Τα τελευταία στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για τις γεννήσεις το 2025 δεν αφήνουν πολλά περιθώρια αισιοδοξίας. Σπάσαμε και το φράγμα των 66.000. Το δημογραφικό πρόβλημα της χώρας συνεχίζει να επιδεινώνεται και η Κεντρική Μακεδονία βρίσκεται δυστυχώς ανάμεσα στις περιοχές που βλέπουν τη μεγαλύτερη πτώση.
Διαβάστε περισσότερα στο mkdn.gr
