field_kentriki_fotografia
Συνεργασία Hyundai Motor και Common Goal για ένα πιο βιώσιμο μέλλον

Η Hyundai Motor Company και το κίνημα Common Goal ανακοίνωσαν την έναρξη της συνεργασίας τους με στόχο να βοηθήσουν στη δημιουργία ενός πιο βιώσιμου μέλλοντος. Η Hyundai Motor και το Common Goal μοιράζονται την πεποίθηση ότι το ποδόσφαιρο είναι μια από τις λίγες πολιτιστικές δυνάμεις που μπορούν να βοηθήσουν στη στροφή της κοινωνίας προς μια πιο βιώσιμη και δίκαιη κοινωνία για όλους. Η συνεργασία ελπίζει να αξιοποιήσει τη δύναμη του ποδοσφαίρου για να παροτρύνει τους ανθρώπους να ενωθούν για να υποστηρίξουν τον πλανήτη μας και να τον διατηρήσουν για τις επόμενες γενιές, τονίζοντας τη σημασία της αλληλεγγύης για έναν βιώσιμο πλανήτη.

Ως μέρος αυτής της πρωτοβουλίας, η Hyundai Motor έχει δεσμευτεί ότι το 1% της χορηγίας του FIFA World Cup 2022TM θα διατεθεί στο κίνημα Common Goal. Επιπλέον, η εταιρεία θα παρέχει φιλικά προς το περιβάλλον οχήματα στο Common Goal υποστηρίζοντας τη βιώσιμη κινητικότητα, η οποία διαδραματίζει βασικό ρόλο στη στρατηγική της Hyundai Motor για επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα έως το 2045.

«Οι στόχοι της Hyundai Motor για την αειφορία δεν περιορίζονται σε περιβαλλοντικά ζητήματα. Δεσμευόμαστε να κάνουμε το καλύτερο για την κοινωνία, να πετύχουμε έναν μεγαλύτερο στόχο και να εμπλακούμε στην κοινωνία μας» δήλωσε ο κ. Jaehoon Chang, President και CEO της Hyundai Motor Company. Συνεργαζόμενοι με το Common Goal, μπορούμε να σημειώσουμε πρόοδο για το κοινό καλό».

Το κίνημα Common Goal ξεκίνησε το 2017, όταν ο παίκτης της Manchester United, Juan Mata, δεσμεύτηκε να διαθέσει το 1% του μισθού του για να υποστηρίξει πρωτοβουλίες που οδηγούν στην πρόοδο και την υποστήριξη του πλανήτη μας. Πέντε χρόνια αργότερα, το κίνημα έχει αυξηθεί με περισσότερους από 230 παίκτες και μάνατζερ, συμπεριλαμβανομένων των Jürgen Klopp, Serge Gnabry, Giorgio Chiellini, Pernille Harder, Viv Miedema και Paulo Dybala, μεταξύ άλλων, καθώς και μαρκών όπως η adidas και η DAZN.

Το σχέδιο του Common Goal για τη δράση για το κλίμα (*) βασίζεται στην πεποίθηση ότι το μέλλον του πλανήτη μας είναι ευθύνη όλων και ότι το ποδόσφαιρο έχει την δυνατότητα να εμπνεύσει και να κινητοποιήσει το κοινό. Ως εκ τούτου, το Common Goal θα αναπτύξει ένα σχέδιο συνεργασίας με οργανισμούς, παίκτες, μάρκες και άλλους ενδιαφερόμενους φορείς του ποδοσφαίρου, για να αξιοποιήσει την πολιτιστική επιρροή του αθλήματος και να μπορέσουν όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη να δράσουν.

«Η Hyundai είναι μια μάρκα που θέτει τη βιωσιμότητα στον πυρήνα της και χτίζει μια μακροπρόθεσμη στρατηγική για μηδενικές εκπομπές ρύπων» δήλωσε ο κ. Jürgen Griesbeck, CEO και Co-Founder του Common Goal. «Είμαστε ενθουσιασμένοι που ξεκινάμε αυτή τη συνεργασία και ανυπομονούμε να την αναπτύξουμε τα επόμενα χρόνια. Καλούμε όλους στο χώρο του ποδοσφαίρου να ενωθούν μαζί μας για να υποστηρίξουμε ένα πιο βιώσιμο μέλλον για όλους».

