BSH Οικιακές Συσκευές: Νέα «πράσινα» προϊόντα στην ελληνική αγορά - Αναπτυξιακή πορεία το 2024 με τζίρο 175 εκατ. ευρώ

BSH Οικιακές Συσκευές: Νέα «πράσινα» προϊόντα στην ελληνική αγορά - Αναπτυξιακή πορεία το 2024 με τζίρο 175 εκατ. ευρώ

Σε νέα λανσαρίσματα θα προβεί η BSH με πυλώνα την τεχνολογία και το Ai, αλλά και ολιστική προσέγγιση στην βιωσιμότητα. Στην ελληνική αγορά, η BSH Οικιακές Συσκευές κατέγραψε αναπτυξιακή πορεία με κύκλο εργασιών που κυμάνθηκε στα 175 εκατ. ευρώ.

Όπως επεσήμανε ο Γιάννης Γρατσώνης, CEO της BSH Οικιακές Συσκευές: «Στη BSH, ενώνουμε καινοτομία, ποιότητα και αειφορία για να βελτιώνουμε καθημερινά τη ζωή στο σπίτι. Με επίκεντρο τον άνθρωπο και το περιβάλλον, συνεχίζουμε να δημιουργούμε λύσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του σήμερα και διαμορφώνουν το μέλλον». 

Ο τζίρος καταδεικνύει την ηγετική θέση του Ομίλου στις οικιακές συσκευές. Αναλυτικότερα, η εταιρεία σημείωσε θετικά αποτελέσματα σε κατηγορίες όπως η φροντίδα ρούχων (+8%), η πλύση πιάτων (+11%), αλλά και τα καταναλωτικά προϊόντα, όπως σκούπες και μικρές συσκευές κουζίνας (+7%).

«Το 2024 ήταν εξαιρετική χρονιά και το 2025 αισιοδοξούμε ότι θα είμαστε στα ίδια επίπεδα», σχολίασε χαρακτηριστικά ο  Γιώργος Φενδάκης, CFO της BSH. Ο κ. Φενδάκης ανέλυσε ότι «Το 2024 ήταν μια χρονιά προσαρμογής για την αγορά, ωστόσο για τη BSH αποτέλεσε ακόμη μία απόδειξη της ανθεκτικότητας και της στρατηγικής μας εστίασης. Παρά την αναμενόμενη υποχώρηση του Κύκλου Εργασιών λόγω της ολοκλήρωσης του προγράμματος "Ανακυκλώνω - Αλλάζω Συσκευή" του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, διατηρήσαμε τη δυναμική μας και συνεχίζουμε στο 2025 με όραμα, αυτοπεποίθηση και ισχυρές βάσεις για περαιτέρω ανάπτυξη και ηγεσία στην αγορά». Ο κ. Φενδάκης σχολίασε ότι είναι αισιόδοξος για το 2025 και θεωρεί ότι η εταιρεία θα έχει τα ίδια ικανοποιητικά αποτελέσματα. 

Αναφορικά με τις επιδράσεις των δασμών των ΗΠΑ, ο κ. Φενδάκης είπε ότι είναι πολύ νωρίς ακόμη για να σχολιάσουν την κατάσταση στην Αμερική, εφόσον οι αποφάσεις αλλάζουν μέρα με την μέρα.

Παρά λοιπόν τις παγκόσμιες οικονομικές και γεωπολιτικές προκλήσεις, η BSH εισέρχεται στο 2025 με αισιοδοξία και αποφασιστικότητα. Συνεχίζει να έχει ως επίκεντρο την καινοτομία και τη βιωσιμότητα ώστε να με τα προϊόντα της να βελτιώνει ουσιαστικά την ποιότητα ζωής των καταναλωτών.

Στην παγκόσμια αγορά, η BSH Home Appliances Group κατέγραψε συνολικό κύκλο εργασιών ύψους 15,3 δις. ευρώ, παρουσιάζοντας ετήσια αύξηση 3% ή 7,5% σε προσαρμοσμένη βάση για τις συναλλαγματικές διακυμάνσεις. Παρά τις προκλήσεις στο παγκόσμιο οικονομικό περιβάλλον και τη μειωμένη ζήτηση σε επιμέρους αγορές, η BSH διατήρησε την ανταγωνιστικότητά της, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική και τη στρατηγική της ευελιξία. 

Ο Dr. Matthias Metz, Διευθύνων Σύμβουλος της BSH δήλωσε: «Η επιτυχία μας βασίζεται στον συνδυασμό ισχυρών brands, πρωτοποριακών προϊόντων και σταθερής ποιότητας. Με ξεκάθαρους στόχους και μια δυναμική ομάδα, διαμορφώνουμε το μέλλον της αγοράς».

Οι επενδύσεις στην καινοτομία

Με στόχο την επιτάχυνση της μετατροπής καινοτόμων ιδεών σε εμπορικά προϊόντα, η BSH επένδυσε 835 εκατ. ευρώ στην Έρευνα και Ανάπτυξη, ποσό που αντιστοιχεί στο 5,5% του κύκλου εργασιών της, ποσοστό πάνω από το Μ.Ο. της αγοράς. Οι συνολικές επενδύσεις της έφτασαν το 3,4%, με προτεραιότητα στην ψηφιοποίηση και στην ενεργειακή αποδοτικότητα. 

Παράλληλα, ενισχύει τις πρωτοβουλίες βιωσιμότητας, τόσο σε επίπεδο παραγωγής όσο και σε επίπεδο τελικού προϊόντος, με χαρακτηριστικά παραδείγματα τη σειρά Bosch Green Collection, με χρήση υλικών μειωμένου ή ουδέτερου άνθρακα και πρώτων υλών βιολογικής βάσης, καθώς και τα νέα φίλτρα μικροπλαστικών που ενσωματώνονται στα πλυντήρια ρούχων και κατακρατούν έως και το 97% των σωματιδίων.

«Δέσμευσή μας παραμένει να διατηρήσουμε την ηγετική μας θέση στον τομέα των οικιακών συσκευών, προσφέροντας προϊόντα που εμπνέουν εμπιστοσύνη και συμβάλλουν σε έναν πιο βιώσιμο και καλύτερο κόσμο για όλους», επεσήμανε ο κ. Γρατσώνης.