NJV Plaza: Ανακαίνιση, εκσυγχρονισμός και αύξηση εσόδων

NJV Plaza: Ανακαίνιση, εκσυγχρονισμός και αύξηση εσόδων

Ετήσιες επενδύσεις 2,5 εκατ. ευρώ για τον εκσυγχρονισμό των δωματίων του και στην αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών πραγματοποιεί το ξενοδοχείο NJV Plaza, ναυαρχίδα του Ομίλου Βαρδινογιάννη στον ξενοδοχειακό τομέα με στόχο την πλήρη αξιοποίηση των δυνατοτήτων της Αθήνας ως 12μηνος προορισμός.

Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε χθες η διοίκηση του ξενοδοχείου σε συνέντευξη τύπου, έχει ήδη ολοκληρωθεί η ανακαίνιση 21 σουιτών κατά την περίοδο από το 2019 έως το 2023 και προχωρά η αναβάθμιση των 50 Business Classic Rooms.

Όπως γνωστοποιήθηκε η αυξημένη τουριστική κίνηση στην Αθήνα το 2023 έδωσε ώθηση στα οικονομικά μεγέθη του πεντάστερου ξενοδοχείου NJV Athens Plaza στο Σύνταγμα, το οποίο θα κλείσει με έσοδα δωματίων στα 9,97 εκατ. ευρώ έναντι 8,23 εκατ. ευρώ το 2022, καταγράφοντας άνοδο 21%.

Σημειώνεται ότι το 2023 σε σχέση με το 2019, που θεωρείται από τις καλύτερες χρονιές πριν από την πανδημία του κορονοϊού, σημειώθηκε αύξηση-ρεκόρ της μέσης τιμής δωματίου κατά 37,58% στα 277,60 ευρώ από 193,54 ευρώ και αύξηση-ρεκόρ σε επίπεδο εσόδων δωματίων κατά 32,85%, με βάση τα στοιχεία.

H πληρότητα σε ετήσια βάση ανήλθε στο 67%, ενισχυμένη από το 65% του 2022 και ελαφρά χαμηλότερη από το 69% του 2019, κάτι που αποδίδεται στο γεγονός ότι από τις 20 Νοεμβρίου μέχρι το τέλος του χρόνου, λόγω των ανακαινίσεων στα δωμάτια 6 όροφοι παραμένουν εκτός λειτουργίας, όπως τόνισε ο Δ. Σκλαβενίτης διευθυντής πωλήσεων του NJV Plaza.

Ο ίδιος σημείωσε δε ότι η πληρότητα τον Ιούνιο και τον Ιούλιο διαμορφώθηκε στο 91% και 87% αντίστοιχα, ενώ ο Σεπτέμβριος έκλεισε στο 93%. Συνολικά για το 2023 τα έσοδα εκτιμάται ότι θα διαμορφωθούν στα 9,9 εκατ. ευρώ, ενισχυμένα σε σχέση με πέρυσι, όταν καταγράφηκαν 8,25 εκατ. ευρώ.

Στο προφίλ των ταξιδιωτών αναφέρθηκε η γενική διευθύντριά του ξενοδοχείου κ. Βάνα Λαζαράκου αναφέροντας ότι το 2023 καταγράφηκε αύξηση κατά 27% σε αφίξεις τουριστών από τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, η οποία, όπως επεσήμαναν οι επιτελείς του ξενοδοχείου, θεωρείται η σημαντικότερη αγορά luxury τουρισμού για το NJV Plaza και παραδοσιακά είναι η πρώτη αγορά. Όπως εξήγησαν τα στελέχη του ξενοδοχείου, στην αύξηση των τουριστών από τις ΗΠΑ συνέβαλε η επιστροφή των αμερικανικών αεροπορικών εταιρειών στην Ελλάδα με περισσότερες από 56 απευθείας πτήσεις την εβδομάδα αλλά και η κρουαζιέρα, όπου η πλειοψηφία πλοίων και επιβατών χρησιμοποιούν πλέον τον Πειραιά ως λιμάνι αφετηρίας αλλά και ως λιμάνι άφιξης (homeporting).

Παράλληλα, σημειώθηκε σημαντική αύξηση σε ό,τι αφορά τις αφίξεις από την Κίνα (130%), από την Αυστραλία (63%) και από τη Βραζιλία (31%), ενώ εξίσου σημαντικές αγορές παρέμειναν ο Καναδάς, το Ισραήλ, η Κύπρος και η Ελλάδα. Τριψήφιο ποσοστό αύξησης κατέγραψαν η Ινδία, στο 108% και η Ιαπωνία στο 364%, ενώ αξιοσημείωτη ήταν και η αύξηση από το Μεξικό, στο 67%, και από την Αίγυπτο, στο 14% σε σχέση με το 2022.

