Τραγωδία στα Τέμπη: Στο φως νέα στοιχεία - Βρέθηκε το «μαύρο» κουτί του τρένου
Εurokinissi
Εurokinissi

Τραγωδία στα Τέμπη: Στο φως νέα στοιχεία - Βρέθηκε το «μαύρο» κουτί του τρένου

Νέα στοιχεία για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες συνέβη το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη έρχονται στο φως της δημοσιότητας. Απαντήσεις στα κρίσιμα ερωτήματα, αναμένεται να δώσει και το καταγραφικό (το «μαύρο» κουτί) που εντοπίστηκε από τους πυροσβέστες στο πρώτο βαγόνι στη μηχανή της αμαξοστοιχίας.

Σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ, ο 59χρονος σταθμάρχης λίγες ώρες πριν τη σφοδρή σύγκρουση του Intercity με την εμπορική αμαξοστοιχία, κατηύθυνε τον προαστιακό της Λάρισας σε λάθος ράγες.

Κατά τις ίδιες πληροφορίες, ο μηχανοδηγός του προαστιακού αντιλήφθηκε και επεσήμανε το λάθος, ενώ έκανε πίσω την αμαξοστοιχία, προκειμένου να επανέλθει στη σωστή γραμμή.

«Κουβαλάω 35 φέρετρα στην πλάτη μου», φέρεται να είπε ο σταθμάρχης στους αστυνομικούς κατά τη σύλληψή του, όπως μετέδωσε η ΕΡΤ.

Παράλληλα, στο μικροσκόπιο των αρχών βρίσκονται επίσης οι συνομιλίες μεταξύ του μηχανοδηγού του Intercity και του σταθμάρχη Λάρισας 

Σύμφωνα με τον Alpha, ο μηχανοδηγός του Intercity ρώτησε στον σταθμάρχη «είμαι στην κάθοδο, είμαι καλά εδώ;». Ο σταθμάρχης Λάρισας, σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ, δεν έδωσε απάντηση.

(Eurokinissi)

Βρέθηκε το «μαύρο» κουτί

Το καταγραφικό (το «μαύρο» κουτί) του μοιραίου τρένου εντόπισαν οι πυροσβέστες εντόπισαν οι πυροσβέστες το Σάββατο.

Σημειώνεται ότι σε αντίθεση με αυτό του αεροπλάνου ωστόσο καταγραφεί μόνο την ταχύτητα της αμαξοστοιχίας και την κίνηση. Αν έγινε δηλαδή προσπάθεια επιβράδυνσης του τραίνου.

Σύμφωνα με πληροφορίες η προσκόμιση αυτού του νέου στοιχείου ήταν και ένας από τους λόγους που ζήτησε νέα προθεσμία ο κατηγορούμενος σταθμάρχης.

Mε το που έπεσε το σκοτάδι σταμάτησαν και οι εργασίες για την μεταφορά των συντριμμιών στο σημείο της τραγωδίας.

Νωρίτερα, οι διασώστες πραγματοποίησαν έρευνες στα χωράφια πέριξ των σιδηροδρομικών γραμμών, μήπως κάποιος από τους επιβάτες στην προσπάθεια του να διασωθεί κατέρρευσε.

Υπενθυμίζεται ότι ο συνολικός αριθμός των επιβεβαιωμένων νεκρών είναι μέχρι στιγμής 57, εκ των οποίων έχουν ταυτοποιηθεί οι 55. Σύμφωνα με τις τελευταίες αναφορές από το Αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ., υπάρχουν και δύο δείγματα βιολογικού υλικού από αυτό που έχουν δώσει συγγενείς, τα οποία δεν ταιριάζουν με αυτά των νεκρών. Αυτό δεν αποκλείεται να διαφοροποιήσει λίγο τον τελικό αριθμό των θυμάτων, αλλά ακόμα δεν έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες της εργαστηριακής έρευνας, καθώς από την Πυροσβεστική εστάλη και άλλο δείγμα από τον τόπο του δυστυχήματος.

Συγκεκριμένα, όπως έγινε γνωστό από την Πυροσβεστική, πρόκειται για ανθρώπινο μέλος που εντοπίστηκε κατά την μετακίνηση της μηχανής της εμπορικής αμαξοστοιχίας χτες το βράδυ.

Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει ενημέρωση για τον ακριβή αριθμό των επιβατών στα μοιραία βαγόνια, γιατί αρκετοί ήταν οι επιβάτες οι οποίοι επιβιβάστηκαν από τον σταθμό της Λάρισας, χωρίς να έχουν κόψει εισιτήριο και αυτό γιατί θα το έπρατταν εντός του τρένου. Η διαδικασία αυτή γίνεται συνήθως στην καφετέρια του τρένου.  

Οι πρώτες εκτιμήσεις για το «μανιτάρι» μετά τη σύγκρουση των τρένων

Το τεράστιο «μανιτάρι» που καταγράφηκε σε βίντεο της έκρηξης μετά τη σύγκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη, μπορεί να προκλήθηκε από τα λάδια που είχαν στις μηχανές τους οι δύο αμαξοστοιχίες, σύμφωνα με τους ειδικούς.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, σε κάθε μηχανή υπήρχαν 2,5 τόνοι λαδιού, ήτοι 5 τόνοι λαδιού και στις δύο αμαξοστοιχίες.

Με τη μετωπική σύγκρουση ανέβηκε η θερμοκρασία πάνω από το όριο αυτανάφλεξης, έσπασε το δοχείο, εκτοξεύτηκαν τα λάδια, πήραν φωτιά και δημιούργησαν το «μανιτάρι».

Η οριστική απάντηση για το τι προκάλεσε αυτή την ισχυρή έκρηξη θα δοθεί από την έρευνα των πραγματογνωμόνων.

Σημειώνεται ότι η εμπορική αμαξοστοιχία μετέφερε λαμαρίνες, φρούτα και σιτηρά και όχι κάποιο εύφλεκτο υλικό, όπως προέκυψε τόσο από την έρευαν των αστυνομικών αλλά και από πυροσβέστες που βρίσκονται στο σημείο της τραγωδίας.

H πρώτη ανακοίνωση της Hellenic Train - Τι λέει για τον αριθμό των επιβατών

Την πρώτη αναλυτική ανακοίνωση για το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη που στοίχισε τη ζωή σε 57 άτομα εξέδωσε το βράδυ του Σαββάτου η Hellenic Train

Η εταιρεία δηλώνει πως συνεργάζεται στενά με τους διασώστες και τους φορείς ήδη από τις πρώτες στιγμές μετά το δυστύχημα καθώς και πως προσφέρει με κάθε τρόπο τη στήριξή της στους συγγενείς των θυμάτων.

Δίνει διευκρινίσεις για τον αριθμό των επιβατών αναφέροντας πως μόνο τα ονόματα των επιβατών που είχαν αγοράσει διαδικτυακό εισιτήριο περιλαμβάνει ο κατάλογος που παρέδωσε η Hellenic Train στις Αρχές καθώς και ότι δεν υπήρχαν φιάλες υγραερίου στο τρένο.

(Eurokinissi)

Η ανακοίνωση της Hellenic Train

Ολόκληρη η ανακοίνωση έχει ως εξής:

«Οι ημέρες που διανύουμε είναι ιδιαίτερα δύσκολες για όλη τη χώρα και για την εταιρεία μας, η οποία έχασε 9 εργαζόμενους στο δυστύχημα. Η Hellenic Train εκφράζει τα συλλυπητήριά της στους συγγενείς των θυμάτων στους οποίους προσφέρει με κάθε τρόπο την στήριξή της.

Η Hellenic Train, εταιρεία επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών, συνεργάζεται στενά με τους διασώστες και τους φορείς ήδη από τις πρώτες στιγμές μετά το δυστύχημα που προκλήθηκε από τη σύγκρουση των δύο συρμών στα Τέμπη, στο ύψος του Ευαγγελισμού.

Το προσωπικό της Hellenic Train βρισκόταν από την πρώτη στιγμή στον τόπο του δυστυχήματος και παρείχε υποστήριξη, σε συνεργασία με τις αρχές, την Υπηρεσία Πολιτικής Προστασίας και τις ομάδες διάσωσης, ενώ μέσω της Υπηρεσίας Πολιτικής Προστασίας υποστήριξε την κινητοποίηση των ψυχολόγων που θα βρίσκονταν στα νοσοκομεία.

Επιπλέον, η Hellenic Train παρείχε λεωφορεία για να διευκολύνει τη μεταφορά των επιβατών που κατάφεραν να αποβιβαστούν προκειμένου να μεταφερθούν στη Θεσσαλονίκη που ήταν ο τελικός προορισμός. Αμέσως μετά το συμβάν, τέθηκε σε πλήρη λειτουργία ειδικό τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας, με σκοπό να παρέχει πληροφορίες και να παραπέμπει στις αρμόδιες αρχές για πληροφορίες σχετικά με το ατύχημα.