Η πρώτη ενέργεια στα πλαίσια της συνεργασίας είναι η επίσκεψη του μέλους της «Team Century» της Hyundai, Nadia Nadim, στο ίδρυμα Fútbol Más στην Torreblanca της Ισπανίας - μια από τις πιο ευάλωτες κοινότητες στην Ισπανία – για να μοιραστεί την εμπνευσμένη ιστορία της. Μετά τη φυγή από το Αφγανιστάν στη Δανία ως πρόσφυγας, η Nadim έχει βρεθεί στην κορυφή μέσω της αποφασιστικότητας, της οικογενειακής υποστήριξης και του αχαλίνωτου πάθους εντός και εκτός γηπέδου. Σήμερα, με τη βοήθεια της Hyundai Motor και του Common Goal, χρησιμοποιεί την πλατφόρμα της για να επηρεάσει και να εκπαιδεύσει την επόμενη γενιά να είναι υπεύθυνη και να αναλάβει δράση - καθώς η εκπαίδευση είναι το κλειδί για την προστασία του πλανήτη μας.

Το Fútbol Más είναι μέρος του κινήματος Common Goal και η επίσκεψη αυτή αποτέλεσε έναν τρόπο να ζωντανέψει ο σκοπός του Common Goal: να ενώσει την ποδοσφαιρική κοινότητα για να αντιμετωπίσει τις μεγαλύτερες προκλήσεις της εποχής μας. Η επίσκεψη έδωσε τη δυνατότητα στις Hyundai Motor, Common Goal και Fútbol Más να διερευνήσουν θέματα όπως ο ρόλος της εκπαίδευσης στην προώθηση της δράσης για το κλίμα και η ικανότητα του ποδοσφαίρου να εμπνέει, να κινητοποιεί και να ενώνει. Η ευκαιρία αυτή ανέδειξε επίσης τη σημασία της υποστήριξης των κοινοτήτων, όπου οι επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής είναι ισχυρότερες, προκειμένου να επιτευχθεί ένα βιώσιμο και δίκαιο μέλλον για όλους.

Ως επίσημος συνεργάτης της FIFA, η Hyundai Motor ξεκίνησε την πρώτη αποκλειστική εκστρατεία βιωσιμότητας με τίτλο «Στόχος του Αιώνα» (Goal of the Century) τον Απρίλιο στο δρόμο για το Παγκόσμιο Κύπελλο FIFA 2022 TM.

H εταιρεία παρουσίασε επίσης την «Team Century», μια νεοσύστατη ομάδα πρεσβευτών, συμπεριλαμβανομένου του πρώην παίκτη της εθνικής ομάδας της Αγγλίας Στίβεν Τζέραρντ και τoυ παγκοσμίου φήμης συγκροτήματος BTS, καθώς και της Νάντια Ναντίμ, οι οποίοι θα προωθήσουν ενέργειες περιβαλλοντικής και κοινωνικής βιωσιμότητας. Πρόσφατες προσθήκες στην «Team Century» είναι ο πρώην αρχηγός της εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου της Κορέας Jisung Park και ο πρώην ποδοσφαιριστής της εθνικής ομάδας του Ομάν Ali Al Habsi, ενώ περισσότερα μέλη θα ανακοινωθούν αργότερα.

Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με την εκστρατεία «Goal of the Century», την «Team Century» ή την ατζέντα βιωσιμότητας της Hyundai, επισκεφτείτε τη διεύθυνση www.hyundai.com/worldcup και ακολουθήστε το @hyundai στο Instagram ή το @HyundaiWorldwide στο YouTube.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Common Goal, επισκεφθείτε τη διεύθυνση www.common-goal.org  και ακολουθήστε το @commongoalorg στο Instagram και στο Twitter.

(*) Ο στόχος 13 της Βιώσιμης Ανάπτυξης αφορά τη δράση για το κλίμα και είναι ένας από τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης που θεσπίστηκαν από τη Γενική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών το 2015.