Ο Τούρκος πρόεδρος, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν είχε τη Δευτέρα τηλεφωνική επικοινωνία με τον Ιρανό ομόλογό του, Μασούντ Πεζεσκιάν, με τον οποίο συζήτησε τις διμερείς σχέσεις, καθώς και περιφερειακές και διεθνείς εξελίξεις, όπως ανακοίνωσε η Διεύθυνση Επικοινωνίας της Τουρκίας.
Σύμφωνα με το πρακτορείο Anadolu, κατά τη διάρκεια της τηλεφωνικής συνομιλίας, ο Ερντογάν χαιρέτισε την κατανόηση που επιτεύχθηκε μεταξύ του Ιράν και των ΗΠΑ, τονίζοντας ότι η Τουρκία θα παράσχει κάθε δυνατή στήριξη ώστε η διαδικασία να ολοκληρωθεί ειρηνικά, σύμφωνα με ανάρτηση της Διεύθυνσης στην τουρκική πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης NSosyal.
Ο ίδιος υπογράμμισε επίσης τη σημασία της προσεκτικής στάσης απέναντι σε όσους επιδιώκουν να υπονομεύσουν τις συνομιλίες.
Ο Ερντογάν ανέφερε ότι στη νέα περίοδο είναι σημαντικό και αναγκαίο να γίνουν βήματα που θα ενισχύσουν την περιφερειακή ειρήνη, προσθέτοντας ότι η Τουρκία θα εργαστεί προς αυτή την κατεύθυνση.
Ο Τούρκος πρόεδρος σημείωσε ακόμη ότι η Άγκυρα θα συνεχίσει να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες για την ενίσχυση της εμπορικής, χρηματοοικονομικής και ενεργειακής συνεργασίας με το Ιράν.
