Intrakat: Μία ανάσα από το mega deal εξαγοράς της Άκτωρ

Intrakat: Μία ανάσα από το mega deal εξαγοράς της Άκτωρ

Στην τελική ευθεία μπαίνει το mega deal εξαγοράς της Άκτωρ από την Intrakat καθώς το διοικητικό συμβούλιο της δεύτερης, σε συνεδρίαση που τελείωσε πριν από λίγο, παρείχε εξουσιοδότηση προς τον αντιπρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας κ. Αλέξανδρο Εξάρχου για την υπογραφή της συμφωνίας. 

Οι πληροφορίες αναφέρουν όχι διαπραγματεύσεις, αλλά υπογραφή συμφωνίας, γεγονός που σημαίνει ότι αυτή όπως και οι επίσημες ανακοινώσεις αναμένονται σύντομα.

Με την ολοκλήρωση της συμφωνίας δημιουργείται ο δεύτερος μεγαλύτερος κατασκευαστικός όμιλος της χώρας με ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων  πάνω από 4 δισ ευρώ και παρουσία σε όλα τα μεγάλα έργα υποδομών και παραχωρήσεων, όπως και ιδιωτικά με ισχυρή, επίσης παρουσία με επενδύσεις στον τομέα της ενέργειας, των παραχωρήσεων και των ακινήτων.

Το τίμημα για την εξαγορά του 100% της Άκτωρ εκτιμάται ότι θα κινηθεί στα επίπεδα των 200 εκ. ευρώ, δημιουργώντας το δεύτερο μεγαλύτερο κατασκευαστικό όμιλο της χώρας.

Σημειώνεται ότι το σημαντικότερο κομμάτι της συμφωνίας, πέρα από το οικονομικό τίμημα που αφορά τη συνεργασία της Άκτωρ Παραχωρήσεις με τη νέα κατασκευαστική εταιρεία που θα δημιουργηθεί, φαίνεται ότι έχει ήδη μορφοποιηθεί και συνομολογηθεί.

Σημειώνεται ότι σήμερα, στις παραχωρήσεις η ΑΚΤΩΡ ελέγχει το 65,8% της Αττικής Οδού, το 71,7% του Μορέα (αυτοκινητόδρομος Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα), το 17% της Ολυμπίας Οδού (Ελευσίνα, Κόρινθος, Πάτρα), το 22,2% του Αυτοκινητόδρομου Αιγαίου (Μαλιακός Κλειδί), το 22% της Γέφυρα Ρίο - Αντίρριο και το 20% του Polis Park στην Θεσσαλονίκη. Επίσης έχει αναλάβει την εκμετάλλευση και την λειτουργία της Μαρίνας Αλίμου για 40 χρόνια (με option για άλλα 10 χρόνια).

Παράλληλα, η ΑΚΤΩΡ συμμετέχει και σε μια σειρά από νέα έργα όπου υπάρχει συνεργασία με την Ιντρακάτ, όπως τα έργα στον οδικό άξονα Καλαμάτα - Ριζόμυλος- Πύλος - Μεθώνη, το τμήμα του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης, από τον κόμβο Χερσονήσου μέχρι τη Νεάπολη με ανάδοχο σχήμα την κοινοπραξία Άκτωρ-ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - Ιντρακάτ, αλλά και την επέκταση της Λ. Κύμης.