Μπάσιμο στο ηλεκτρονικό εμπόριο από τα ΕΛΤΑ

Μπάσιμο στο ηλεκτρονικό εμπόριο από τα ΕΛΤΑ

Δυναμικό βήμα προς τη νέα εποχή που διαμορφώνεται στο ηλεκτρονικό εμπόριο και την αγορά των ταχυδρομικών υπηρεσιών κάνει η ΕΛΤΑ Courier αναπτύσσοντας το ecouriermarket.com, το νέο marketplace που προσφέρει άμεση πρόσβαση στο ηλεκτρονικό κανάλι πωλήσεων με σταθερό, χαμηλό κόστος με τη μορφή ετήσιας συνδρομής.

Η νέα πλατφόρμα, συγκεντρώνει σε ένα σημείο προϊόντα και προσφορές από διαφορετικά  καταστήματα και ενσωματώνει τη διαδικασία της παραγγελίας στο σύστημα διανομής της ΕΛΤΑ Courier, φέρνοντας τα προϊόντα πιο γρήγορα στον καταναλωτή.

Το ecouriermarket.gr βρίσκεται σε δοκιμαστική λειτουργία από τις αρχές του μήνα, έχοντας ήδη ενσωματώσει στις πρώτες επτά ημέρες της δοκιμαστικής του λειτουργίας 90 καταστήματα. Μέχρι το τέλος του μήνα υπολογίζεται ότι θα έχουν ενσωματωθεί άλλα 50 και πλέον καταστήματα με τον συνολικό αριθμό προϊόντων να φτάνει το 1.000.000. 

Την ίδια περίοδο αναμένεται να ολοκληρωθεί και η πιλοτική λειτουργία της πλατφόρμας.

Σε αντίθεση με τις διαθέσιμες πλατφόρμες όπου η χρέωση γίνεται κλιμακωτά με ποσοστό επί του τζίρου, η πρόταση της ΕΛΤΑ Courier προσφέρεται με τη μορφή ετήσιας σταθερής συνδρομής με την οποία οι επαγγελματίες και οι επιχειρήσεις μπορούν να προγραμματίσουν τα έξοδά τους και να προσφέρουν πιο ανταγωνιστικές τιμές στον καταναλωτή.

Ταυτόχρονα, οι επιχειρήσεις που συνεργάζονται δεν απαιτείται να διαθέτουν το δικό τους e-shop. Αυτό αναλαμβάνεται δωρεάν από την υπηρεσία του ecouriermarket.gr. η οποία προσφέρει και μοναδικό SUBDOMAIN για κάθε έμπορο, δωρεάν, χωρίς ετήσιο κόστος.

Επιπλέον πλεονεκτήματα για τις επιχειρήσεις περιλαμβάνουν:

  • Δυνατότητα άμεσης ενημέρωσης για κάθε νέα παραγγελία που λαμβάνει το e-shop καθώς και προγραμματισμού ημέρας και ώρας παραλαβής από την ΕΛΤΑ Courier.
  • Live τεχνική υποστήριξη. 
  • Δημιουργία online αποθήκης, για όσες επιχειρήσεις δεν διατηρούν μηχανογραφημένες, για υπολογισμό του στοκ και ενημέρωση αποθεμάτων.
  • Σύνδεση με Social Media, media corner και αναλυτικό reporting.
  • Δημιουργία ενός επιπλέον καναλιού για τους εμπόρους στο οποίο μπορούν να εμπορεύονται τα προϊόντα τους και να δημιουργούν επιπρόσθετες πωλήσεις.
  • Παροχή συσκευασιών από την ΕΛΤΑ Courier σε διαφορετικές διαστάσεις με διακριτική σήμανση έτσι ώστε να προσφέρεται χώρος για το branding του εμπόρου.