Jan Karas (ΟΠΑΠ):  Το δυνατό growth στο τρίμηνο και οι στόχοι για το 2023

Jan Karas (ΟΠΑΠ): Το δυνατό growth στο τρίμηνο και οι στόχοι για το 2023

Την πεποίθηση ότι ο ΟΠΑΠ βρίσκεται σε καλό δρόμο για να πιάσει τους στόχους που έχουν τεθεί για τις επιδόσεις του στη χρήση 2023 εξέφρασε ο διευθύνων σύμβουλος του οργανισμού κ. Jan Karas, κατά την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων του πρώτου τρίμήνου στους αναλυτές.

Ο κ. Karas αποδίδει την αισιοδοξία του αυτή στη διατήρηση της αναπτυξιακής δυναμικής του ΟΠΑΠ τόσο στο retail (πρακτορεία), όσο και στο online κανάλι, εστιάζοντας στην αναβάθμιση της εμπειρίας των πελατών και υλοποιώντας με επιτυχία στοχευμένες εμπορικές ενέργειες. 

Ταυτόχρονα, σημαντική πρόοδος, έχει επιτευχθεί σε όλους τους πυλώνες της επιχειρηματικής στρατηγικής Fast Forward.

Όπως ανέφερε ο ίδιος, έπειτα από το εντυπωσιακό τέταρτο τρίμηνο του 2022, ο ΟΠΑΠ ξεκίνησε δυναμικά το οικονομικό έτος, εμφανίζοντας ισχυρή οργανική ανάπτυξη κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023, όπου τα καθαρά έσοδα προ εισφορών ανήλθαν στα 527,4 εκατ. ευρώ (+15,4% σε ετήσια βάση). Ακόμη, τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν στα 196,5 εκατ. ευρώ (+16,4% ετησίως), ενώ τα καθαρά κέρδη τριμήνου έφτασαν τα 118 εκατ. ευρώ (+33,6% σε ετήσια βάση).

Αναφέρομενος ο κ. Karas στην αναβάθμιση του δικτύου των πρακτορείων τόνισε ότι ο ΟΠΑΠ συνεχίζει τις πρωτοβουλίες του για την αναβάθμιση της retail εμπειρίας. Στο πλαίσιο αυτό, οι πελάτες μπορούν να συμμετέχουν σε σειρά δράσεων και εκδηλώσεων εντός των καταστημάτων, παίζοντας ταυτόχρονα τα παιχνίδια του ΟΠΑΠ.

Σε ό,τι αφορά το OPAP Store App, αυτό συνεχίζει να αποδίδει καρπούς, καταγράφοντας νέα ρεκόρ ενεργών χρηστών. Η ολοένα αυξανόμενη απήχηση και χρήση του OPAP Store App, είπε ο κ. Karas, ενισχύει την αλληλεπίδραση με τους πελάτες και δημιουργεί νέες ευκαιρίες. Το γεγονός αυτό αναδεικνύει τον αντίκτυπο των πρωτοβουλιών για την ψηφιοποίηση της εμπειρίας των πελατών στα καταστήματα της εταιρείας.

Αναφορά έκανε, ακόμη, και στις  ενισχυμένες αποδόσεις του «Πάμε Στοίχημα» στα πρακτορεία που οδήγησαν σε σημαντική αύξηση της βάσης πελατών, η οποία ανήλθε σε επίπεδα ρεκόρ για τα τελευταία χρόνια. Επίσης, ο κ. Karas αναφέρθηκε και στη διάθεση του Λαϊκού Λαχείου σε εκτυπωμένη μορφή. Η καινοτομία αυτή, πρόσθεσε, ανανεώνει σημαντικά το παιχνίδι, προσφέροντας στους πελάτες δυνατότητες και χαρακτηριστικά εξατομίκευσης.

Σύμφωνα με τον κύριο Karas σημαντική πρόοδος έχει επιτευχθεί σε σχέση με τις στρατηγικές προτεραιότητες και για την online αγορά.  Συγκεκριμένα, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΠΑΠ στάθηκε στην ανανεωμένη πλατφόρμα αθλητικού στοιχηματισμού του Pamestoixima.gr και στο Opaponline.gr, καθώς και τη νέα iLottery πλατφόρμα της εταιρείας, η όποια παρουσιάστηκε πρόσφατα.

Όπως τονίστηκε, η ανανεωμένη πλατφόρμα αθλητικού στοιχηματισμού του Pamestoixima.gr προσφέρει μια ανταγωνιστική και ελκυστική πρόταση. Η πλήρης δυναμική της νέας πλατφόρμας αναμένεται να αναδειχθεί με το ξεκίνημα της νέας αθλητικής σεζόν. Επιπλέον, το Opaponline.gr προσφέρει στους πελάτες τη δυνατότητα να παίξουν διαδικτυακά αριθμοπαιχνίδια του ΟΠΑΠ. Φιλοδοξία της εταιρείας είναι το Opaponline.gr να καθιερωθεί ως ένας online κόμβος διασκέδασης, με τα πρώτα σημάδια από τη λειτουργία του είναι ενθαρρυντικά.