ΓΔ: 925,83 1,53 (0,17 %)

Τζίρος: 68,57 εκατ. €   RT

7ος χρόνος, ημέρα 2051η
Κυριακή, 13 Ιουνίου 2021

ΓΔ: 925,83 1,53 (0,17 %)

Τζίρος: 68,57 εκατ. €   RT

ΑΓΕΤ Ηρακλής: Αύξηση κερδών 109% το 2020 - Στα 188,5 εκατ. ευρώ ο τζίρος

ΑΓΕΤ Ηρακλής: Αύξηση κερδών 109% το 2020 - Στα 188,5 εκατ. ευρώ ο τζίρος
Φωτογραφία αρχείου
Eurokinissi

Με αποτελεσματικότητα απορρόφησε τους κραδασμούς της πανδημίας η ΑΓΕΤ Ηρακλής, με τον κύκλο εργασιών της εταιρείας να παραμένει σχεδόν αμετάβλητος το 2020 σε σχέση με το 2019 ενώ τα κέρδη ανήλθαν σε 188,5 εκατομμύρια ευρώ το 2020 έναντι 188,8 εκατομμύρια ευρώ το προηγούμενο έτος. 

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε η εταιρεία, τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA)  παρουσίασαν αύξηση κατά 36% και διαμορφώθηκαν σε 35,5 εκατομμύρια ευρώ έναντι κέρδους 26,1 εκατομμυρίων το 2019, ενώ τα καθαρά κέρδη μετά φόρων παρουσίασαν αύξηση κατά 109% το 2020 και ανήλθαν σε 9,6 εκατομμύρια ευρώ έναντι 4,6 εκατομμυρίων το 2019.

Οι επενδύσεις ενσώματων και ασώματων ακινητοποιήσεων παρουσίασαν αύξηση κατά 51% σε σχέση με το 2019 βαίνοντας συνεχώς αυξανόμενες, καθώς υπερδιπλασιάστηκαν σε σχέση με το 2018.

Οι εγχώριες πωλήσεις τσιμέντου παρουσίασαν αύξηση η οποία αντισταθμίστηκε από τη μείωση τιμών και από τη μείωση των πωλήσεων στερεών καυσίμων και λοιπών προϊόντων, με αποτέλεσμα οι συνολικές εγχώριες πωλήσεις να κινούνται ανοδικά κατά 7,3%.

Οι όγκοι των εξαγωγών τσιμέντου μειώθηκαν, όπως επίσης και οι τιμές πώλησης, αλλά αντισταθμίστηκαν μερικώς από την ευνοϊκή εξέλιξη της ισοτιμίας ευρώ-δολαρίου και από τους υψηλότερους όγκους εξαγωγών στερεών καυσίμων. Ως αποτέλεσμα, οι συνολικές εξαγωγές παρουσίασαν μείωση κατά 16,4%

Στη σχετική ανακοίνωση επισημαίνεται ότι η ΑΓΕΤ Ηρακλής προχωρά σταθερά στην υλοποίηση της στρατηγικής της με νέες επενδύσεις που έχουν στόχο τη συνεχή βελτίωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος και τη μετάβαση σε καινοτόμες και βιώσιμες κατασκευαστικές λύσεις, με σεβασμό πάντα στον άνθρωπο, την κοινωνία και το περιβάλλον.

Παράλληλα, σημειώνεται ότι η εταιρεία έλαβε από την πρώτη στιγμή όλα τα απαραίτητα μέτρα με γνώμονα την προστασία της υγείας και την ασφάλειας των εργαζομένων, ενώ έθεσε ως προτεραιότητα την αναβάθμιση των ψηφιακών εργαλείων επικοινωνίας και συνεργασίας με τους συνεργάτες και πελάτες της, σχεδιάζοντας και υιοθετώντας νέες λύσεις για την ασφαλή και άρτια λειτουργία της εφοδιαστικής της αλυσίδας.