Οξύνεται ο ανταγωνισμός στις τηλεπικοινωνίες

Οξύνεται ο ανταγωνισμός στις τηλεπικοινωνίες

Της Αντιόπης Σχοινά

Οξύνεται ο ανταγωνισμός στις τηλεπικοινωνίες με τη μάχη να μεταφέρεται στα τηλεοπτικά δίκτυα. “Η αγορά ζητά δίκαιη μεταχείριση των παρόχων, η οποία θα δίνει τη δυνατότητα για επενδύσεις στο πλαίσιο ενός δίκαιου ανταγωνισμού", ανέφερε σήμερα σε συνάντηση με δημοσιογράφους, ο διευθύνων σύμβουλος της Vodafone Γλαύκος Περσιάνης.

Ο κ. Περσιάνης έριξε το γάντι στον ανταγωνισμό, σημειώνοντας πως σε ότι αφορά το περιεχόμενο, αν υπάρξει premium περιεχόμενο για την τηλεόραση, μπορεί να λειτουργήσει ως Δούρειος Ίππος για την επαναφορά του μονοπωλίου στην αγορά.

Ο ίδιος διευκρίνισε ότι “έχουμε τη διάθεση να επενδύσουμε στη σταθερή – όπως κάναμε τόσα χρονιά και με την κινητή – και ζητάμε ένα περιβάλλον ρυθμισμένο, στο οποίο να λειτουργεί δίκαια ο ανταγωνισμός”.

Ειδικότερα, ζήτησε ex ante έλεγχο των πακέτων τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών των παρόχων που έχουν δεσπόζουσα θέση στην αγορά και τη θέσπιση κανόνων, ώστε να αποτραπεί η αξιοποίηση του περιεχομένου ως μέσο μονοπώλησης της αγοράς. Αναφερόμενος στο θέμα της Forthnet είπε ότι “εξακολουθούμε να έχουμε ισχυρό ενδιαφέρον γιατί βλέπουμε μεγάλες δυνατότητες αξιοποίησης της Forthnet στο κομμάτι της τηλεόρασης και της σταθερής τηλεφωνίας. Έχουμε καταθέσει μια πρόταση – μαζί με τη Wind – που είναι γνωστή από πέρσι το καλοκαίρι, ωστόσο υπάρχει μια δυστοκία στο να καταλήξουμε.

Ειδάλλως, αν περνούσε απ'' το δικό μας χέρι θα είχαμε ήδη καταλήξει. Αυτό που θέλω να σημειώσω είναι ότι κάθε μήνας που περνά, δυσκολεύει τη διαδικασία καθώς η εταιρεία χάνει αξία μήνα με το μήνα. Η πρόταση που έχουμε καταθέσει είναι μια πρόταση που μπορεί να εξασφαλίσει τη βιωσιμότητα της εταιρίας αλλά και να τονώσει τον ανταγωνισμό, τόσο στο κομμάτι της σταθερής όσο και στη συνδρομητική τηλεόραση. Αναφερόμενος στα πεπραγμένα της Vodafone για το 2015, τη χαρακτήρισε “μια πολύ θετική χρονιά” για την εταιρεία, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην πετυχημένη ενσωμάτωση της Hellas Online – Hol στην ομπρέλα της Vodafone, αλλά και στο λανσάρισμα εν συνεχεία του Vodafone Home.

Σημείωσε ότι από το 2008 έως σήμερα, η Vodafone έχει επενδύσει στο mobile internet 1,2 δισ. ευρώ, ενώ στη σταθερή έχουν επενδυθεί περισσότερα από 300 εκατ.