Δύο σημαντικές διακρίσεις απέσπασε η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων στα Retail Business Awards 2024, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική, τη δημιουργικότητα και τη στρατηγική συνέπεια που χαρακτηρίζουν το σύνολο των δράσεων της εταιρείας.
Η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων τιμήθηκε με το Gold βραβείο στην κατηγορία Supplier Marketing Teams of The Year και το Silver βραβείο στην κατηγορία Suppliers’ Brand Activation για την καμπάνια «The Pink Phenomenon», επιμένοντας στη δέσμευσή της για δημιουργία δυναμικών συνεργασιών και αυθεντικών εμπειριών που ενισχύουν την αναγνωρισιμότητα και τη συναισθηματική σύνδεση του brand με τον σύγχρονο καταναλωτή.
Συγκεκριμένα, το Gold βραβείο στην κατηγορία Supplier Marketing Teams of The Year, υπογραμμίζει και τιμά τη συλλογική προσπάθεια της ομάδας της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων, που εργάζεται με συνέπεια και πάθος, μετατρέποντας το όραμα σε πράξη. Με παρουσία σε αθλητικές διοργανώσεις, μουσικά events, πολιτιστικά φεστιβάλ και περιβαλλοντικές δράσεις, η ομάδα Marketing της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων δημιουργεί καμπάνιες με έμπνευση και ψυχή, λανσάρει καινοτόμα προϊόντα και εδραιώνει τα brands της εταιρείας ως σταθερές αξίες στην καρδιά των καταναλωτών. Παράλληλα, στρατηγική προτεραιότητα αποτελεί και η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, η οποία ενσωματώνεται καθημερινά στη λειτουργία της ομάδας και στην κουλτούρα της εταιρείας.
Μαρία Τριγκάκη, Social Media Executive & Γιώργος Σπηλιόπουλος, Brand Media Specialist
Επιπλέον, με το Silver βραβείο στην κατηγορία Suppliers’ Brand Activation, αναγνωρίστηκε η ανατρεπτική καμπάνια «The Pink Phenomenon» για το Βίκος Pink Grapefruit. Μέσα από μια φρέσκια, 360° στρατηγική, η καμπάνια κατάφερε όχι μόνο να επανασυστήσει το προϊόν στο κοινό, αλλά και να επιτύχει αύξηση κατανάλωσης κατά 80,4% συγκριτικά με το 2023. Η δημιουργικότητα, η καινοτομία και η στρατηγική στόχευση της καμπάνιας επιβεβαίωσαν τη θέση της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων ως πρωτοπόρου στην αγορά των φυσικών μεταλλικών αναψυκτικών. Ενώ παράλληλα, η επιτυχία αυτή αποδεικνύει τη δυναμική του προϊόντος και την ικανότητα της εταιρείας να σχεδιάζει καμπάνιες που εμπνέουν, ενθουσιάζουν και παρακινούν τους καταναλωτές να γίνουν μέρος της φρέσκιας, ανατρεπτικής και πιο Pink εμπειρίας.
Η απονομή των βραβείων πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 30 Ιουνίου 2025, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, παρουσία ηγετικών στελεχών της αγοράς, θεσμικών εκπροσώπων και ακαδημαϊκών, στο πλαίσιο της ετήσιας διοργάνωσης που αναδεικνύει την καινοτομία και την αριστεία στο λιανεμπόριο και την εφοδιαστική αλυσίδα.