ΑΚΤΩΡ - Intrakat: Στην τελική ευθεία οι διαπραγματεύσεις

ΑΚΤΩΡ - Intrakat: Στην τελική ευθεία οι διαπραγματεύσεις

Οι τελευταίες πινελιές για την συμφωνία εξαγοράς της Ακτωρ από την Intrakat, που θα οδηγήσει στην δημιουργία του δεύτερου μεγαλύτερου κατασκευαστικού ομίλου στη χώρα, με ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της τάξεως των 4 δις. ευρώ, αλλά θα αποτελέσει και το μεγαλύτερο deal στον κλάδο των κατασκευών των τελευταίων ετών, αναμένεται να μπουν στις επόμενες μέρες.

Σύμφωνα με πληροφορίες, χθες συνεδρίασε το διοικητικό συμβούλιο της Ελλάκτωρ και συζήτησε εκτενώς τους όρους της συμφωνίας, ενώ εξουσιοδότησε τον διευθύνοντα σύμβουλο του Ομίλου, Ευθύμιο Μπουλούτα να συνεχίσει τις διαπραγματεύσεις μέχρι τη σύνταξη του τελικού κειμένου της.

Όπως προκύπτει από τις ίδιες πηγές, το τελικό κείμενο της συμφωνίας έχει σχεδόν οριστικοποιηθεί και απαιτεί την έγκριση των διοικητικών συμβουλίων και των δύο εταιρειών, κίνηση η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί στις επόμενες μέρες με το διοικητικό συμβούλιο της Intrakat, να αναμένεται ενδεχομένως και αύριο Τετάρτη.

Το τίμημα για την εξαγορά του 100% της Άκτωρ εκτιμάται ότι θα κινηθεί στα επίπεδα των 200 εκ. ευρώ, δημιουργώντας το δεύτερο μεγαλύτερο κατασκευαστικό όμιλο της χώρας, με επενδύσεις στον τομέα της ενέργειας, των παραχωρήσεων και των ακινήτων, μετά την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ με ανεκτέλεστο περί τα 5 δις. ευρώ και πάνω από τις Μυτιληναίος και AVAX με χαρτοφυλάκια 3 δις. και 2,2 δις περίπου αντίστοιχα.

Σημειώνεται ότι το σημαντικότερο κομμάτι της συμφωνίας, πέρα από το οικονομικό τίμημα που αφορά τη συνεργασία της Άκτωρ Παραχωρήσεις με τη νέα κατασκευαστική εταιρεία που θα δημιουργηθεί, φαίνεται ότι έχει ήδη μορφοποιηθεί και συνομολογηθεί.

Σημειώνεται ότι σήμερα, στις παραχωρήσεις η ΑΚΤΩΡ ελέγχει το 65,8% της Αττικής Οδού, το 71,7% του Μορέα (αυτοκινητόδρομος Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα), το 17% της Ολυμπίας Οδού (Ελευσίνα, Κόρινθος, Πάτρα), το 22,2% του Αυτοκινητόδρομου Αιγαίου (Μαλιακός Κλειδί), το 22% της Γέφυρα Ρίο - Αντίρριο και το 20% του Polis Park στην Θεσσαλονίκη. Επίσης έχει αναλάβει την εκμετάλλευση και την λειτουργία της Μαρίνας Αλίμου για 40 χρόνια (με option για άλλα 10 χρόνια).

Παράλληλα, η ΑΚΤΩΡ συμμετέχει και σε μια σειρά από νέα έργα όπου υπάρχει συνεργασία με την Ιντρακάτ, όπως τα έργα στον οδικό άξονα Καλαμάτα - Ριζόμυλος- Πύλος - Μεθώνη, το τμήμα του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης, από τον κόμβο Χερσονήσου μέχρι τη Νεάπολη με ανάδοχο σχήμα την κοινοπραξία Άκτωρ-ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - Ιντρακάτ, αλλά και την επέκταση της Λ. Κύμης.