Η Hellenic Train διευκρινίζει ότι ο κατάλογος των ονομάτων των επιβατών που δόθηκε στις αρχές περιλαμβάνει μόνο τους επιβάτες που είχαν αγοράσει διαδικτυακό εισιτήριο.

Στην περίπτωση των επιβατών που αγόρασαν εισιτήρια στα εκδοτήρια εισιτηρίων, το εισιτήριό τους, αν και αντιστοιχεί σε συγκεκριμένη θέση, δεν ήταν ονομαστικό.Η εταιρεία ενημερώνει ότι ο αριθμός των εισιτηρίων που πωλούνται δεν υπερβαίνει ποτέ τον αριθμό των προσφερόμενων θέσεων.

Στους υπεραστικούς συρμούς, όλα τα εισιτήρια αντιστοιχούν σε συγκεκριμένες θέσεις και, ως εκ τούτου, ανεξαρτήτως τρόπου αγοράς, είτε μέσω διαδικτύου είτε μέσω του εκδοτηρίου ή στο τρένο, ο αριθμός των εισιτηρίων που πωλούνται δεν μπορεί ποτέ να υπερβαίνει τον αριθμό των διαθέσιμων θέσεων.

Η Hellenic Train επιβεβαιώνει ότι δεν υπάρχουν φιάλες υγραερίου στο τρένο. Ο εξοπλισμός εξυπηρέτησης στο βαγόνι του εστιατορίου είναι ηλεκτρικός.

Η εταιρεία συνεχίζει το έργο της, βοηθώντας και υποστηρίζοντας τα θύματα, σε στενή συνεργασία με το Υπουργείο Μεταφορών και όλες τις αρμόδιες αρχές».

Τα δύο κρίσιμα ερωτήματα και τα «μαύρα» κουτιά

Φως στα αίτια του δυστυχήματος στην κοιλάδα των Τεμπών προσπαθούν να ρίξουν οι αρχές.

Δύο είναι τα κρίσιμα ερωτήματα που θα πρέπει να απαντηθούν για να διευκρινιστεί πώς τα δύο τρένα συγκρούστηκαν μεταξύ τους, με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους τουλάχιστον 57 άνθρωποι.

Όπως τόνισε στην ΕΡΤ, ο μηχανολόγος - ηλεκτρολόγος μηχανικός, δικαστικός πραγματογνώμονας, Χρήστος Γκλαβόπουλος, δύο είναι τα καίρια σημεία για τα κρίσιμα λεπτά πριν από το δυστύχημα, ενώ έδωσε έμφαση και στα «μαύρα κουτιά» των δύο τρένων που περιέχουν τον ταχογράφο και κατά πάσα πιθανότητα και τις διάφορες συνομιλίες που γινόταν και στο κόκπιτ μέσα στο χώρο του και τις επαφές.

Πιο συγκεκριμένα ανέφερε πως «Πρώτον, αυτό το οποίο δεν προκύπτει από έγγραφο και το οποίο θα πρέπει να προκύψει είναι κατά πόσον ο σταθμάρχης Λαρίσης γνώριζε την επερχόμενη εμπορική αμαξοστοιχία. Δεν έχει βγει στη δημοσιότητα αν γνώριζε ότι πραγματικά στέλνει την επιβατική αμαξοστοιχία στην ίδια γραμμή, δεν μπορεί να εξηγηθεί με λογική αυτή η ενέργεια».

«Δεύτερον βλέποντας την κονσόλα του θα μπορούσε να είχε δει τη διαδικασία προσέγγισης των δύο τρένων ότι πάνε για σύγκρουση. Αυτό που θα πρέπει να ερευνήσουν οι τεχνικοί πραγματογνώμονες είναι κατά πόσον και η ίδια η κονσόλα δείχνει στην πραγματικότητα. Πώς μπορούμε να βγάλουμε ένα συμπέρασμα όταν δεν γνωρίζουμε δύο καίρια σημεία; Πρώτον αν είχε ενημερωθεί με έγγραφο και δεύτερον, αν η κονσόλα πραγματικά δείχνει αυτό που πρέπει να δείξει», επισήμανε.

