Η Coca-Cola Τρία Έψιλον και το μοναδικό 24/7 χαρτοφυλάκιό της ξεχώρισαν για ακόμα μια χρονιά στο Athens Bars Show 2025. Περισσότεροι από 15.000 επισκέπτες βρέθηκαν στο εντυπωσιακό περίπτερο της εταιρείας, απολαμβάνοντας πάνω από 13.000 μοναδικά serves, ιδιαίτερα pairings για κάθε περίσταση κατανάλωσης και πολλά experiential events.

Άποψη του περιπτέρου της Coca-Cola Τρία Έψιλον στο Athens Bar Show
Έλληνες και ξένοι επαγγελματίες του κλάδου, καθώς και λάτρεις του χώρου του bartending, είχαν την ευκαιρία να κάνουν “bar hopping” στα ειδικά διαμορφωμένα booths των brands Finlandia, Schweppes, Three Cents, Jack Daniel’s, Gin Mare και Highland Park, καθώς και να δοκιμάσουν ιδιαίτερες γευστικές προτάσεις. Εκεί, περισσότεροι από 65 κορυφαίοι guest bartenders παρουσίασαν πρωτότυπες συνταγές, δίνοντας στην έκθεση τη σφραγίδα της δημιουργικότητας και της καινοτομίας.

Pekka Pellinen, Global Brand Ambassador της Finlandia Vodka.
Η φετινή διοργάνωση ανέδειξε μοναδικές στιγμές για τα brands, όπως ενδεικτικά:

Ένεα Γκίνι, νικητής του Schweppes Pioneers European Final 2025
- Finlandia Bartenders’ Grand Prix - Ολοκληρώθηκε με επιτυχία ο ευρωπαϊκός διαγωνισμός και νικητής αναδείχθηκε ο Jonas Jasinevicius με το cocktail Frosted Gummy, το οποίο είχε ως βασικό συστατικό τη Finlandia Vodka. Μία πρόταση serving εμπνευσμένη από τη σκανδιναβική καθαρότητα της Finlandia με touches απο Sooo Fine υλικά που ανέδειξαν τον παιχνιδιάρικο χαρακτήρα της νέας καμπάνιας του brand .
- Bar Attitude by Three Cents: Τα Three Cents δημιούργησαν μια μοναδική εμπειρία για τον κλάδο του bartending, υποδεχόμενη τους πρωταγωνιστές του barcumentary “Bar Attitude by Three Cents” - Νίκο Μπάκουλη, Danil Nevsky και Anna Sebastian. Την έναρξη της εμπειρίας σηματοδότησε ένα ξεχωριστό session, όπου πάνω από 300 επαγγελματίες παρακολούθησαν τη συζήτηση για τις σύγχρονες τάσεις και insights, υπό τον συντονισμό του Γιώργου Μπάγκου, Γενικού Διευθυντή και συνιδρυτή των Three Cents. Παράλληλα, κατά τη διάρκεια των δύο ημερών, οι τρεις καταξιωμένοι επαγγελματίες του χώρου βρίσκονταν στο Three Cents booth, προσφέροντας μοναδικά cocktail και μια ολοκληρωμένη εμπειρία στους επισκέπτες.
- Schweppes Pioneers European Final 2025 - Μεγάλος νικητής του διαγωνισμού αναδείχθηκε ο Έλληνας finalist, Ένεα Γκίνι, ο οποίος θα έχει την ευκαιρία να συμμετάσχει στο Schweppes Pioneers European Tour, ένα συναρπαστικό ταξίδι 8 ημερών σε 4 ευρωπαϊκές πόλεις, με mentorship από τους Schweppes Pioneers.
- Jack Daniel’s - Το speakeasy bar του Jack Daniel’s επανασύστησε κλασικά cocktails, όπως Old Fashioned και Manhattan μαζί με νέες, απολαυστικές προτάσεις, συνοδευόμενα από ήχους βινυλίων.
- Highland Park - Πρώτη εμφάνιση για το νέο λανσάρισμα του brand, προσφέροντας στους επισκέπτες μια premium γευστική εμπειρία, συνδυάζοντας signature σερβιρίσματα του ουίσι με σοκολάτα και παρμεζάνα. Η παρουσία στο booth και το εντυπωσιακό σεμινάριο του Global Brand Ambassador, Martin Markvardsen, ανέδειξαν τη νέα πρόταση του brand με κύρος και αυθεντικότητα.

(από δεξιά προς τα αριστερά) Ο Γιώργος Μπάγκος, Γενικός Διευθυντής και συνιδρυτής των Three Cents, και οι πρωταγωνιστές του barcumentary “Bar Attitude by Three Cents” Danil Nevsky, Anna Sebastian, Νίκος Μπάκουλης στο σεμινάριο με θέμα: «Πώς ένα iconic ποτό μπορεί να επηρεάσει την κουλτούρα κατανάλωσης σε μία πόλη; »
Επιπλέον, τα bars των Finlandia και Jack Daniel’s φιλοξένησαν εννέα ταλαντούχους bartenders που είχαν συμμετάσχει στο πρόγραμμα HoReCa Empowered της Coca-Cola Τρία Έψιλον, δίνοντάς τους την ευκαιρία να αναδείξουν τις δεξιότητές τους και να και να δικτυωθούν σε μία από τις σημαντικότερες διοργανώσεις του χώρου.

Ο Θοδωρής Αναγνώστου, Premium Spirits Ambassador στην Coca-Cola Τρία Έψιλον και η Τζώρτζια Παπαγιαννοπούλου, Three Cents Brand Ambassador με αποφοίτους του HoReCa Empowered
Παράλληλα με τη συμμετοχή της Coca-Cola Τρία Έψιλον στο Athens Bar Show, η καρδιά της διεθνούς bartending σκηνής χτύπησε δυνατά στην Αθήνα. Χάρη στα μοναδικά πάρτι που διοργάνωσαν τα brands της εταιρείας, bartenders από κορυφαία ελληνικά και ξένα bars βρέθηκαν στα πιο hot spots της πόλης, αναλαμβάνοντας guest shifts, όπου παρουσίασαν τις ξεχωριστές δημιουργίες τους και προσέφεραν μοναδικές εμπειρίες στο κοινό. Ξεχώρισαν τα after parties από τα brands Three Cents και Finlandia, που χάρισαν αξέχαστες στιγμές, signature cocktails και ευκαιρίες για networking σε επαγγελματίες και λάτρεις του bartending.

Ο Global Brand Ambassador του Highland, Martin Markvardsen στο masterclass "All about the Heather"
Η Coca-Cola Τρία Έψιλον ανανεώνει το ραντεβού της με τους επισκέπτες του Athens Bar Show για το 2026 και υπόσχεται να τους παρουσιάσει ακόμα περισσότερα serves με πρωταγωνιστή το 24/7 χαρτοφυλάκιό της.

Άποψη του Jack Daniel’s Booth
Απολαύστε Υπεύθυνα!

Άποψη του Gin Mare Booth
