Fourlis: Σε εξέλιξη η ανάπτυξη των Holland & Barrett, έρχεται e-shop και νέα καταστήματα

Fourlis: Σε εξέλιξη η ανάπτυξη των Holland & Barrett, έρχεται e-shop και νέα καταστήματα

Στην εδραίωση της βρετανικής φίρμας Holland & Barrett σε Ελλάδα, Βουλγαρία, Ρουμανία με μακροπρόθεσμο στόχο τα 120 φυσικά καταστήματα και τρία e-shops, εστιάζει ο Ομιλος Φουρλή, όπως αναφέρθηκε χθες στα επίσημα εγκαίνια της δραστηριότητας του νέου λιανικού concept του Ομίλου.

Εκτός του καταστήματος της Κηφισιάς, προετοιμάζεται το άνοιγμα ακόμη δύο καταστημάτων σε Γλυφάδα και The Mall Athens, ενώ αναζητούνται νέοι χώροι καταστημάτων κυρίως στην Αθήνα, καθώς ο όμιλος διατηρεί διαπραγματεύσεις για την προσθήκη ακόμη τριών σημείων έως το τέλος της τρέχουσας χρονιάς, με στόχο την ανάπτυξη του concept το οποίο , σύμφωνα με εκτιμήσεις στελεχών του Ομίλου μπορεί να προσθέσει τζίρο 50 εκατ. ευρώ έως το 2025 στον ενοποιημένο κύκλο εργασιών του.

Το κατάστημα, που εγκαινιάστηκε χθες, διαθέτει χαρτοφυλάκιο 1.300 κωδικών, το οποίο αναμένεται να ενισχυθεί με άλλους 200 το επόμενο διάστημα και περιλαμβάνει και ελληνικά προϊόντα, όπως π.χ. τρόφιμα ΒιοΑγρός και βιολογικά προϊόντα Symbeeosis.

Όπως ανέφερε ο πρόεδρος του ομίλου, Βασίλης Φουρλής, στο περιθώριο των εγκαινίων, τα Holland & Barrett της Ελλάδας μπορούν εκτός από το να φιλοξενήσουν ελληνικά αλλά και διεθνή προϊόντα στα ράφια τους, να λειτουργήσουν και ως εξαγωγικός δίαυλο. Ουσιαστικά, στόχος του ομίλου, είναι να βοηθήσει ελληνικές μάρκες βιολογικών τροφίμων και καλλυντικών, σήματα όπως Labbok, Zagori, Green Cola κ.α., να αναπτύξουν πωλήσεις και στις άλλες αγορές, όπως η Ρουμανία και η Βουλγαρία, που θα τοποθετηθεί η Holland & Barrett μέσω του ομίλου.

Ως προς το μείγμα των προϊόντων που φιλοξενείται στα καταστήματα, το 40% αντιστοιχεί σε βιταμίνες και συμπληρώματα διατροφής, περίπου το 28% σε προϊόντα ομορφιάς, το 23% σε τρόφιμα και το υπόλοιπο στην αναπτυσσόμενη κατηγορία των διατροφικών αθλητικών συμπληρωμάτων.

Με βάση τον επιχειρησιακό σχεδιασμό του Ομίλου έως το τέλος του 2023 θα λειτουργούν έξι καταστήματα αλλά και να ενεργοποιηθεί άμεσα το e-shop, ενώ στο τρέχον έτος θα γίνει και η προετοιμασία για το ντεμπούτο της Holland & Barrett σε Ρουμανία και Βουλγαρία, πιθανότατα από το 2024.

Η ανάπτυξη του concept Holland & Barrett, προσδοκά σε μελλοντικές αποδόσεις σε μια αγορά που η αξία της εκτιμάται ότι ξεπερνά τα 600 εκατ. ευρώ ενώ αναπτύσσεται με υψηλούς ρυθμούς και μετά την πανδημία, που προκάλεσε έξαρση της ζήτησης βιταμινών, συμπληρωμάτων και προϊόντων αυτοθεραπείας.

Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε χθες εκ νέου ο επικεφαλής του Ομίλου Βασίλης Φουρλής, το μέγεθος των καταστημάτων κυμαίνεται από τα 100 έως και τα 200 τετραγωνικά μέτρα κατά μέγιστο, ενώ ο εκτιμώμενος τζίρος που μπορεί να φέρουν ανέρχεται στα 5.000 ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο. Στόχος είναι το περιθώριο EBIT εντός πενταετίας να φτάσει στο 8%, ενώ με βάση τα προβλεπόμενα ο κύκλος εργασιών της Holland & Barrett στο σύνολο των αγορών δραστηριοποίησης θα φτάσει έως και το 2025 τα 50 εκατομμύρια ευρώ. 

Σημειώνεται, ότι η Holland & Barrett, που ιδρύθηκε το 1870, διαθέτει ένα δίκτυο πλέον των 1.600 καταστημάτων σε 18 χώρες παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων 800 και πλέον καταστημάτων στη Μεγάλη Βρετανία και την Ιρλανδία, καθώς επίσης και ένα ταχέως αναπτυσσόμενο ηλεκτρονικό κατάστημα. Στην γκάμα προϊόντων  της συγκαταλέγονται όλες οι κατηγορίες (πλην φαρμάκων και ΜΗΣΥΦΑ) που συναντώνται στο κανάλι του σύγχρονου φαρμακείου, όπως βιταμίνες, συμπληρώματα διατροφής, φυσικά καλλυντικά, ακόμη και οργανικά τρόφιμα και ποτά.