Ακόμα σημείωσε πως ότι η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων, πρέπει να απαντήσει σε μία σειρά ερωτημάτων καθώς εκείνη ελέγχει και λύνει ή δεν λύνει προβλήματα του ΟΣΕ, της ΕΡΓΟΣΕ, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, της Hellenic Train και όποιων άλλων εμπλέκονται στο σιδηροδρομικό έργο της χώρας. Άρα είναι η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας που συγκεντρώνει την περίληψη των προβλημάτων.

Τι θα δείξουν τα «μαύρα κουτιά» των τρένων

Ο κ. Γκλαβόπουλος έδωσε έμφαση και στα «μαύρα κουτιά» των δύο τρένων που περιέχουν τον ταχογράφο και κατά πάσα πιθανότητα και τις διάφορες συνομιλίες που γινόταν και στο κόκπιτ μέσα στο χώρο του και τις επαφές.

Όπως εξήγησε «το μαύρο κουτί με τις ενδείξεις ταχογράφου των συνομιλιών είναι ηλεκτρονικό σύστημα το οποίο εύχομαι να μην έχει καταστραφεί από την έκρηξη. Ο ΟΣΕ σε όσα σιδηροδρομικά ατυχήματα έχουμε εμπλακεί υπό κανονικές συνθήκες η ανακριτική αρχή δίνει εντολή στον ΟΣΕ, βγάλε το ταχογράφου και πες μας τι γράφει. Στη συγκεκριμένη περίπτωση θα ήθελα οι πραγματογνώμονες που θα οριστούν να είναι παρόντες με την εξαγωγή του ταχογράφου αν μπορεί να γίνει και επίσης με την έρευνα και τη μελέτη των καταγραφών ταχογράφου που πρέπει να γίνει από ανεξάρτητους πραγματογνώμονες και όχι από τον ίδιο τον ΟΣΕ, ούτως ώστε να διασφαλιστεί η ακεραιότητα της».

Όσον αφορά στο «μανιτάρι» ύψους δεκάδων μέτρων που σηκώθηκε μετά την έκρηξη είπε ότι δείχνει πως «υπήρξε ανάφλεξη κατά μεγάλη βεβαιότητα των λαδιών, τα οποία είναι εκεί σε δεξαμενές πίεσης και όπου το όποιο λάδι ρυθμίζει το σύστημα φρένων. Το σύστημα πέδησης λειτουργεί με λάδι, το οποίο είναι διαρκώς σε πίεση όταν εκραγεί ο χώρος ή η δεξαμενή η οποία έχει το λάδι και τα άλλα συστήματα απελευθερώνεται απότομα, εμφανίζεται αέριο και παίρνει φωτιά».

«Πρέπει να βρεθεί η αλυσίδα των ανθρωπίνων λαθών»

«Όσο για το ανθρώπινο λάθος το οποίο συζητάμε, όπως και το είπε και ο πρωθυπουργός και το είπε πολύ σωστά ότι είναι ανθρώπινο λάθος. Το ορθό του κυρίου πρωθυπουργού είναι ότι δεν κατονόμασε ποιος έκανε το ανθρώπινο λάθος και αυτό πρέπει να ερευνηθεί. Όλοι θεωρούν ότι το ανθρώπινο λάθος είναι του σταθμάρχη Λαρίσης. Πράγματι, η τελευταία αλυσίδα ανθρώπινων λαθών εμφανίστηκε με τον χειρισμό του σταθμάρχη. Παρά ταύτα όμως θα πρέπει να διερευνηθούν η αλυσίδα των ανθρώπινων λαθών που οδήγησε στο τελευταίο λάθος αν είναι λάθος και αν υπάρχει η έγγραφη αποστολή τηλεγραφήματος ότι έρχεται εμπορική αμαξοστοιχία. Όταν λυθεί αυτό, θα αρχίσουμε να πάμε σε ένα επόμενο βήμα», υπογράμμισε ο κ. Γκλαβόπουλος.

Τη Δευτέρα οι κηδείες των δύο Κύπριων που επέβαιναν στη μοιραία αμαξοστοιχία

Τη Δευτέρα το απόγευμα καταφθάνει στην Κύπρο η σορός της άτυχης Αναστασίας Αδαμίδη που επέβαινε στη μοιραία αμαξοστοιχία των Τεμπών, σύμφωνα με την ΕΡΤ.

Θερμή παράκληση της οικογένειάς της προς τους εκπροσώπους των ΜΜΕ είναι να μην καλύψουν δημοσιογραφικά ούτε τη νεκρώσιμο ακολουθία, ούτε την ταφή της.