Στις ιδιαίτερης σημασίας αγορές για το ξενοδοχείο συγκαταλέγεται και η ισραηλινή, η οποία μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου κατέγραφε άνοδο 22% σε σχέση με πέρυσι, ωστόσο, μετά την έναρξη του πολέμου, η ζήτηση περιορίστηκε και πλέον κινείται στα αντίστοιχα περσινά επίπεδα.

Οι ενδείξεις για το 2024 είναι ιδιαίτερα θετικές, σύμφωνα με τα στελέχη του ξενοδοχείου και ήδη ο Απρίλιος έχει πληρότητα 47%. Υπάρχουν όμως πολλές κρατήσεις για Μάιο και Ιούνιο λόγω μεγάλων γεγονότων, όπως τα Ποσειδώνια αλλά και ο τελικός του Conference League, που θα γίνει φέτος στο γήπεδο της ΑΕΚ. 

Όσον αφορά στο πρόγραμμα ανακαίνισης των 50 δωματίων ουσιαστικά ακολουθούν τις πρώτες ανακαινίσεις που πραγματοποιήθηκαν στις 21 σουίτες μεταξύ των ετών 2019 – 2023 και στόχος είναι η ολοκλήρωση των εργασιών στα συγκεκριμένα δωμάτια, 31 εκ των οποίων είναι εσωτερικά, μέχρι τις 31 Μαρτίου του 2024.

Τα νέα smart δωμάτια, τα οποία πλέον θα είναι όλα δίκλινα, θα διαθέτουν, μεταξύ άλλων, σύγχρονο τεχνολογικό εξοπλισμό και οπτικοακουστικά μέσα, σύστημα φωτισμού πλήρως αυτοματοποιημένο και ελεγχόμενο και κουφώματα νέας τεχνολογίας με θερμοδιακοπή και ενεργειακά κρύσταλλα. Σε ό,τι αφορά τις ανακαινισμένες σουίτες, αυτές διατίθενται πλέον για μικρές, ιδιωτικές επαγγελματικές συναντήσει . Οι ανακαινισμένες σουίτες, όπως υποστηρίζει η διεύθυνση του ξενοδοχείου, είναι ιδανικές εκτός από το υψηλό επίπεδο φιλοξενίας και για την ανάληψη μικρών ιδιωτικών, επαγγελματικών συναντήσεων.

Το ξενοδοχείο αριθμεί συνολικά 159 δωμάτια και 21 σουίτες.

Στο ξενοδοχείο έχει δημιουργηθεί και ομάδα αειφορίας (Green Team) με δράσεις για την προστασία του περιβάλλοντος Σύμφωνα με την έκθεση απολογισμού για την τριετία 2020, 2021 και 2022, τα σημαντικότερα αποτελέσματα στον τομέα του περιβάλλοντος είναι η μείωση της συνολικής ετήσιας κατανάλωσης πρωτογενούς ενέργειας κατά 11,35% το 2022 σε σχέση με το 2019, ο περιορισμός της συνολικής κατανάλωσης νερού κατά 11% το 2022 σε σχέση με το 2021 και 5,8% σε σχέση με το 2020 και η μείωση των συνολικών εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου κατά 22,6% το 2020 και κατά 3,07% το 2021 σε σχέση με το 2019.

Σημαντική πρόοδος έχει καταγραφεί και σε επίπεδο διαχείρισης αποβλήτων, με αύξηση των υλικών που ανακυκλώνονται. Η στρατηγική αειφορίας του ξενοδοχείου για το 2030 έχει ως βασικούς άξονες τη μείωση των συνολικών εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου κατά 30% σε σχέση με το 2019, τη συνειδητή διαχείριση των περιβαλλοντικών πόρων ως συλλογικών πόρων, την προσαρμογή στην κλιματική κρίση, την εφαρμογή δράσεων και αρχών κυκλικής οικονομίας, υλοποίηση έργων εξοικονόμησης ενέργειας και τη βελτίωση ενεργειακής αποδοτικότητας και τη δημιουργία συστημάτων διαχείρισης ενέργειας σε όλους τους χώρους εργασίας.