Δεν φταίνε μόνο τα λεφτά για το δημογραφικό

Δεν φταίνε μόνο τα λεφτά για το δημογραφικό

Τα τελευταία στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για τις γεννήσεις το 2025 δεν αφήνουν πολλά περιθώρια αισιοδοξίας. Σπάσαμε και το φράγμα των 66.000. Το δημογραφικό πρόβλημα της χώρας συνεχίζει να επιδεινώνεται και η Κεντρική Μακεδονία βρίσκεται δυστυχώς ανάμεσα στις περιοχές που βλέπουν τη μεγαλύτερη πτώση.

Διαβάστε περισσότερα στο mkdn.gr