Συγκεκριμένα η ανακοίνωση της οικογένειας αναφέρει:  

«Την πολυαγαπημένη μας κόρη και αδελφή Αναστασία Αδαμίδη, κηδεύουμε τη Δευτέρα 06/03/2023 και ώρα 14:00 μ.μ. στον Ιερό Ναό Αγίων Αναργύρων στην Πάφο και καλούμε όσους τιμούν τη μνήμη της να παραστούν. Η οικογένεια δεν θα δεχθεί συλλυπητήρια.

Οι τεθλιμμένοι: γονείς, αδέλφια και λοιποί συγγενείς. Αντί στεφάνων να γίνονται εισφορές για στήριξη οικογένειας συγγενικού προσώπου με σοβαρό πρόβλημα υγείας.

Η οικογένεια θα ήθελε δημόσια να παρακαλέσει τους λειτουργούς των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης όπως σεβαστούν την επιθυμία της να μην καλύψουν δημοσιογραφικά τη νεκρώσιμο ακολουθία και ταφή. Αντιλαμβανόμαστε το δημόσιο ενδιαφέρον, θερμή παράκλησή μας όμως είναι αυτές οι πολύ ευαίσθητες προσωπικές στιγμές να μην τύχουν προβολής και δημοσιότητας.

Ειλικρινά σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και την αμέριστη συμπαράσταση».

Κηδεύεται τη Δευτέρα ο Κυπριανός Παπαϊωάννου

Τη Δευτέρα στις 10:00 π.μ. στον Ιερό Ναό Αποστόλων Πέτρου και Παύλου στο Αυγόρου οδηγείται στην τελευταία του κατοικία και ο αδικοχαμένος φοιτητής στη σιδηροδρομική τραγωδία των Τεμπών, Κυπριανός Παπαϊωάννου.

Παράκληση της οικογένειας, όπως στην εξόδιο ακολουθία παραστούν όλοι με λευκά ρούχα και αντί στεφάνων να δοθούν εισφορές διά την αποπεράτωση των έργων συντήρησης του Ιερού Ναού Αποστόλων Πέτρου και Παύλου εις μνήμη της Ψυχής του Κυπριανού.

Η σορός του άτυχου Κυπριανού καταφθάνει στην Κύπρο μαζί με εκείνη της άτυχης Αναστασίας, αύριο το απόγευμα με πτήση από τη Θεσσαλονίκη.

Τη Δευτέρα η κηδεία της 28χρονης Ελπίδας Χούπα στην Αταλάντη

Το τελευταίο «αντίο» στην 28χρονη Ελπίδα Χούπα που έχασε τη ζωή της στο τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, θα πουν συγγενείς και φίλοι στην Αταλάντη στις 3 το μεσημέρι της ερχόμενης Δευτέρας 6 Μαρτίου.

Όπως έγινε γνωστό την εξόδιο ακολουθία θα τελέσει ο Μητροπολίτης Φθιώτιδας Συμεών στον Ιερό Ναό Μεταμόρφωσης του Σωτήρος στην πόλη της Αταλάντης.

Τελέστηκε η εξόδιος ακολουθία για τον 67χρονο Γιώργο

Βαθιά θλίψη και στον ιερό ναό του Αγίου Γεωργίου στο Κορδελιό όπου τελέστηκε η εξόδιος ακολουθία για τον 67χρονο Γιώργο Κυριακίδη. «Συγκλονισμένοι είμαστε. Όλοι για όλους όχι μόνο για το Γιώργο» θα πει ένας από τους φίλους του άτυχου 67χρονου που βρήκε το θάνατο στο μοιραίο τρένο.

Το τελευταίο αντίο στον 28χρονο Σωτήρη 

Στον ιερό ναό Αναστάσεως του Κυρίου στη Θέρμη συγγενείς, φίλοι, πλήθος κόσμου είπαν το τελευταίο αντίο στον 28χρονο Σωτήρη Καραγεωργίου, ο οποίος είχε ταξιδέψει στην Αθήνα με τον φίλο του Δημήτρη. Δεν κατάφεραν να φτάσουν στη Θεσσαλονίκη.

Ανείπωτος ο πόνος, αμέτρητα τα «γιατί» για πολλές οικογένειες που κηδεύουν τους αγαπημένους τους, θύματα του χειρότερου σιδηροδρομικού δυστυχήματος που καταγράφεται στη χώρα.

Συντετριμμένοι οι συγγενείς αναζητούν απαντήσεις και δικαίωση.

