Με τη νέα της καμπάνια επικοινωνίας, η Fraport Greece αναδεικνύει τον πολυδιάστατο ρόλο των 14 περιφερειακών αεροδρομίων υπό τη διαχείρισή της, όχι μόνο ως υποδομές μετακίνησης, αλλά ως σύγχρονες πύλες εισόδου σε έναν κόσμο αυθεντικών εμπειριών.
Με κεντρικό άξονα την εμπειρία του ταξιδιώτη και αφετηρία τα ίδια τα αεροδρόμια, η καμπάνια «φωτίζει» τις εικόνες, τα τοπία, τις γεύσεις και την πολιτιστική κληρονομιά της Ελλάδας. Η ιστορία ξεκινά σε ένα από τα περιφερειακά αεροδρόμια, με πρωταγωνιστή τον Mr. Andrews, έναν επισκέπτη που φτάνει στην Ελλάδα για τις διακοπές του. Μέσα από τα χρώματα, τις παραδόσεις και την αυθεντικότητα των προορισμών που εξυπηρετούνται από τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια, η Ελλάδα αποκαλύπτεται μπροστά του, με τη συντροφιά ενός αναπάντεχου συνοδοιπόρου.
Η καμπάνια υλοποιήθηκε από τη διαφημιστική εταιρεία Valuecom, σε συνεργασία με την εταιρεία παραγωγής The Stripes, υπό τη σκηνοθετική επιμέλεια του Κωνσταντίνου Σταγκίκα. Η δημιουργική ομάδα ανέπτυξε μια αφήγηση υψηλής αισθητικής, ευθυγραμμισμένη με τα διεθνή πρότυπα, με στόχο να ενισχύσει περαιτέρω την παγκόσμια εικόνα της Ελλάδας ως κορυφαίου τουριστικού προορισμού.
Η νέα αυτή επικοινωνία εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο της στρατηγικής της Fraport Greece για την ενίσχυση της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης και τη ανάδειξη των τοπικών κοινωνιών που εξυπηρετούνται από τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια. Παράλληλα, υπογραμμίζει τη συμβολή των αεροδρομίων στη διαμόρφωση της πρώτης εντύπωσης κάθε επισκέπτη, προτού ακόμη ξεκινήσει η περιήγησή του σε κάθε τόπο.