MWC 2024: Ο ψηφιακός μετασχηματισμός του ελληνικού δημόσιου τομέα παρουσιάστηκε σε όλο τον κόσμο από την Telekom

MWC 2024: Ο ψηφιακός μετασχηματισμός του ελληνικού δημόσιου τομέα παρουσιάστηκε σε όλο τον κόσμο από την Telekom

Τα μεγάλα βήματα που πραγματοποιήθηκαν τα τελευταία χρόνια στην ψηφιακοποίηση του ελληνικού δημόσιου τομέα, ανέδειξε η Telekom, μέλος της οποίας είναι και η COSMOTE, στο Mobile World Congress (MWC) 2024 της Βαρκελώνης.

Στην παρουσίαση με θέμα «Το ταξίδι της Ελλάδας σε έναν ψηφιακό δημόσιο τομέα», συμμετείχε ως κεντρικός ομιλητής ο Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, κ. Κωνσταντίνος Κυρανάκης, μαζί με την κα. Dominique Leroy, Μέλος του Συμβουλίου Διεύθυνσης της Telekom, Υπεύθυνη για την Ευρώπη και τον κ. Γρηγόρη Χριστόπουλο, Chief Commercial Officer Business Segment Ομίλου ΟΤΕ.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, ο κ. Κυρανάκης μίλησε για την εξαιρετική συνεργασία με την COSMOTE στην υλοποίηση μεγάλων και σύνθετων έργων τεχνολογίας προς όφελος των πολιτών, όπως ο «Ψηφιακός Βοηθός» - «mAigov», που βασίζεται στην Τεχνητή Νοημοσύνη (AI), ενώ αναφέρθηκε στα μελλοντικά πλάνα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης για την αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης στο Κτηματολόγιο και τη Ναυτιλία.

Η κα. Leroy σχολίασε την εντυπωσιακή πρόοδο της Ελλάδας, σημειώνοντας ότι η χώρα αποτελεί παράδειγμα ψηφιακού μετασχηματισμού στην Ευρώπη.

Ο κ. Χριστόπουλος δήλωσε αισιόδοξος για την ψηφιακοποίηση του δημοσίου τομέα τα επόμενα χρόνια, χάρη στη δύναμη της τεχνολογίας και την αξιοπιστία της COSMOTE και της Telekom. 

Καθ' όλη τη διάρκεια του MWC, στο περίπτερο της Telekom, που συγκέντρωσε χιλιάδες επισκέπτες από όλο τον κόσμο, είχαν ξεχωριστή θέση τα μεγάλα έργα ICT που έχουν υλοποιηθεί από την COSMOTE και συμβάλλουν καθοριστικά στην ψηφιακοποίηση της Ελλάδας. Μεταξύ αυτών ήταν έργα που αφορούν στον τομέα του e-health, όπως η ηλεκτρονική συνταγογράφηση, το Εθνικό Δίκτυο Τηλεϊατρικής (ΕΔΙΤ) και το myhealth app

Τι παρουσίασε η Telekom στο MWC 2024

Παράλληλα, στο MWC 2024, η Telekom έδωσε μια «γεύση» από το μέλλον, εστιάζοντας στις καινοτομίες που φέρνει η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ) και πώς μπορεί να βελτιώσει την καθημερινότητά μας.

Η εταιρεία παρουσίασε smartphones τεχνητής νοημοσύνης, όπου ένας ψηφιακός βοηθός αντικαθιστά τις αμέτρητες εφαρμογές, έναν φορητό σταθμό βάσης κινητής τηλεφωνίας για την ανταπόκριση σε έκτακτες ανάγκες κάλυψης 4G και 5G, αλλά και αυτόνομα ρομπότ, που καθοδηγούνται από απόσταση, και μπορούν να αξιοποιηθούν σε γεωργικές καλλιέργειες, καθαρισμό πόλεων κ.ά. 

Με το «Concept T» και χρησιμοποιώντας τρία διαφορετικά παραδείγματα σχεδιασμού, η Telekom παρουσίασε πώς οι νέες τεχνολογίες θα μπορούσαν να ενσωματωθούν σε ένα κλασικό router.

Ως βοηθό της είχε την «Emma», ένα εντυπωσιακό άβαταρ με τη μορφή ολογράμματος βασισμένο στην τεχνολογία ΑΙ που έκανε διάλογο με τους χρήστες.

Επιπλέον, στο περίπτερο της εταιρείας υπήρχε και ένα router με τη μορφή ρομπότ, που μπορεί να περιπλανηθεί στο σπίτι και να λειτουργήσει ως ψηφιακός βοηθός, δίνοντας πληροφορίες για την κατανάλωση ρεύματος, για το αν χρειάζονται πότισμα τα φυτά κ.ά.

Στο φετινό MWC συμμετείχαν περισσότεροι από 2.500 εκθέτες από όλο τον κόσμο, ενώ η επισκεψιμότητα ξεπέρασε κάθε ρεκόρ με περισσότερα από 100.000 στελέχη και επαγγελματίες από περίπου 200 χώρες του κόσμου.

Ποια είναι η Telekom

Η Telekom είναι ένας από τους κορυφαίους ομίλους τηλεπικοινωνιών παγκοσμίως, με παρουσία σε 50 χώρες και 200.000 εργαζόμενους. Διαθέτει περισσότερους από 252 εκατομμύρια πελάτες κινητής τηλεφωνίας, 25 εκατομμύρια συνδέσεις σταθερής και 22 εκατομμύρια ευρυζωνικές συνδέσεις. Παρέχει προϊόντα και υπηρεσίες σταθερού ευρυζωνικού δικτύου, κινητών επικοινωνιών, Internet και τηλεόρασης για ιδιώτες, καθώς και λύσεις τεχνολογίας πληροφοριών και επικοινωνιών (ICT) για επιχειρήσεις και εταιρικούς πελάτες. Το 2023 είχε έσοδα 112 δισ. ευρώ, ενώ οι δραστηριότητές της επεκτείνονται διαρκώς σε νέους τομείς. 

Το brand «T» της Telekom, αποτελεί το πολυτιμότερο brand τηλεπικοινωνιών στον κόσμο και το κορυφαίο brand στην Ευρώπη, σύμφωνα με τη μελέτη “Brand Finance Global 500” για το 2024, που δημοσιεύτηκε από το βρετανικό ινστιτούτο έρευνας αγοράς Brand Finance, στο πλαίσιο του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ στο Νταβός.

Το brand «T» βρίσκεται στην ένατη θέση ανάμεσα στα δέκα πολυτιμότερα brands στον κόσμο, αποτελώντας τη μοναδική ευρωπαϊκή εταιρεία στο top 10 της παγκόσμιας κατάταξης.