Κηδεύτηκε η 23χρονη Ιφιγένεια από τα Γιαννιτσά

Θρήνος στην κηδεία της 23χρονης Ιφιγένειας Μήτσκα στα Γιαννιτσά, ένα από τα δεκάδες θύματα του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη.

Eurokinissi/Βασίλης Βερβερίδης

Eurokinissi/Βασίλης Βερβερίδης

Eurokinissi/Βασίλης Βερβερίδης

Eurokinissi/Βασίλης Βερβερίδης

Ο τραγικός επίλογος για την Ιφιγένεια, γράφτηκε στη θέση 67 στο 3ο βαγόνι της μοιραίας αμαξοστοιχίας. Ταξίδευε μαζί με τον σύντροφό της, ο οποίος διασώθηκε τραυματισμένος.

Eurokinissi/Βασίλης Βερβερίδης

Eurokinissi/Βασίλης Βερβερίδης

Eurokinissi

Eurokinissi

Η κηδεία της 34χρονης Αθηνάς Κατσάρα

Χθες Παρασκευή, πραγματοποιήθηκε η κηδεία της 34χρονης Αθηνάς Κατσάρα, μητέρας ενός ανήλικου παιδιού, στον Ιερό Ναό Αγίας Άννης στην Κατερίνη, θύμα και αυτή του τραγικού δυστυχήματος στα Τέμπη. 

Η Αθηνά μαζί με τον άντρα της βρισκόταν στο τρίτο βαγόνι και, σύμφωνα με μαρτυρίες, άφησε τη θέση της για να πάρει καφέ από το κυλικείο, στο δεύτερο βαγόνι του τρένου, που τυλίχθηκε στις φλόγες και μετατράπηκε σε άμορφη μάζα σιδερικών μετά τη σφοδρή σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών.

Κηδεύτηκε στον Τύρναβο η 43χρονη νοσηλεύτρια 

Κηδεύτηκε η 43χρονη νοσηλεύτρια του Νοσοκομείου, μητέρας δυο παιδιών στον Τύρναβο.

Η εξόδιος ακολουθία εψάλλη στην εκκλησία της Παναγιάς Φανερωμένης, και στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε η ταφή της.

Η τοπική κοινωνία είναι συγκλονισμένη από την απώλεια της χαμογελαστής, όπως την αποκαλούσαν, νοσηλεύτριας, η οποία την ημέρα του δυστυχήματος βρισκόταν καθ΄ οδόν προς την Θεσσαλονίκη για να ταξιδέψει στις ΗΠΑ προκειμένου να συναντήσει τον άνδρα της και τα δυο της παιδιά μετά από έξι μήνες καθώς ο σύζυγός της εκπαιδευόταν στην Αμερική.

Η άτυχη 43χρονη δούλευε διπλοβάρδιες προκειμένου να μαζέψει τα ρεπό της, ώστε να μπορέσει να επισκεφθεί την οικογένεια της.

Η κατάσταση των τραυματιών στα νοσοκομεία της Λάρισας

Για την κατάσταση των τραυματιών από το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη μίλησε ο πρόεδρος Ιατρικού Συλλόγου Λάρισας, Κωνσταντίνος Γιαννακόπουλος, στην ΕΡΤ.

Όπως ανέφερε, στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας από τους 20 που νοσηλεύονταν έχουν μείνει στο νοσοκομείο επτά ασθενείς, οι άλλοι έχουν πάρει εξιτήριο.

Οι έξι νοσηλεύονται σε κοινούς θαλάμους και ένας σε ΜΕΘ με κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις.

Στο Πανεπιστημιακό Λάρισας από τους 25 ασθενείς, πλέον νοσηλεύονται 13, οι εννιά σε κοινούς θαλάμους και 4 στην εντατική.

Ένα περιστατικό με βαριά κρανιοεγκεφαλική κάκωση έχει διακομιστεί στη Θεσσαλονίκη και ένα περιστατικό με εγκαύματα στο Παπανικολάου.

Διαβάστε επίσης:

Ή αλλάζουμε ή …

Η ανοησία του «αποδιοπομπαίου τράγου»

Η εκμετάλλευση των νεκρών από τους «επαγγελματίες»

Στους 55 οι νεκροί που έχουν ταυτοποιηθεί - Την Κυριακή η απολογία του σταθμάρχη

Οι πρώτες εκτιμήσεις για το «μανιτάρι» μετά τη σύγκρουση των τρένων