JUMBO: Βλέπει αύξηση τζίρου 12% και κερδών 15% στο έτος – Πρωταγωνιστεί στη μείωση τιμών
Shutterstock
Shutterstock

JUMBO: Βλέπει αύξηση τζίρου 12% και κερδών 15% στο έτος – Πρωταγωνιστεί στη μείωση τιμών

Με σταθερό βηματισμό και πιστός στην πολιτική μείωσης τιμών κατά 150 προϊόντα ημερησίως, συνεχίζει την αναπτυξιακή πορεία του ο Όμιλος JUMBO, πρωταγωνιστώντας παράλληλα στην προσπάθεια αποκλιμάκωσης των τιμών στην πράξη.

Ο Όμιλος JUMBO, παρά τη σταθερή μείωση τιμών αλλά και τη διαρκή ανανέωση της γκάμας των προσφερομένων τιμών, όπως τονίζουν στο liberal πηγές της εταιρείας, συνεχίζει να καταγράφει ανοδικές πωλήσεις, με την εορταστική περίοδο στην οποία καταγράφεται περίπου το 30% των πωλήσεων να αποτελεί το απόλυτο στοίχημα. Στο σχεδιασμό δε του Ομίλου, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες είναι να πρωταγωνιστήσει και στο εορταστικό καλάθι με  πραγματικά μειωμένες τιμές ώστε να εξυπηρετήσει το σύνολο των καταναλωτών.

 Με βάση δε τα έως σήμερα δεδομένα και καθώς βρισκόμαστε ήδη στις πρώτες μέρες της εορταστικής περιόδου, η διοίκηση του Ομίλου, καταβάλει κάθε προσπάθεια ώστε να αποδειχθεί απολύτως συνεπής στις εκτιμήσεις της, για αύξηση του τζίρου +12% -για το σύνολο της χρονιάς- και αύξηση της κερδοφορίας κατά +15%.

Ειδικότερα ο όμιλος σημείωσε αύξηση πωλήσεων κατά 15% στο διάστημα Ιανουαρίου – Νοεμβρίου,  σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα,  και 10% το μήνα Νοέμβριο παρά τις υψηλές για την εποχή θερμοκρασίες που επικράτησαν κατά το μεγαλύτερο μέρος του μήνα καθώς και την πίεση στις εξαγωγές λόγω του πολέμου στο Ισραήλ

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση  η  εορταστική περίοδος των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, αποτελεί για τον Όμιλο JUMBO, κορυφαία στιγμή της εμπορικής πολιτικής του έτους, καθώς -κατά παράδοση- πραγματοποιείται περίπου το 30% των ετήσιων πωλήσεων.

Τα μέχρι σήμερα στοιχεία που δημοσιοποιεί ο Όμιλος, επιβεβαιώνουν στην πράξη και με απτές αποδείξεις, την διαρκή επιβράβευση του καταναλωτικού κοινού στη σταθερή και αδιαμφισβήτητη προσπάθεια εναρμονισμού των τιμών με τα εισοδήματα των καταναλωτών, σε χιλιάδες κωδικούς προϊόντων του Ομίλου JUMBO, τονίζει σε σχετική ανακοίνωση.

Στην ίδια ανακοίνωση υπενθυμίζεται ότι λόγω του πρωτοφανούς πλημμυρικού φαινομένου στις αρχές Σεπτεμβρίου, το ένα από τα δύο καταστήματα στη Λάρισα και το κατάστημα στην Καρδίτσα παραμένουν κλειστά με σκοπό την πλήρη αποκατάσταση των ζημιών και την ομαλή επαναλειτουργία τους.

Παράλληλα, από τις αρχές του έτους και μέχρι σήμερα ο όμιλος έχει ενισχυθεί με τη λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος στη Ρουμανία, το νέο ιδιόκτητο υπερκατάστημα στην πόλη Iasi (Ρουμανία) αλλά και το νέο μισθωμένο υπερκατάστημα στο κέντρο του Plovdiv (Βουλγαρία).

Όσον αφορά στην πορεία των πωλήσεων ανά χώρα δραστηριοποίησης  στην Ελλάδα τον Νοέμβριο του 2023, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας (χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές), παρουσίασαν αύξηση κατά +11% περίπου.

Συνολικά για το 11μηνο του έτους 2023, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας -χωρίς τις ενδοεταιρικές συναλλαγές- παρουσίασαν αύξηση κατά +16% περίπου σε σχέση με το 2022.

Στην Κύπρο οι πωλήσεις των καταστημάτων κατά τον Νοέμβριο του 2023, ήταν αυξημένες κατά 4% περίπου, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.

Συνολικά οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο για το 11μηνο του 2023 είναι αυξημένες κατά +12% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Στην Βουλγαρία οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν αύξηση κατά +13% περίπου τον Νοέμβριο του 2023, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.

Συνολικά οι πωλήσεις στη Βουλγαρία για το 11μηνο του 2023 είναι αυξημένες κατά 14% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Τέλος στη Ρουμανία οι πωλήσεις του δικτύου καθώς και του ηλεκτρονικού καταστήματος (www.e-jumbo.ro) σημείωσαν αύξηση της τάξης του +10% περίπου τον Νοέμβριο του 2023, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.

Συνολικά οι πωλήσεις στη Ρουμανία για το 11μηνο του 2023 είναι αυξημένες κατά +15% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.