΦΙΞ Άνευ Σαγκουίνι, ο Mythos 0.0%, αλλά και οι Kronenbourg 1664 Blanc και ΝΗΣΟΣ IPA ενισχύουν περαιτέρω την παρουσία μας σε αυτές τις δυναμικές κατηγορίες και αποτελούν τη φυσική συνέχεια της στρατηγικής μας επιλογής να ανταποκρινόμαστε στις σύγχρονες τάσεις και ανάγκες των καταναλωτών», μας είπαν δείχνοντας ότι επιβεβαιώνονται οι έρευνες που λένε ότι υπάρχει μεγάλη στροφή στις μπύρες χωρίς αλκοόλ.

Ειδικότερα σχετικά με την γαλλική premium μπύρα Kronenbourg 1664 Blanc, που πρόσφατα την έφερε στην ελληνική αγορά υπάρχουν μεγάλες προσδοκίες. Η συγκεκριμένη μπύρα έχει ήδη επιτυχία στις διεθνείς αγορές. Αποτελεί μια αρωματική, φρουτώδη και φινετσάτη μπύρα, που με τον ξεχωριστό συνδυασμό αρωμάτων, το ελκυστικό θολό της σώμα και την κομψή παρουσία της, κερδίζει την προτίμηση των καταναλωτών.

Η δροσιστική της γεύση ξεχωρίζει για τη μοναδική ισορροπία ανάμεσα στη γλυκύτητα και τις αρωματικές νότες από εσπεριδοειδή και κόλιανδρο, τα οποία αναδεικνύονται μέσα από μια διαδικασία ζυθοποίησης υψηλής τέχνης.

Να υπενθυμίσουμε ότι πρόσφατα ανανεώθηκε και η αποκλειστική συνεργασία μεταξύ Ολυμπιακής Ζυθοποιίας και Diageo για την μπύρα Guinness στην Ελλάδα. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, αυτή η συνεργασία, που μετρά περισσότερα από 30 χρόνια, θα συνεχίσει να φέρνει την πιο εμβληματική και αγαπημένη stout του κόσμου στους λάτρεις της μπύρας στη χώρα μας, για πέντε ακόμη χρόνια. Μόνο φέτος, η μάρκα έχει επιτύχει μία αξιοσημείωτη αύξηση της τάξεως του 14% σε σχέση με πέρυσι, ενώ τα τελευταία δύο χρόνια έχει σημειώσει συνολικά μια εντυπωσιακή αύξηση που αγγίζει το 20%. 

Παρών σε δυναμικά events 

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έδωσε το παρών στο μεγαλύτερο φεστιβάλ μπίρας της χώρας, προκειμένου να αναδείξει τα brands της. Το φεστιβάλ διοργανώθηκε από την Ελληνική Ένωση Ζυθοποιών (ΕΕΖ) και να σημειώσουμε ότι φιλοξενεί πάνω από 1.000 ετικέτες μπίρας από Ελλάδα και εξωτερικό. Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, ως ενεργό μέλος της ΕΕΖ, συμμετείχε λοιπόν στο περίπτερο της Ένωσης, αλλά και σε μεμονωμένα περίπτερα με μάρκες όπως η Carlsberg, η Kaiser, η Guinness, η Schneider Weisse και η Grimbergen, καθώς και με τις έξι προϊοντικές επιλογές της κυκλαδίτικης ΝΗΣΟΣ.