Η Unilever θα πληρώσει 1,5 δισ. δολαρίων για να εξαγοράσει την Dr. Squatch, το brand προϊόντων ανδρικής περιποίησης, από τη μητρική του, Summit Partners, μετέδωσαν την Παρασκευή (27/06) οι Financial Times.
Η Dr Squatch παράγει «φυσικά» σαπούνια, αποσμητικά, σαμπουάν και άλλα προϊόντα περιποίησης που προωθούνται στην ανδρική αγορά. Τα προϊόντα της πωλούνται απευθείας στους καταναλωτές μέσω της δικής της ιστοσελίδας και μέσω τρίτων λιανοπωλητών.
Η ανάπτυξή της έχει τροφοδοτηθεί από καμπάνιες viral marketing και συνεργασίες με διασημότητες, όπως διαφημίσεις με την ηθοποιό του Χόλιγουντ Σίντνεϊ Σουίνι σε ένα αφρόλουτρο και τον Μάικ Τάισον σε ένα παγωμένο μπάνιο.
Ο Φάμπιαν Γκαρσία, επικεφαλής του τμήματος προσωπικής φροντίδας της Unilever, δήλωσε ότι το brand έχει δημιουργήσει ένα πιστό κοινό με «έξυπνες στρατηγικές ψηφιακής αφοσίωσης».
Το 2016, η Unilever κατέβαλε 1 δισ. δολάρια για να εξαγοράσει την Dollar Shave Club, μια ταχέως αναπτυσσόμενη νεοσύστατη εταιρεία συνδρομητικών ξυραφιών, με στόχο να κατακτήσει την αμερικανική αγορά ξυραφιών.
Ωστόσο, η συμφωνία αποδείχθηκε απογοητευτική και η Unilever πούλησε την επιχείρηση το 2023, μετά από προσπάθειες να την ενσωματώσει στον όμιλο.
Υπό την ηγεσία του Φερνάντο Φερνάντες, ο οποίος διορίστηκε διευθύνων σύμβουλος τον Μάρτιο, η Unilever επιδιώκει να εξισορροπήσει το χαρτοφυλάκιό της, απομακρύνοντάς το από τις μάρκες τροφίμων με χαμηλή ανάπτυξη και στρέφοντάς το προς προϊόντα προσωπικής φροντίδας και ευεξίας με υψηλότερα περιθώρια κέρδους.
Νωρίτερα φέτος, η Unilever εξαγόρασε την Wild, η οποία πωλεί premium καλλυντικά σε συσκευασίες που μπορούν να ξαναγεμιστούν.