Η Intersport και η adidas συνεργάζονται για να γιορτάσουν το γυναικείο ποδόσφαιρο

Η Intersport και η adidas συνεργάζονται για να γιορτάσουν το γυναικείο ποδόσφαιρο

Η INTERSPORT, παγκόσμιος ηγέτης στο λιανικό εμπόριο αθλητικών ειδών, συνεργάζεται με την adidas για να γιορτάσουν τους διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους οι λάτρεις του αθλητισμού «κάνουν το ποδόσφαιρο δικό τους παιχνίδι».

Η καμπάνια βασίζεται σε μια σειρά επεισοδίων που παρουσιάζουν τις μοναδικές, διαφορετικές και εμπνευσμένες ιστορίες έξι διαφορετικών διεθνών παικτριών από την Ελλάδα, τη Γερμανία, την Ισπανία, τη Σουηδία, τη Σλοβενία και την Ελβετία. Δείχνουν τον τρόπο που κάθε παίκτρια ανέπτυξε την αγάπη της για το ποδόσφαιρο, τις καθοριστικές στιγμές της πορείας της και ποιοι παράγοντες την παρακινούν μέχρι και σήμερα.

Σε αυτές περιλαμβάνονται: 

Η Ιωάννα Χαμαλίδου από τη χώρα μας, για την οποία το ποδόσφαιρο αποτέλεσε έναν τρόπο να εκφράζεται δημιουργικά, να μαθαίνει να εξελίσσεται και να ξεφεύγει από τις προκλήσεις και τις δυσκολίες που βρέθηκαν στο δρόμο της. Η Katarina Kovijanic από τη Σουηδία και ο καθοριστικός ρόλος που έπαιξε η οικογένειά της στη διαμόρφωση της πορείας της, καθώς και η αφοσίωσή της στην ομάδα και στους στόχους της. Η Meret Wältii από την Ελβετία η οποία αντλεί το πάθος της από τη θετική δύναμη που ασκεί το ποδόσφαιρο στην κοινωνία. Στην καμπάνια αναδεικνύεται και το προνόμιο – αλλά και η πρόκληση – του να αγωνίζεσαι υπό πίεση, όπως το βιώνει η Γερμανίδα τερματοφύλακας Celia Steinert, αλλά και το πώς οι δρόμοι της Ισπανίας βοήθησαν τη Rachele Sartirani να βρει και να εκφράσει την αγάπη της για το παιχνίδι. Τέλος για την Katja Turk, το ποδόσφαιρο αποτέλεσε έμπνευση για να μεταφέρει την εμπειρία της στις νεότερες γενιές στη Σλοβενία, όχι μόνο ως παίκτρια, αλλά και ως προπονήτρια. 

Ιωάννα Χαμαλίδου, διεθνής παίκτρια ποδοσφαίρου στην ΑΕΚ

«Όπως απέδειξε ο ενθουσιασμός που επικράτησε κατά τη διάρκεια του Ευρωπαικού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου Γυναικών στην Ελβετία αυτό το καλοκαίρι, το γυναικείο ποδόσφαιρο συνεχίζει να αναπτύσσεται και να εμπνέει. Είμαστε, λοιπόν, περήφανοι που γιορτάζουμε όσους και όσες "κάνουν το ποδόσφαιρο δικό τους παιχνίδι"» δήλωσε η Eliane Ruch, Category Manager Athletics της INTERSPORT Ελβετίας. «Εστιάζοντας στις ιστορίες έξι διαφορετικών παικτριών από έξι χώρες αυτή η καμπάνια αναδεικνύει όχι μόνο το πάθος και την αίσθηση κοινότητας που προσφέρει το ποδόσφαιρο, αλλά και το πώς οι μοναδικές μας εμπειρίες και διαδρομές διαμορφώνουν την αγάπη μας για το άθλημα».

Για τη δικιά μας Ιωάννα Χαμαλίδου το ποδόσφαιρο «Είναι δημιουργικότητα, πάθος και αγάπη» και την έκανε τον άνθρωπο που είναι σήμερα, ενώ η Αθήνα αποτελεί τον καμβά πάνω στον οποίο ζωγραφίζει με μια μπάλα στα πόδια της όπως κάνει και στους αγωνιστικούς χώρους. 

Η καμπάνια λανσαρίστηκε στις έξι ευρωπαϊκές αγορές της INTERSPORT από τις οποίες κατάγονται οι παίκτριες. Και χάρη στον μακροχρόνιο συνεργάτη της INTERSPORT, την adidas (επίσημο προμηθευτή της διοργάνωσης UEFA Women’s EURO 2025™) και οι έξι παίκτριες θα ενωθούν στον μεγάλο τελικό στη Βασιλεία, την Κυριακή 27 Ιουλίου.

Το λανσάρισμα της καμπάνιας σηματοδοτεί ένα ακόμη ορόσημο στην πρωτοβουλία της INTERSPORT «Make It Your Game». Στόχος της είναι να παρακινήσει ανθρώπους να κυνηγήσουν το αθλητικό τους πάθος, ανεξαρτήτως υπόβαθρου, εμπειρίας ή στόχων, και να αναδείξει τη δύναμη του αθλητισμού να εμπνέει ατομικά και να ενώνει συλλογικά.

Η καμπάνια αποτελεί μια ακόμα πρωτοβουλία της INTERSPORT και της adidas στο ποδόσφαιρο. Ενισχύοντας τη θέση της ως ηγέτης σε πολλαπλές κατηγορίες, η INTERSPORT προχωρά στο άνοιγμα του πρώτου εξειδικευμένου ποδοσφαιρικού καταστήματος στην Αθήνα (με περισσότερα να ακολουθούν σύντομα σε όλη την Ευρώπη) ενώ παράλληλα συνεργάζεται με το δημοφιλέστερο ηλεκτρονικό παιχνίδι στον κόσμο, το EA SPORTS FC™ 25, εξασφαλίζοντας ισχυρή παρουσία του brand μέσα στο παιχνίδι.

Επιπλέον, η εταιρεία συνεχίζει το INTERSPORT Football Experience, μια πρωτοβουλία με pop-up events που δίνει τη δυνατότητα σε παίκτες της grassroots σκηνής να ζήσουν μια μοναδική εμπειρία, να δοκιμάσουν νέα προϊόντα και να βυθιστούν στο πάθος τους για το ποδόσφαιρο. Οι δράσεις αυτές υλοποιούνται σε συνεργασία με κορυφαίους συλλόγους όπως η Hamburger SV, η Juventus και ο Ajax Amsterdam.